eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDostawa paliw płynnych do środków transportu Wojewódzkiego Inspektoratu Transprotu Drogowego w Katowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-31

Katowice: Dostawa paliw płynnych do środków transportu Wojewódzkiego Inspektoratu Transprotu Drogowego w Katowicach
Numer ogłoszenia: 224114 - 2015; data zamieszczenia: 31.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Katowicach , ul. Żeliwna 38, 40-599 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 42 88 150, faks 32 42 88 151.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.katowice.witd.gov.pl,

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw płynnych do środków transportu Wojewódzkiego Inspektoratu Transprotu Drogowego w Katowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych dla środków transportu WITD w Katowicach w ilości: benzyna bezołowiowa PB 95: 12.000 litrów, olej napędowy ON: 90.000 litrów. Dostawy paliw płynnych odbywać się będą sukcesywnie, w ilościach uzależnionych od potrzeb zamawiającego na stacji (stacjach) paliw należących do wykonawcy, jak również na stacjach paliw, z którym wykonawca podpisał stosowne umowy umożliwiające zamawiającemu dokonywanie zapłaty w formie bezgotówkowej z wykorzystaniem flotowych kart paliwowych. Szacunkowe zapotrzebowanie na karty flotowe paliwowe: 28 szt. Szacunkowa wielkość zapotrzebowania na karty paliwowe wynika z aktualnego stanu wyposażenia zamawiającego w pojazdy służbowe oraz w agregaty prądotwórcze i odśnieżarkę. Zamawiający wymaga aby wydane karty paliwowe dla pojazdów służbowych wyposażonych w zabudowany agregat prądotwórczy umożliwiała bezgotówkowy zakup paliwa płynnego właściwego dla pojazdu służbowego oraz zabudowanego w nim agregatu. Zamawiający wymaga aby zakup paliwa do agregatu prądotwórczego przenośnego umożliwiała karta paliwowa wydana na okaziciela. Zakup paliw będzie się odbywał w formie bezgotówkowej, przy użyciu wydanych nieodpłatnie przez wykonawcę flotowych kart paliwowych, na następujących zasadach: a) forma płatności za dostarczone paliwo - przelew bankowy na wskazane w fakturze zbiorczej konto, b) faktury zbiorcze za dostarczone paliwo, wystawiane z terminem płatności 30 dni, c) rejestracja ilości i rodzaju paliwa przy dostawie (zakupu paliwa (tankowania) na stacji paliwa), d) rejestracja numeru rejestracyjnego pojazdu służbowego tankującego paliwo, e) zapewnienie blokady karty paliwowej od momentu zgłoszenia jej utraty lub kradzieży. Wykonawca winien zabezpieczyć możliwość dostawy paliw płynnych na terenie na terenie województwa śląskiego i na terenie pozostałych piętnastu województw. Na terenie województwa śląskiego wykonawca winien dysponować co najmniej 11 stacjami paliw, w tym następującymi ilościami stacji paliw na terenie miast: a) Katowice - minimum dwie stacje, b) Częstochowa -minimum jedna stacja, c) Wodzisław Śląski -minimum jedna stacja, d) Cieszyn -minimum jedna stacja, e) Sosnowiec -minimum jedna stacja, f) Dąbrowa Górnicza -minimum jedna stacja, g) Zawiercie -minimum jedna stacja, h) Jaworzno -minimum jedna stacja, i) Tychy -minimum jedna stacja, j) Bielsko-Biała -minimum jedna stacja. Na terenie pozostałych 15 województw wykonawca winien dysponować co najmniej po jednej stacji paliwa. Zamawiający wymaga aby wszystkie stacje paliw były czynne całodobowo (24 godziny na dobę) przez 7 dni w tygodniu. Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty wykaz stacji paliw wraz z ich adresami Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do druku specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa 30.16.31.00 - Karty na zakup paliwa .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek jeśli złoży: a) oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku zgodnym ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do druku siwz, b) potwierdzoną za zgodność z oryginałem, podpisaną przez osobę upoważnioną kopię koncesji wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na obrocie paliwami ciekłymi - zgodnie z art. 32 ust. 1 pkt 4 lit. a ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012 r. poz. 1059 z późn. zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek jeśli: a) złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku zgodnym ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do druku siwz, b) wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał/wykonywali należycie minimum 2 dostawy (na łączną kwotę co najmniej 460.000,00 zł brutto) odpowiadające swoim rodzajem dostawy stanowiące przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek jeśli: a) złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku zgodnym ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do druku siwz, b) złoży wykaz stacji paliw które będą pozostawały do dyspozycji wykonawcy na czas realizacji przedmiotowego zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek jeśli: a) złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku zgodnym ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do druku siwz, b) złoży wykaz stacji paliw które będą pozostawały do dyspozycji wykonawcy na czas realizacji przedmiotowego zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek jeśli: a) złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku zgodnym ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do druku siwz

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia ze oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, wykonawca winien złożyć wykaz wykonanych dostaw na druku zgodnym ze wzorem stanowiącym załacznik nr 6 do druku siwz

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) formularz ofertowy na druku zgodnym ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do druku siwz, 2) oświadczenie wykonawcy o braku lub udziale w wykonaniu zamówienia podwykonawcy wraz z wskazaniem części zamówienia, której wykonanie zostanie powierzone podwykonawcy na druku formularzu ofertowego zgodnego ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do druku siwz, 3) parafowany przez wykonawcę wzór umowy (ogólne warunki umowy) zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do druku siwz, 4) pełnomocnictwo w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik zawierające określenie zakresu umocowania (tj. reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego), podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub złożonych z ofertą dokumentów. W przypadku podmiotów występujących wspólnie należy zaznaczyć, które podmioty występują wspólnie oraz przedstawić pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej te podmioty. Z treści pełnomocnictwa musi wynikać sposób reprezentacji w niniejszym postępowaniu, 5) pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 lit. b usawy Prawo zamówień publicznych. dla udowodnienia zamawiającemu, iż wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 40
  • 2 - Wysokość udzielonego opustu - 60

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wprowadzenie zmian treści umowy wymaga sporządzenia pod rygorem nieważności pisemnego aneksu. Zmiany te nie mogą naruszać postanowień art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamowień publicznych, a potrzeba ich wprowadzenia może wynikać jedynie w sytuacji zmiany: 1) danych adresowych stron, w tym nazwy, adresu, formy prawej, 2) danych, o których mowa w § 2 ust. 5 oraz § 3 ust.1 wzoru umowy, 3) w przypadku urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT poprzez wprowadzenie nowej stawki VAT dla towarów, których ta zmiana będzie dotyczyć i stosowne zwiększenie lub zmniejszenie ceny jednostkowej brutto, 4) podwykonawcy, przy pomocy którego wykonawca realizuje przedmiot umowy, po uprzedniej akceptacji zamawiającego, 5) obowiązujących przepisów dotyczących wymagań jakościowych dla paliw ciekłych, 6) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 7) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczeniu na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.katowice.witd.gov.pl;http://witdkatowice.sisco.info
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Katowicach, ul.Żeliwna 38, 40-599 Katowice, pokój nr 32.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2015 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Katowicach, ul.Żeliwna 38, 40-599 Katowice, pokój nr 20.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.