Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-25
Olsztyn: Dostawa środków dezynfekcyjnych
Numer ogłoszenia: 224175 - 2013; data zamieszczenia: 25.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych z Warmińsko-Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie , al. Wojska Polskiego 37, 10-228 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5398218; 89 5398297, faks 89 5398218; 89 5398297.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poliklinika.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków dezynfekcyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi dostawa środków dezynfekcyjnych w 13 pakietach.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 33.74.11.00-7, 33.74.12.00-8, 33.74.13.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga koncesji / zezwolenia na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu produktami leczniczymi zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne (jeżeli Wykonawca składa ofertę na produkty lecznicze). Poza obrotem produktami leczniczymi działalność prowadzona na potrzeby wykonania zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunek udziału na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunek udziału na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunek udziału na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunek udziału na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunek udziału na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Oświadczenie dotyczące zaoferowanych produktów leczniczych o dopuszczeniu do obrotu na terytorium RP zgodnie z Ustawą Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 r. - wzór oświadczenia załączony do SIWZ. 2. Oświadczenie dotyczące zaoferowanych wyrobów medycznych o spełnianiu wymagań zasadniczych określonych dla tych wyrobów we właściwych przepisach oraz o dopuszczeniu do obrotu i używania na terytorium RP zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. - wzór oświadczenia załączony do SIWZ. 3. Oświadczenie dotyczące zaoferowanych produktów biobójczych o dopuszczeniu do obrotu i stosowania na terytorium RP zgodnie z Ustawą o produktach biobójczych z dnia 13 września 2002 r. - wzór oświadczenia załączony do SIWZ. 4. Oświadczenie dotyczące zaoferowanych kosmetyków o zgłoszeniu do Krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach wprowadzonych do obrotu na terytorium RP zgodnie z Ustawą o kosmetykach z dnia 30 marca 2001 r. - wzór oświadczenia załączony do SIWZ. 5. Karty charakterystyki oferowanych produktów w języku polskim wydane przez producenta tych produktów. 6. Katalogi, prospekty, lub ulotki oferowanych produktów w języku polskim, zawierające opis składu jakościowego, ilościowego, spektrum działania oraz informacje potwierdzające spełnianie szczegółowych wymagań opisanych w formularzu cenowym. (Gdy brak jest w ulotkach wszystkich wymaganych informacji należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie pozostałych wymagań - należy je wyszczególnić w oświadczeniu). 7. Inne dokumenty wymienione w formularzu cenowym potwierdzające spełnianie opisanych wymagań.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Możliwość zmian postanowień umowy i warunki tych zmian określa wzór umowy, który jest załącznikiem do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poliklinika.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ MSW z W-MCO w Olsztynie, ul. Wojska Polskiego 37, 10-228 Olsztyn, Sekcja Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2013 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria SP ZOZ MSW z W-MCO w Olsztynie, ul. Wojska Polskiego 37, 10-228 Olsztyn.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Preparaty do mycia i dezynfekcji rąk.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Preparat do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk i skóry - 1.645 L 2. Mydło do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk i ciała - 2.632 L 3. Dozownik typu Sterisol dostosowany do worków o pojemności 700ml - 50 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 33.74.11.00-7, 33.74.13.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Preparaty do mycia i dezynfekcji rąk.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Preparat do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk, dla osób wrażliwych - 551,2 L w trzech rodzajach opakowań 2. Preparat do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk i ciała - 480 L w dwóch rodzajach opakowań 3. Dozownik ścienny przeznaczony do dozowania preparatów do odkażania, mycia i pielęgnacji rąk - 20 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 33.74.11.00-7, 33.74.13.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Preparat do pielęgnacji rąk.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Emulsja nawilżająca i natłuszczająca do pielęgnacji rąk i ciała - 200 L.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.74.12.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Preparat do mycia i pielęgnacji ciała i błon śluzowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Antybakteryjna i przeciwgrzybicza emulsja myjąca - 280 L 2. Preparat do dezynfekcji błon śluzowych (m.in. przed cewnikowaniem) - 435 L w dwóch rodzajach opakowań 3. Preparat w żelu do nawilżania i oczyszczania ran z pozostałości tkanek martwiczych, włóknika, biofilmu - 3,6 L 4. Sterylny preparat gotowy do użycia - 15,75 L.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - Mydło w płynie do sanitarnego mycia rąk i ciała.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Mydło w płynie - do sanitarnego mycia rąk i ciała - 800 L w dwóch rodzajach opakowań.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.74.11.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - Dezynfekcja skóry i błon śluzowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Preparat do odkażania i odtłuszczania skóry przed iniekcjami - 560 L w trzech rodzajach opakowań 2. Preparat do odkażania i odtłuszczania skóry - 220 L.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 - Mycie i dezynfekcja narzędzi i sprzętu medycznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Preparat do mycia i dezynfekcji narzędzi lekarskich oraz przedmiotów niklowanych, aluminiowych, wykonanych z tworzyw sztucznych, szkła oraz endoskopów sztywnych i giętkich - 50.400 L roztworu roboczego w dwóch rodzajach opakowań.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 - Mycie i dezynfekcja powierzchni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Preparat do jednoczesnego mycia i dezynfekcji gabinetów zabiegowych, sal operacyjnych i sal chorych - 336.000 L roztworu roboczego 2. Pompka dozująca 20 ml do kanistra z pozycji 1 - 40 szt. 3. Preparat myjąco - dezynfekcyjny do wszelkich powierzchni zmywalnych, również mających kontakt z żywnością - 960 L roztworu roboczego 4. Preparat do szybkiej dezynfekcji małych powierzchni i miejsc trudnodostępnych - 3.800 L roztworu roboczego w dwóch rodzajach opakowań 5. Preparat do jednoczesnej dezynfekcji i mycia małych powierzchni oraz miejsc trudnodostępnych - 362,5 L roztworu roboczego w dwóch rodzajach opakowań.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9 - Dezynfekcja powierzchni i bielizny szpitalnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Preparat do mycia i dezynfekcji powierzchni sprzętu, dezynfekcji bielizny szpitalnej - 15.000 L roztworu roboczego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10 - Maszynowe mycie i dezynfekcja narzędzi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Enzymatyczny preparat myjący - 75 L koncentratu 2. Preparat dezynfekcyjny - 175 L koncentratu 3. Preparat do mycia i płukania basenów szpitalnych - 200 L koncentratu 4. Preparat do ręcznego mycia wstępnego sprzętu endoskopowego - 80 L koncentratu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11 - Maszynowe mycie i dezynfekcja narzędzi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Preparat do maszynowej dezynfekcji endoskopów sztywnych i giętkich, sprzętu anestezjologicznego - 800 L koncentratu + Paski testowe do badania aktywności preparatu - 3.120 pasków 2. Preparat do wstępnego mycia endoskopów przed procesem dezynfekcji - 100 L koncentratu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12 - Mycie i dezynfekcja monitorów ekranowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Preparat do szybkiego mycia i dezynfekcji w postaci chusteczek - 80.000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13 - Mycie i dezynfekcja powierzchni zanieczyszczonych substancją organiczną.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Preparat chlorowy w tabletkach, do mycia i dezynfekcji dużych zmywalnych powierzchni, przedmiotów zalewania plam krwi, wydzielin, wydalin - 7.600 L roztworu roboczego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Miejskiego Nr 39 im. Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej w Olsztynie
- Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia oraz posesji części Prokuratur Okręgu Olsztyńskiego
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 15 im. Wandy Chotomskiej w Olsztynie w roku 2025
- Dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Olsztynie
- Wykonanie nasadzeń roślin sezonowych w donicach zlokalizowanych na terenie miasta Olsztyna wraz z pielęgnacją roślin w 2025 r.
- Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Miejskiego Nr 1 im. w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH I ODKAŻAJĄCYCH
- Dostawa środków do utrzymania czystości, dla Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji w Poznaniu.
- Dostawy środków do utrzymania czystości i higieny na potrzeby obiektów będących w zarządzie CSSG i W-MOSG
- Dostawa środków dezynfekcyjnych, środków higieny ciała, oraz płynów infuzyjnych (ponowienie) w podziale na zadania
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa substancji recepturowych, roztworów formaliny, śr. do dezynfekcji
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.