eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa tablic rejestracyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-31

Wrocław: Dostawa tablic rejestracyjnych
Numer ogłoszenia: 224070 - 2015; data zamieszczenia: 31.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 188272 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe we Wrocławiu, ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. +48 71 72 21 700, faks +48 71 72 21 706.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tablic rejestracyjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących tablic rejestracyjnych w ilościach: - Samochodowych, do przyczep : jednorzędowych - 50 000 szt. - Samochodowych, do przyczep: dwurzędowych - 900 szt. - Motocyklowych - 2 200 szt. - Motorowerowych - 1 000 szt. oraz nieodpłatny odbiór i utylizacja wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych. Tablice rejestracyjne winny spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r., poz. 1522 ze zm.), rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 585). 2. USTALENIA ORGANIZACYJNE ZWIĄZANE Z WYKONANIEM ZAMÓWIENIA: 1) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia, uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 2) Wykonawca po podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu numery telefonów kontaktowych i faksów oraz dokonywać będzie na bieżąco ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 3) Tablice rejestracyjne należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż siedem dni roboczych od daty przyjęcia zamówienia - w tym przesłanego Wykonawcy faksem lub drogą elektroniczną - do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego we Wrocławiu (parter), w ciągu godzin pracy, tj. 8.00 15.00 w opakowaniach po 50 szt. tablic pojedynczych, 4) Ilość zamawianych tablic rejestracyjnych może ulec zmianie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. 5) Wtórniki tablic rejestracyjnych, tablice indywidualne, tablice tymczasowe badawcze i tablice zabytkowe należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego w terminie określonym w ofercie (Kryterium oceny ofert) liczonego od daty przyjęcia zamówienia - w tym przesłanego Wykonawcy faksem lub drogą elektroniczna - do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego we Wrocławiu (parter) w ciągu godzin pracy, tj. 8.00 - 15.00. 6) Zamawiający składa Wykonawcy zamówienia na tablice rejestracyjne, wtórniki tablic rejestracyjnych, tablice zabytkowe, tablice tymczasowe badawcze i tablice indywidualne zgodnie z zapotrzebowaniem., w dniach roboczych od poniedziałku do piątku. 7) Do każdej partii dostarczonych tablic rejestracyjnych Wykonawca dołączy protokół odbioru. 8) Tablice będą dostarczone transportem i na koszt Wykonawcy. Koszty załadunku, rozładunku i opakowania tablic rejestracyjnych obciążą Wykonawcę. 9) Mile widziane ale nie koniecznie wymagane przez Zamawiającego jest bezpłatne udostępnienie Zamawiającemu oprogramowania komputerowego służącego do zarządzania zamówieniem dotyczącym tablic rejestracyjnych (np.: zamówienie, ewidencja, rozliczenie, kontrola, statystyka, itd.) 3. WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY: 1) Wykonawca zobowiązany jest posiadać w trakcie realizacji zamówienia aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne wydane przez Marszałka Województwa właściwego dla siedziby przedsiębiorcy, o którym mowa w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 ze zm.). 2) W przypadku zmiany wzoru tablic rejestracyjnych wprowadzonych w drodze zmiany przepisów ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym, Wykonawca będzie dostarczał tablice wg nowych wzorów. 3) Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego odbierania, złomowania i utylizacji starych tablic rejestracyjnych - raz na kwartał. Złomowanie i utylizacja tablic rejestracyjnych odbywa się w sposób uniemożliwiający ich powtórne wykorzystanie. 4) Wykonawca na dostarczone tablice rejestracyjne udziela Zamawiającemu gwarancji na okres minimum 36 miesięcy, licząc od dnia wydania tablic rejestracyjnych właścicielowi w celu oznaczenia pojazdu. 5) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy jak i w okresie trwania gwarancji. 6) Wykonawca jest odpowiedzialny za zgodność z parametrami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego. 7) Wymagana jest należytą staranność przy realizacji zamówienia. 4. INFORMACJA O PODWYKONAWCACH 1) Zamawiający dopuszcza wykonanie zamówienia poprzez powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom. 2) Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania kluczowych części zamówienia przez Wykonawcę tj. produkcję tablic rejestracyjnych wytłoczonymi numerami lub tłoczenia numerów rejestracyjnych zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U z 2012 r., poz. 1137 ze zm.) 3) W przypadku, gdy Wykonawca zdecyduje się na realizację robót przy udziale podwykonawcy/ców/ będzie on zobowiązany do wykazania w ofercie zakresu robót jakie realizować będzie (będą) podwykonawca/cy/. 4) W przypadku nie wskazania części zamówienia, która ma być realizowana przez podwykonawcę Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonana przez Wykonawcę osobiście 5) Wykonawca będzie zobowiązany do zgłoszenia Zamawiającemu projektów umów o podwykonawstwo i ich ewentualnych zmian..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.50.00 - Tablice 44.42.34.00 - Znaki i podobne elementy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EUROTAB Sp.z o.o., Skarbimierzyce 16, 72-002 Dołuje, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 255000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 299714,00

  • Oferta z najniższą ceną: 299714,00 / Oferta z najwyższą ceną: 352191,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.