eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Usługa utrzymania czystości w budynkuUrzędu Miejskiego, Sali Sesyjnej, Straży Miejskiej, Urzędu Stanu Cywilnego - ratusz, w 2008 roku w Ostrowie Wielkopolskim.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-16

Ostrów Wielkopolski: Usługa utrzymania czystości w budynku: Urzędu Miejskiego, Sali Sesyjnej, Straży Miejskiej, Urzędu Stanu Cywilnego - ratusz, w 2008 roku w Ostrowie Wielkopolskim.
Numer ogłoszenia: 224200 - 2007; data zamieszczenia: 16.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 5822400, 7366241, fax 062 5918206.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa utrzymania czystości w budynku: Urzędu Miejskiego, Sali Sesyjnej, Straży Miejskiej, Urzędu Stanu Cywilnego - ratusz, w 2008 roku w Ostrowie Wielkopolskim..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa utrzymania czystości w budynku: Urzędu Miejskiego, Sali Sesyjnej, Straży Miejskiej, Urzędu Stanu Cywilnego - ratusz, w 2008 roku w Ostrowie Wielkopolskim. Ogólna powierzchnia obiektów: 3500 m2 w tym: - ciągi komunikacyjne (korytarze, klatki schodowe): z płytek grysowych 900 m2, z wykładziny dywanowej 30 m2, - sanitariaty 150 m2, - pomieszczenia o podłożu: z wykładziny dywanowej 120 m2, z pcv 2000 m2, lastriko 100 m2, parkiet 200 m2 3.1. Zakres prac w poszczególnych obiektach: Budynek Urzędu Miejskiego (Al. Powstańców Wielkopolskich 18, Ostrów Wielkopolski): - sprzątanie budynku Urzędu Miejskiego w godz. od 1500 do 2200: pomieszczeń biurowych (w tym 12 plombowanych w godzinach pracy urzędu), sali obsługi interesanta, sanitariatów, kuchni podręcznych oraz ciągów komunikacyjnych, - mycie okien, - utrzymanie czystości schodów przed wejściami do budynku oraz podjazdu dla osób niepełnosprawnych - zgodnie z załącznikiem nr 6, - dyżurne sprzątanie budynku w godzinach pracy urzędu: w poniedziałek w godz. od 700 do 1400, od wtorku do piątku w godz. od 800 do 1500 - zgodnie z załącznikiem nr 7, - stałe zaopatrywanie sanitariatów i kuchni podręcznych w środki higieny osobistej i czystości (papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie, środki zapachowe i dezynfekujące). Wejście główne i wejścia boczne są przeszklone. Schody przed wejściem głównym do Urzędu Miejskiego oraz w ciągach komunikacyjnych wykonane są z płytek grysowych. Podjazd dla osób niepełnosprawnych wykonany jest z płytek betonowych. Urząd Stanu Cywilnego (budynek ratusza, Rynek, Ostrów Wielkopolski): - utrzymanie czystości w pomieszczeniach Urzędu Stanu Cywilnego, sanitariatach, klatce schodowej do I piętra wraz z holem oraz wejściem do budynku, - mycie okien w Urzędzie Stanu Cywilnego na I piętrze i klatce schodowej oraz przy wejściu do budynku ratusza, - stałe zaopatrywanie sanitariatów w środki higieny osobistej i czystości (papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie, środki zapachowe i dezynfekujące). Schody wykonane są z drewna i pokryte wykładziną dywanową (około 30 m2), w pomieszczeniach USC jest parkiet pokryty dywanami, w holu i sanitariatach posadzka wykonana jest z płytek ceramicznych. Sala Sesyjna (Al. Powstańców Wielkopolskich 14, Ostrów Wielkopolski): - utrzymanie czystości w sali narad, szatni, sanitariatach, klatce schodowej wraz z wejściem do budynku, - mycie okien, - stałe zaopatrywanie sanitariatów w środki higieny osobistej i czystości (papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie, środki zapachowe i dezynfekujące). Schody wykonane są z lastriko, posadzka z PCV. Straż Miejska (Al. Powstańców Wielkopolskich 14, Ostrów Wielkopolski): - utrzymanie czystości w 5 pomieszczeniach biurowych, dyżurce, szatni, sanitariatach i korytarzu wraz z wejściem do budynku, - mycie okien, - stałe zaopatrywanie sanitariatów w środki higieny osobistej (papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie, środki zapachowe i dezynfekujące). Podłoga w pomieszczeniach Straży Miejskiej wykonana jest z płytek grysowych. W pomieszczeniu komendanta podłoga z płytek grysowych pokryta jest w znacznej części dywanem.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur Oryginalny kod CPV: 74.72.20.00 - Usługi czyszczenia okien Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2006 roku Nr 164 poz. 1163 ze zmianami): 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: a) wykonał (lub wykonuje) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jedną usługę codziennego sprzątania w obiektach biurowych o łącznej powierzchni przekraczającej 1000 m2, trwającą co najmniej 6 miesięcy w ramach jednego kontraktu. b) dysponować będzie 8 osobami, z których: - przynajmniej trzy osoby posiadają wynikający z jednego kontraktu co najmniej 6-cio miesięczny trwający bez przerwy staż pracy polegającej na sprzątaniu obiektów biurowych, nabyty w ciągu ostatnich trzech lat licząc od dnia wszczęcia postępowania, - jedna będzie posiadać badania lekarskie uprawniające do pracy na wysokości w rozumieniu przepisów rozdziału 6/E Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. z 2003 r. Nr 169 poz. 1650), c) dysponować będzie dla wykonania tego zadania odpowiednim wyposażeniem technicznym do świadczenia usług sprzątania w budynkach biurowych, w tym urządzeniem do ciśnieniowego mycia posadzek, froterką mechaniczną i odkurzaczem przemysłowym, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, oraz 5. akceptują wzór umowy, Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymienionych w punktach 1 - 5 na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków, wykonawca przedstawia w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem następujące dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2. wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, usług sprzątania w obiektach biurowych o łącznej powierzchni przekraczającej 1000 m2, trwających co najmniej 6 miesięcy w ramach jednego kontraktu (należy wykazać prace rozpoczęte nie wcześniej niż 3 lata od dnia wszczęcia niniejszego postępowania) z podaniem: - wartości, - przedmiotu (wraz z wielkością powierzchni sprzątanej), - dat wykonania, - odbiorców (nazwa, adres i nr telefonu) z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie (dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług muszą potwierdzać realizację konkretnych usług wskazanych w wykazie, a nie odnosić się do całokształtu współpracy z poszczególnymi usługobiorcami). W przypadku usług mieszanych, tj. sprzątania, dozoru i np. utrzymania terenów zewnętrznych, dokumenty te winny dotyczyć wyłącznie usługi sprzątania obiektów biurowych ze wskazaniem powierzchni i wartości. W przypadku umów zawartych na czas nieoznaczony, dokumenty te powinny dotyczyć prac rozpoczętych nie wcześniej niż 3 lata, licząc od dnia wszczęcia niniejszego postępowania. 3. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, 4. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (należy wypełnić w odniesieniu do wszystkich osób oraz podać zakres czynności, które będą leżały w ich obowiązku, natomiast informacja nt. doświadczenia winna odnosić się do osób, o których mowa w pkt 6.2.b. myślnik pierwszy SIWZ i być przedstawiona w taki sposób, aby zamawiający mógł jednoznacznie stwierdzić, gdzie i w jakim okresie przedstawione osoby je zdobyły). 5. zaświadczenie wydane przez uprawnioną jednostkę służby medycyny pracy o zdolności osoby do pracy na wysokości, 6. podpisany załącznik nr 2, w którym znajdują się oświadczenia o: - posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, oraz - akceptacji wzoru umowy. 7. w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie: - wymagane jest złożenie dokumentu, z którego wynika sposób reprezentacji wykonawcy, - jeśli wyznaczono pełnomocnika - należy załączyć oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię pełnomocnictwa określającego zakres, - dokumenty wymienione w pkt 1 i 6 składa oddzielnie każdy z podmiotów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ostrowie Wielkopolskim, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18, Referat Zamówień Publicznych, pokój 326 (III piętro)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2007 godzina 15:00, miejsce: Urząd Miejski w Ostrowie Wielkopolskim, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18, Referat Zamówień Publicznych, pokój 326 (III piętro)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.