Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-23
Ustroń: Dostawa rejestratorów leśniczego wraz z akcesoriami oraz stacją dokującą
Numer ogłoszenia: 224058 - 2008; data zamieszczenia: 23.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Ustroń , ul. 3 Maja 108, 43-450 Ustroń, woj. śląskie, tel. 033 8543521, fax. 033 8543416.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.lasy.gov.pl/ustron
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa rejestratorów leśniczego wraz z akcesoriami oraz stacją dokującą.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa obejmuje 16 szt. rejestratorów danych wraz z akcesoriami oraz jednej dodatkowej stacji dokującej do tego typu rejestratora..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Każda złożona oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1500,00 zł. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzenia Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U nr 109/00 poz.1158 z późn. zmianami ). Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Śląski 19 1050 1096 1000 0001 0109 3789 Wadium wniesione w pozostałych formach należy złożyć w oryginale w pokoju nr 3 w siedzibie Zamawiającego (kasa). Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Podpis winien być złożony w sposób czytelny umożliwiający jego identyfikację (np. złożony wraz z imienna pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium na zasadach określonych w art.46 ust.5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Dowód potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Oferta nie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) upłynie termin związania ofertą, 2) zostanie zawarta umowa w sprawie prowadzonego zamówienia i wniesione zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, 3) unieważni postępowanie, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. Ponadto Zamawiający zwróci wadium na wniosek Wykonawcy: 1) który, przed upływem terminu składania ofert wycofał ofertę, 2) który został wykluczony z postępowania, 3) którego oferta została odrzucona. Zamawiający zatrzyma wadium jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) sprawi, że zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn lezących po jego stronie.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O wykonanie zamówienia mogą się starać wykonawcy, którzy: 1.1 Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych, 1.2 Spełniają wymogi art.22 ust.1 pkt.1-3 Prawa zamówień publicznych 1.3 Udzielą minimum 2-letniej nieodpłatnej gwarancji na wykonane dostawy 1.4 Zapewnią serwis gwarancyjny w siedzibie Zamawiającego (usunięcie usterek w ciągu 2 dni roboczych lub wymianę na sprzęt zastępczy na czas naprawy). Koszt ewentualnego transportu sprzętu w związku z naprawą pokrywa dostawca. 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. IX niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. 3. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania (z uwzględnieniem zapisów art. 26 ust. 3 ustawy /Prawo zamówień publicznych/)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny, oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania tego zamówienia wraz z ofertą powinien złożyć następujące dokumenty: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na załączonym wzorze nr 4 b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej -(wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły?wem terminu składania ofert), c) oświadczenie o okresie udzielonej gwarancji na zamówienie (zawarte we wzorze oferty i oświadczeniu wykonawcy) 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie punkty: a), b), dotyczą każdego podmiotu wchodzącego w skład wykonawców występujących wspólnie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej: 1) w ust. 1 pkt. b składa dokument, wystawiony zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 3. Dokument wymieniony w ust. 2 pkt.1 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. Wszystkie dokumenty wystawione w języku innym niż polski muszą być złożone w formie tłumaczenia dokonanego przez tłumacza przysięgłego ( opatrzone jego pieczęcią i podpisem ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Jakość - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Ustroń
adres: ul. 3 Maja 108, 43-450 Ustroń.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Ustroń adres: ul. 3 Maja 108, 43-450 Ustroń.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z USTRONIA
więcej: przetargi w Ustroniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 12/TP1/SZP-4/2025 Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Koszalińskiej
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
- Zakup infrastruktury informatycznej oraz sprzętu komputerowego (w podziale na części)
- Dostawa komputerów, oprogramowania i sprzętu informatycznego dla Urzędu Miasta Sopotu
- Zakup, dostawa sprzętu komputerowego, pomocy dydaktycznych i wyposażenia sal lekcyjnych na potrzeby szkół z terenu Gminy Kamień
- Dostawa sprzętu serwerowo-sieciowego, sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Przychodni Rejonowej w Prochowicach
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.