To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-08-31
Brzeg: Dostawa sprzętu medycznego, sprzętu jednorazowego użytku oraz błon i odczynników rtg, materiałów do usg i ekg i narzędzi jednorazowego użytku dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu
Numer ogłoszenia: 224106 - 2015; data zamieszczenia: 31.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 190236 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Brzeskie Centrum Medyczne, ul. Mossora 1, 49-301 Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 4446521, faks 077 4446522.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego, sprzętu jednorazowego użytku oraz błon i odczynników rtg, materiałów do usg i ekg i narzędzi jednorazowego użytku dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego, sprzętu jednorazowego użytku oraz błon i odczynników rtg, materiałów do usg i ekg i narzędzi jednorazowego użytku dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Zamówienie obejmuje swoim zakresem 7 zadań. Zadanie nr 1 Sprzęt ogólnomedyczny - terapia infuzyjna. Zadanie nr 2 Cewniki, worki medyczne, dreny, drenaże, odsysanie pola operacyjnego, inne. Zadanie nr 3 Drobny sprzęt medyczny - różny. Zadanie nr 4 Pojemniki na odpady medyczne. Zadanie nr 5 Błony rtg, odczynniki, koperty. Zadanie nr 6 Materiały różne do ekg, ktg i usg. Zadanie nr 7 Jednorazowe narzędzia chirurgiczne. 2. Ilości i szczegółowe wymagania dotyczące produktów stanowiących przedmiot zamówienia określono w specyfikacjach asortymentowo-cenowych, stanowiących załączniki nr 2.1-2.7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 3. Wymagania stawiane dla przedmiotu zamówienia. 3.1. Wszystkie zaoferowane produkty muszą być oznakowane etykietami w języku polskim. 3.2. Zaoferowane produkty muszą posiadać co najmniej 6 miesięczny termin ważności. 3.3. Zaoferowane produkty muszą posiadać ważne dokumenty dopuszczające do obrotu i użytku, wystawione zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Dokumenty te wykonawca dostarczy zamawiającemu na każde jego wezwanie. 3.4. W przypadku wystąpienia w trakcie badania i oceny ofert wątpliwości dotyczących zgodności, zaoferowanych produktów z opisanymi w SIWZ, zamawiający wezwie wykonawcę do dostarczenia,w wyznaczonym terminie, ulotek informacyjnych, folderów, katalogów lub próbek tych produktów w celu dokonania ich porównania z opisem.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.14.13.10 - Strzykawki 33.14.12.20 - Kaniula 33.14.12.40 - Akcesoria cewnikowe 33.14.12.00 - Cewniki 33.14.16.40 - Dreny 33.14.16.42 - Akcesoria do drenażu 33.14.00.00 - Materiały medyczne 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci 32.35.41.10 - Klisza rentgenowska 24.93.12.30 - Wywoływacze do zdjęć rentgenowskich 24.93.12.40 - Utrwalacze do zdjęć rentgenowskich 33.12.41.30 - Wyroby diagnostyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Sprzęt ogólnomedyczny - terapia infuzyjna.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU ANMAR sp. z o.o. sp.k., ul.Bławatków 6, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 293631,94 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 276047,55
Oferta z najniższą ceną: 276047,55 / Oferta z najwyższą ceną: 276047,55
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Cewniki, worki medyczne, dreny, drenaże, odsysanie pola operacyjnego, inne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU ANMAR sp. z o.o. sp.k., ul.Bławatków 6, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 158477,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 152134,20
Oferta z najniższą ceną: 152134,20 / Oferta z najwyższą ceną: 15134,20
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Drobny sprzęt medyczny - różny.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU ANMAR sp. z o.o. sp.k, ul.Bławatków 6, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 66058,13 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 60402,70
Oferta z najniższą ceną: 60402,70 / Oferta z najwyższą ceną: 60402,70
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pojemniki na odpady medyczne.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU ANMAR sp. z o.o. sp.k., ul.Bławatków 6, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10220,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7615,00
Oferta z najniższą ceną: 7615,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8560,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Błony rtg, odczynniki, koperty.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRUK MANAGEMENT SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
KRUK MANAGEMENT SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
- Skamex Sp. z o.o. Sp.k., ul. Częstochowska 38/52, 93-121 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 86598,21 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 64169,00
Oferta z najniższą ceną: 64169,00 / Oferta z najwyższą ceną: 80007,94
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Materiały różne do ekg, ktg i usg
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SORIMEX Sp. z o.o. sp. k., ul. Równinna 25, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14453,27 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11744,02
Oferta z najniższą ceną: 11744,02 / Oferta z najwyższą ceną: 14556,84
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BRZEGU
- Opracowanie dokumentacji projektowych dla przebudowy ul. Słowackiego
- Wykonywanie robót budowlanych w zakresie instalacji sanitarnych wod. - kan., gaz, c. o. bieżącego utrzymania zasobu komunalnego lokali i budynków
- Wykonywanie robót ogólnobudowlanych w zakresie bieżącego utrzymania zasobu komunalnego lokali i budynków
- Bieżące utrzymanie techniczne oraz naprawa chodników, dojść, dojazdów położonych na terenach zarządzanych przez Zamawiającego, w zależności od potrzeb określonych przez Zamawiającego
- Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych masą mineralno-asfaltową oraz grysami na sucho na terenie Gminy Brzeg w 2025 r.
więcej: przetargi w Brzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów szewnych
- Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych i materiałów jednorazowych (...) do Aresztu Śledczego w Poznaniu
- DOSTARCZANIE ZESTAWÓW DO DRUKOWANIA MODELI STEREOLITOGRAFICZNYCH
- Dostawa testów, odczynników laboratoryjnych i dzierżawa aparatu do posiewu krwi i płynów ustrojowych
- Dostawa materiałów zużywalnych do diagnostyki obrazowej
- 29/TP/ZP/D/2025 Dostawy testów Combo 6 w 1 oraz testów na obecność Rotawirusów, Adenowirusów i Norowirusów w kale wraz z kontrolą dodatnią i ujemną.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.