Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-24
Oleśnica: Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z analizą oraz załącznikami graficznymi oraz opinii urbanistycznych dla Miasta Oleśnicy; Sporządzenie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
Numer ogłoszenia: 22410 - 2012; data zamieszczenia: 24.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Oleśnica , Rynek-Ratusz, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 71 7982100, faks 71 7982117.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.olesnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z analizą oraz załącznikami graficznymi oraz opinii urbanistycznych dla Miasta Oleśnicy; Sporządzenie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie pięciu zadań: 1) sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego w rejonie ulicy Kosynierów w Oleśnicy o powierzchni ok. 0,7 ha, 2) sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego obszar położony pomiędzy ul. Stawową, Gryczaną i Łukanowską w Oleśnicy o powierzchni ok. 23 ha, 3) sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego obszar położony pomiędzy ul. Wielkopolną, Łasaka, Kusocińskiego i Pułaskiego w Oleśnicy o powierzchni ok. 10 ha, 4) sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego obszar położony pomiędzy ul. Wojska Polskiego, Brzozową oraz granicą gminy Oleśnica obręb Spalice w Oleśnicy o powierzchni ok. 34 ha. Powyżej wymienione miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego muszą być sporządzone w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami w szczególności z: ustawą z dnia 27 marca 2003r. - o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 ze zm.) zwanej dalej Ustawą, z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r., w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1588). Niezbędny zakres prac planistycznych dla sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, o którym mowa w ust. 1, powinien obejmować obowiązkowe ustalenia określone w art. 15 ust. 2 Ustawy - oraz w zależności od potrzeb - ustalenia określone w art. 15 ust. 3 Ustawy. Pozostały zakres prac obejmuje między innymi: - Wykonanie dla każdego z planów: opracowania ekofizjograficznego, prognozy skutków wpływu ustaleń planu na środowisko przyrodnicze, prognozy skutków finansowych uchwalenia planu oraz innych materiałów planistycznych określonych w § 2 pkt 5 rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r., w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1588); - Wykonanie dla każdego z planów wykazu działek i ich właścicieli wraz z oznaczeniem ich na mapie dla nieruchomości lub ich części, co do których korzystanie w dotychczasowy sposób lub zgodny z dotychczasowym przeznaczeniem, stało się niemożliwe bądź istotnie ograniczone, jak również których wartość uległa obniżeniu w związku z uchwaleniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (w związku z art. 36 ust.1, 2 i 3 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym) Projektant w ramach umowy na swój koszt, który wlicza się do wynagrodzenia umownego, zgodnie z trybem sporządzania i uchwalania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zobowiązany jest w szczególności do: a) Wykonania lub przygotowania (zgodnie z Ustawą) czynności określonych w art. 15, 17, 19, 20 Ustawy, b) przygotowania odpowiednio uchwał i zarządzeń: - o rozpatrzeniu wniosków dotyczących projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, - o rozpatrzeniu uwag dotyczących projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, - o uchwaleniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, wraz z załącznikami, c) przygotowania ogłoszeń i obwieszczeń: - o podjęciu uchwały o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, - o wyłożeniu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wraz z załącznikami, d) przygotowania zawiadomień o podjęciu uchwały o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego do instytucji i organów właściwych do uzgadniania i opiniowania projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wraz z załącznikami, e) zajęcia stanowiska: - do rozpatrzenia złożonych wniosków dotyczących projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, - do wprowadzenia zmian wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień, - do rozpatrzenia złożonych uwag dotyczących wyłożonego projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, - do rozstrzygnięcia nadzorczego wojewody, stwierdzającego nieważność uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (w przypadku wydania rozstrzygnięcia), - w przypadku zaskarżenia uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w trybie art. 101 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym, f) przygotowania wystąpień: - o uzyskanie opinii o projekcie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, - o uzgodnienia projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, g) wprowadzenia zmian do projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wynikających: - z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień, - z rozpatrzenia uwag do projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, h) ponawiania czynności wraz z przygotowaniem odpowiednich dokumentów wynikających: - z uwzględnienia przez burmistrza lub radę gminy uwag do projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, - z prawomocnego rozstrzygnięcia nadzorczego wojewody stwierdzającego nieważność uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, - z prawomocnego rozstrzygnięcia sądu administracyjnego stwierdzającego nieważność uchwały lub jej części w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, i) prezentacji projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i zagadnień wynikających z czynności związanych ze sporządzaniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na forum: - miejskiej komisji urbanistyczno-architektonicznej, - w trakcie dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego rozwiązaniami, - organów gminy w trakcie czynności związanych ze sporządzaniem i uchwalaniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, j) co najmniej 1-dniowego pobytu w siedzibie Urzędu Miasta w Oleśnicy w okresie wyłożenia projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego do publicznego wglądu i udzielania zainteresowanym informacji o projekcie planu, k) sporządzenia dokumentacji prac planistycznych zgodnie z § 12 rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r., w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1588), l) przygotowania w ustawowym terminie ewentualnej skargi do sądu administracyjnego na rozstrzygnięcie nadzorcze wojewody, stwierdzające nieważność uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, m) uczestniczenia w postępowaniach sądowych w przypadku zaskarżenia uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w trybie art. 101 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym. 5) Decyzje o warunkach zabudowy/lokalizacji inwestycji celu publicznego/opinie urbanistyczne Przedmiotem zamówienia są: a) projekty decyzji o warunkach zabudowy wraz z analizą oraz załącznikami graficznymi, w przypadku określonym w art. 59 ust. 1 i 2 Ustawy, b) projekty decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z analizą oraz załącznikami graficznymi, w przypadku określonym w art. 50 ust. 1 Ustawy, c) opinie urbanistyczne dotyczące m.in.: zgodności projektu podziału nieruchomości z ustaleniami miejscowego planu, zgodności zmiany sposobu użytkowania z ustaleniami miejscowego planu, itp. Projekty decyzji, analizy, załączniki graficzne oraz opinie urbanistyczne, muszą być opracowane przez osobę wpisaną na listę samorządu zawodowego urbanistów lub architektów w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami w szczególności z: Ustawą, rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie sposobu ustalania wymagań dotyczących nowej zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. nr 164 poz. 1588), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie oznaczeń i nazewnictwa stosowanych w decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz w decyzji o warunkach zabudowy (Dz. U. nr 164 poz. 1589) oraz muszą uwzględniać uwarunkowania wynikające z przepisów odrębnych. Na podstawie ostatnich 12 miesięcy przewiduje się sporządzenie około 150 opracowań takich jak: projekty decyzji o warunkach zabudowy wraz z analizą i załącznikami graficznymi, projekty decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z analizą i załącznikami graficznymi lub opinie urbanistyczne. Ilość ta może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia w zależności od ilości wniosków..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5, 71.40.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: . zadanie nr 1 - 780,00 PLN (siedemset osiemdziesiąt i 0/100) . zadanie nr 2 - 500,00 PLN (pięćset i 0/100) . zadanie nr 3 - 200,00 PLN (dwieście i 0/100) . zadanie nr 4 - wadium nie wymagane . zadanie nr 5 - 1 100,00 (tysiąc sto i 0/100)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony - w odniesieniu do zadań od 1 do 4 - jeśli oferta składana jest tylko na jedno z zadań, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że wykonał w ciągu ostatnich trzech lat przynajmniej 2 plany miejscowe (uchwalone, które weszły w życie - zostały opublikowane w odpowiednim dzienniku urzędowym), - jeśli oferta jest składana na więcej niż jedno zadanie, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat wykonał przynajmniej 4 plany miejscowe (uchwalone, które weszły w życie - zostały opublikowane w odpowiednim dzienniku urzędowym) - w odniesieniu oferty składanej na zadanie nr 5 - Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat wykonał przynajmniej 100 (sto) projektów decyzji o warunkach zabudowy i/lub projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z analizą oraz załącznikami graficznymi
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony gdy Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia lub dysponuje osobą posiadającą uprawnienia wynikające z art. 5 oraz 50 ust. 4 i art. 60 ust. 4 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, o ile przepis szczególny nie stanowi inaczej; lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.olesnica.pl/article/archive/50
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na w/w stronie internetowej oraz w siedzibie Zamawiajacego - pok. nr 213.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.02.2012 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Ogólna - pok. nr 13 w siedzibie Zamawiajacego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1) sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego w rejonie ulicy Kosynierów w Oleśnicy o powierzchni ok. 0,7 ha,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w sekcji II.1.3) ogłoszenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 240.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 2) sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego obszar położony pomiędzy ul. Stawową, Gryczaną i Łukanowską w Oleśnicy o powierzchni ok. 23 ha.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w sekcji II.1.3) ogłoszenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 240.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 3) sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego obszar położony pomiędzy ul. Wielkopolną, Łasaka, Kusocińskiego i Pułaskiego w Oleśnicy o powierzchni ok. 10 ha.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w sekcji II.1.3) ogłoszenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 240.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 4) sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego obszar położony pomiędzy ul. Wojska Polskiego, Brzozową oraz granicą gminy Oleśnica obręb Spalice w Oleśnicy o powierzchni ok. 34 ha.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w sekcji II.1.3) ogłoszenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 240.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 5) Decyzje o warunkach zabudowy/lokalizacji inwestycji celu publicznego/opinie urbanistyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w sekcji II.1.3) ogłoszenia Przedmiotem zamówienia są: a) projekty decyzji o warunkach zabudowy wraz z analizą oraz załącznikami graficznymi, w przypadku określonym w art. 59 ust. 1 i 2 Ustawy, b) projekty decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z analizą oraz załącznikami graficznymi, w przypadku określonym w art. 50 ust. 1 Ustawy, c) opinie urbanistyczne dotyczące m.in.: zgodności projektu podziału nieruchomości z ustaleniami miejscowego planu, zgodności zmiany sposobu użytkowania z ustaleniami miejscowego planu, itp..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.40.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLEŚNICY
- Zakup ciągnika rolniczego (wersja drogowa) wraz z osprzętem i wyposażeniem dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy
- Zimowe utrzymanie dróg w miejscowościach Nieciszów, Piszkawa, Krzeczyn, Bystre, gmina Oleśnica
- USŁUGA ODBIORU, PRZEWOZU I PRZECHOWYWANIA ZWŁOK.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 1 w Oleśnicy w 2025 roku
- Sprzątanie dróg powiatowych położonych na terenie miasta Oleśnica w 2025 r.
- Utrzymanie zieleni na terenach zarządzanych przez Zakład Budynków Komunalnych w Oleśnicy w okresie 01.03.2025 do 31.12.2025 r.
więcej: przetargi w Oleśnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie projektu planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego Gminy Przedbórz wraz z danymi przestrzennymi i prognozą oddziaływania na środowisko oraz opracowaniem ekofizjograficznym
- Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Zaleszany
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn."Budowa Centrum Kultury na działce nr ewid. 3158/4 przy ul. Ks. J.Ożoga w Dynowie".
- SPORZĄDZANIE PROJEKTÓW DECYZJI O WARUNKACH ZABUDOWY I DECYZJI O USTALENIU LOKALIZACJI INWESTYCJI CELU PUBLICZNEGO DLA INWESTYCJI PRZEWIDZIANYCH DO REALIZACJI NA TERENIE GMINY TUREK
- Wykonanie dokumentacji projektowej parkingu i zagospodarowania terenu ds. Fafik
- Opracowanie projektu Planu Ogólnego dla Gminy Dobra
więcej: Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.