Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-10-22
Zgierz: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn: Budowa archiwum dla potrzeb Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości
Numer ogłoszenia: 224057 - 2014; data zamieszczenia: 22.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 318676 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego, ul. Sadowa 6A, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 42 288 81 00, faks 42 719 08 16.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn: Budowa archiwum dla potrzeb Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: Budowa archiwum dla potrzeb Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości w istniejącym budynku C, stanowiącym część kompleksu budynków Starostwa Powiatowego w Zgierzu przy ul. Długiej 49. 2. W ramach drugiego etapu robót zostaną wykonane następujące prace: 1) Prace budowlane: a) Wykonanie prac wykończeniowych na klatce schodowej m.in.: wykonanie nowych tynków, ułożenie nowych posadzek z płytek ceramicznych, malowanie ścian i sufitów, wykonanie lamperii z tynku strukturalnego, montaż balustrad i pochwytów, montaż drzwi wejściowych; b) Wykonanie prac wykończeniowych w piwnicach i na parterze m.in.: wykonanie nowych tynków, ułożenie nowych posadzek z płytek ceramicznych, malowanie ścian i sufitów, montaż drzwi; c) Wykonanie prac budowlanych i wykończeniowych na drugim piętrze wraz z montażem regałów przesuwnych m.in.: rozebranie istniejących ścian, kominów i posadzek, wykonanie nowej posadzki, wykonanie nowych tynków, malowanie ścian i sufitów, montaż drzwi, montaż regałów przesuwnych. 2) Prace instalacyjne: a) Wykonanie instalacji elektrycznych i SAP na parterze i drugim piętrze; b) Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej (kanałów) na drugim piętrze oraz montaż parowników na pierwszym i drugim piętrze. 3. UWAGA!!! Zamawiający informuje, że przedmiotowe postępowanie nie obejmuje prac budowlanych, uwzględnionych w dokumentacji projektowej, wykonanych w pierwszym etapie robót, tj.: wykonania konstrukcji klatki schodowej wraz z klapą dymową bez wykończenia, wykonania konstrukcji do stanu surowego na poziomie piwnic i parteru, wykonania pełnej przebudowy pierwszego piętra wraz z pracami wykończeniowymi i montażem regałów przesuwnych, wykonania instalacji elektrycznych i SAP na klatce schodowej i pierwszym piętrze, wykonania instalacji hydrantowej i zasilania, wykonania instalacji wentylacji mechanicznej w zakresie postawienia jednostki wentylacyjnej na parterze oraz wykonania instalacji pierwszego piętra (bez parownika). 4. Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie objętym przedmiotem zamówienia. Wykonawcy mogą dokonywać wizji po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. 5. Wymagania szczegółowe dotyczące wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia zawarte są w dokumentacji: 1) przedmiar budowlany - zał. nr 7 do SIWZ; 2) przedmiar elektryka - zał. nr 8 do SIWZ; 3) przedmiar sanitarne - zał. nr 9 do SIWZ; 4) projekt _ architektura i konstrukcja - zał. nr 10 do SIWZ; 5) projekt _ instalacje elektryczne - zał. nr 11 do SIWZ; 6) projekt _ wentylacja - zał. nr 12 do SIWZ; 7) STWiOR -zał. nr 13 do SIWZ; 8) oświadczenie projektanta - zał. nr 14 do SIWZ; 9) pozwolenie na budowę - zał. nr 15 do SIWZ 6. Cenę oferty należy podać w formie wynagrodzenia ryczałtowego (art. 632 kodeksu cywilnego). Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia bez których nie można wykonać zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany w cenie oferty uwzględnić także załatwienie wszelkich innych formalności dotyczących budowy i kosztów z tym związanych. Podstawą do opracowania ceny ryczałtowej są specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - dokumentacja projektowa. Załączone przedmiary robót służą tylko do uzupełnienia opisu przedmiotu zamówienia i nie są podstawą do wyliczenia ceny. Zgodnie z istotą wynagrodzenia ryczałtowego przedmiar robót do wyliczenia ceny oferty winien sporządzić Wykonawca na podstawie pomiarów z natury. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym, Zamawiający zaleca sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. Szczegółowe wymagania zamawiającego dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 7. Roboty budowlane oraz prace instalacyjne będą prowadzone: a) od poniedziałku do piątku w godz. od 7 do 20, w soboty od 7 do 14, b) roboty budowlane o dużym natężeniu hałasu, wibracji będą prowadzone po godz. 1600, c) roboty budowlane prowadzone będą w sposób, jak najmniej uciążliwy dla użytkowników obiektu, umożliwiając prawidłowe jego funkcjonowanie, 8. W terminie 3 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu do akceptacji szczegółowy Harmonogram prac budowlanych, uwzględniający poszczególne etapy robót wraz z terminami ich rozpoczęcia i zakończenia, z wyszczególnieniem zadań prostych i złożonych, wynikających z technologii prowadzonych prac. 9. Harmonogram prac budowlanych winien przewidywać takie rozłożenie realizacji przedmiotu umowy, gwarantujące ich wykonanie w terminie o którym mowa w dziale II do SIWZ. 10. Jeżeli Zamawiający lub inspektor nadzoru inwestorskiego powiadomi Wykonawcę, że szczegółowy Harmonogram prac budowlanych nie spełnia wymagań umowy lub nie jest zgodny z rzeczywistym postępem i deklarowanymi zamiarami Wykonawcy, to Wykonawca w terminie 7 dni od daty otrzymania takiego powiadomienia przedłoży do akceptacji Zamawiającego skorygowany szczegółowy Harmonogram prac budowlanych. Nieprzedłożenie skorygowanego harmonogramu będzie skutkować wstrzymaniem prac budowlanych. 11. Wykonawca na własny koszt zapewni niezbędne media potrzebne do realizacji niniejszej umowy i rozliczenie się z ich dostawcami. 12. Wykonawca na koszt własny zorganizuje zaplecze budowy, zabezpieczenie placu budowy, ustawienie obiektów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, bieżące utrzymanie dróg wewnętrznych dla potrzeb terenu budowy oraz zapewni miejsce składowania odpadów oraz ich usunięcie. 13. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu budowy poprzez wygrodzenie pasa bezpieczeństwa oraz odpowiednie jego oznakowanie. Od daty protokolarnego przekazania terenu robót do chwili protokolarnego odbioru robót Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec osób trzecich oraz Zamawiającego za wszelkie szkody powstałe na tym terenie i w przedmiocie umowy. 14. Wykonawca zapewnia kompetentne kierownictwo, pracowników, materiały, sprzęt i inne urządzenia oraz wszelkie materiały do wykonania robót i usunięcia wad w zakresie zapewniającym prawidłowe pod względem jakościowym, terminowe i bezpieczne wykonanie przedmiotu umowy. 15. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania podwykonawców oraz osób, za pomocą których wykonuje umowę, jak również osób, którym Wykonawca powierza wykonanie zobowiązania. 16. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy z własnych materiałów zgodnie z przekazaną przez Zamawiającego dokumentacją, zasadami wiedzy technicznej, z obowiązującymi normami technicznymi i technologicznymi, standardami zabezpieczenia i bezpieczeństwa p.poż i bhp, przepisami prawa techniczno - budowlanego. Zastosowane materiały winny spełniać wymogi prawa budowlanego tj. posiadać odpowiednie certyfikaty na znak bezpieczeństwa, być zgodne z wymogami technicznymi Polskich Norm lub aprobatą techniczną, o ile dla danego wyrobu nie ustanowiono Polskiej Normy. Wymagane są materiały atestowane i dopuszczone do stosowania. 17. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania przed rozpoczęciem robót wszystkich niezbędnych dokumentów w szczególności zezwoleń, pozwoleń, opinii, uzgodnień a dotyczących zajęcia terenu, przyłączenia instalacji oraz urządzeń, a także zapewnienie wymaganych przepisami prawa (branżowych) nadzorów technicznych. 18. Wykonawca ma obowiązek zgłaszania do odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu zgodnie z polskimi normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót w formie pisemnej, w terminie, co najmniej na 3 dni przed planowanym odbiorem, pod rygorem odkrycia i ujawnienia tych robót na koszt Wykonawcy. 19. Wykonawca, przekaże Zamawiającemu gwarancje producentów, aprobaty techniczne i certyfikaty na materiały wbudowywane w ramach realizacji zamówienia, przed ich wbudowaniem. 20. Wykonawca jest w pełni odpowiedzialny za ochronę urządzeń uzbrojenia terenu takich jak: przewody, rurociągi, kable teletechniczne, geodezyjna osnowa pozioma, itp., oraz za uzyskanie u odpowiednich władz, będących właścicielami tych urządzeń, potwierdzenia informacji dostarczonych mu przez Zamawiającego odnośnie dokładnego położenia tych urządzeń w obrębie placu budowy. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez niego działania uszkodzenia urządzeń uzbrojenia terenu. 21. Jeżeli na skutek działania lub zaniechania Wykonawcy lub innych podmiotów uczestniczących w realizacji przedmiotu umowy ze strony Wykonawcy dojdzie do awarii, usterki lub innej szkody w infrastrukturze, o której mowa w ust.14, Wykonawca zobowiązany jest do jej usunięcia lub naprawienia na własny koszt w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. 22. Jeżeli Wykonawca opóźnia się w realizacji powyższych postanowień Zamawiający zleci usunięcie awarii na koszt Wykonawcy, potrącając odpowiednie kwoty z faktury na co Wykonawca wyraża zgodę. 23. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji umowy urządzeń budowlanych, obiektów budowlanych sąsiadujących lub znajdujących się na terenie przyległym do terenu budowy, bądź jakichkolwiek maszyn lub urządzeń, naprawienie ich lub doprowadzenie do stanu poprzedniego nastąpi w czasie technicznie uzasadnionym, wskazanym przez poszkodowanych. 24. Po zakończeniu robót Wykonawca pozostawi cały teren robót uporządkowany i nadający się do użytkowania bez konieczności wykonania jakichkolwiek dodatkowych prac przez Zamawiającego. 25. Wykonawca zobowiązuje się do złożenia w siedzibie Zamawiającego, najpóźniej w dniu przekazania terenu robót budowlanych, kopii ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej przez niego działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 250 000, 00 zł, obowiązującej w terminie realizacji robót budowlanych będących przedmiotem niniejszej umowy. Nieprzedłożenie Zamawiającemu kopii polisy OC stanowi podstawę do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym z winy Wykonawcy. 26. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom złożone w formie oświadczenia. 27. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przez Wykonawcę Listy Wykonawców należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z póź. zm.) w przypadku braku przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca składa odpowiednią informację zgodną ze stanem faktycznym. 28. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 29. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 30. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu robót budowlanych tego samego rodzaju jak w zamówieniu podstawowym. 31. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 32. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 33. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- WŁODAN Andrzej Włodarczyk Spółka Jawna, Porszewice 31, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 314401,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 255302,29
Oferta z najniższą ceną: 255302,29 / Oferta z najwyższą ceną: 330686,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- ,,Utrzymanie zieleni w pasach drogowych w tym konserwacja i utrzymanie drzewostanu w latach 2025-2026"
- Wynajem trzech sal użytkowych dla 5 osób, 15 osób, 58 osób wraz z pełnym wyposażeniem dla potrzeb projektu " Rodzina w komplecie"
- Sporządzenie planu ogólnego gminy Zgierz, prognozy oddziaływania na środowisko oraz opracowania ekofizjograficznego gminy Zgierz.
- Dostawa i realizacja talonów wartościowych lub kart podarunkowych na podstawowe artykuły żywnościowe, chemiczne i przemysłowe dla klientów MOPS w Zgierzu, ul. Długa 56
- USŁUGĘ SERWISOWANIA I WYNAJMU URZĄDZEŃ SANITARNYCH NA TERENACH KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 31 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
- "Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Zgierskiego w 2025 r."
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 250328W Grodzisk Duży - Borek od km 0+000,00 do km 1+446,14
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.