Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-18
Rybnik: Wykonanie podziałów i wycen nieruchomości :zad.1 Wykonanie maksymalnie 30 podziałów nieruchomości w różnych celach ; zad.2 Wykonanie maksymalnie do 30 wycen nieruchomości (samego gruntu, w 2 egz.), dla różnych celów wynikających z przepisów dotyczących gospodarki nieruchomościami (sprzedaże, zamiany, odszkodowania, zwroty, przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości, itp.) Wykonanie maksymalnie do 50 opracowań składających się z :- rzutu odpowiednich kondygnacji budynku wielomieszkaniowego, - wyceny lokalu mieszkalnego wraz z pomieszczeniami przynależnymi.
Numer ogłoszenia: 224243 - 2010; data zamieszczenia: 18.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik , ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, faks 032 4224124.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie podziałów i wycen nieruchomości :zad.1 Wykonanie maksymalnie 30 podziałów nieruchomości w różnych celach ; zad.2 Wykonanie maksymalnie do 30 wycen nieruchomości (samego gruntu, w 2 egz.), dla różnych celów wynikających z przepisów dotyczących gospodarki nieruchomościami (sprzedaże, zamiany, odszkodowania, zwroty, przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości, itp.) Wykonanie maksymalnie do 50 opracowań składających się z :- rzutu odpowiednich kondygnacji budynku wielomieszkaniowego, - wyceny lokalu mieszkalnego wraz z pomieszczeniami przynależnymi..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie podziałów i wycen nieruchomości :zad.1 Wykonanie maksymalnie 30 podziałów nieruchomości w różnych celach ; w zakresie podziału mieści się wykonanie wstępnego projektu podziału (w razie takiej konieczności), projektu podziału, wykazu synchronizacyjnego (jeżeli w księdze wieczystej dzielona nieruchomość posiada inne oznaczenie i inną powierzchnię niż w ewidencji gruntów i budynków) oraz wyznaczenie i utrwalenie na gruncie nowych punktów granicznych znakami granicznymi ; w ofercie uwzględnić należy możliwość przeprowadzenia rozgraniczeń podczas wykonywania maksymalnie pięciu podziałów.zad.2 Wykonanie maksymalnie do 30 wycen nieruchomości (samego gruntu, w 2 egz.), dla różnych celów wynikających z przepisów dotyczących gospodarki nieruchomościami (sprzedaże, zamiany, odszkodowania, zwroty, przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości, itp.)zad.3 - Wykonanie maksymalnie do 50 opracowań składających się z :- rzutu odpowiednich kondygnacji budynku wielomieszkaniowego i dokonanie na nich, zgodnie z wymogami przepisów prawa budowlanego, zaznaczeń lokalu mieszkalnego wraz z pomieszczeniami do niego przynależnymi jako załącznika do aktu notarialnego ustanawiającego odrębną własność lokalu mieszkalnego i sprzedaży,- wyceny lokalu mieszkalnego wraz z pomieszczeniami przynależnymi i udziałem w nieruchomości wspólnej,z jednoczesnym określeniem wartości nakładów dokonanych przez najemcę ; wysokości poszczególnych udziałów w nieruchomości wspólnej są już określone dla każdego lokalu odrębnie.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 70.33.20.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli:- Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresach 1 i 2 (zad. 1),- Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości (Zad. 2, 3), - Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno- budowlanej (Zad. 3).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rybnik.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, Wydział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, pok. 302.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie maksymalnie 30 podziałów nieruchomości w różnych celach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie maksymalnie 30 podziałów nieruchomości w różnych celach ; w zakresie podziału mieści się wykonanie wstępnego projektu podziału (w razie takiej konieczności), projektu podziału, wykazu synchronizacyjnego (jeżeli w księdze wieczystej dzielona nieruchomość posiada inne oznaczenie i inną powierzchnię niż w ewidencji gruntów i budynków) oraz wyznaczenie i utrwalenie na gruncie nowych punktów granicznych znakami granicznymi ; w ofercie uwzględnić należy możliwość przeprowadzenia rozgraniczeń podczas wykonywania maksymalnie pięciu podziałów.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.20.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie maksymalnie do 30 wycen nieruchomości (samego gruntu, w 2 egz..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie maksymalnie do 30 wycen nieruchomości (samego gruntu, w 2 egz.), dla różnych celów wynikających z przepisów dotyczących gospodarki nieruchomościami (sprzedaże, zamiany, odszkodowania, zwroty, przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości, itp.).Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie maksymalnie do 50 opracowań składających się z : - rzutu odpowiednich kondygnacji budynku wielomieszkaniowego - wyceny lokalu mieszkalnego wraz z pomieszczeniami przynależnymi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie maksymalnie do 50 opracowań składających się z :- rzutu odpowiednich kondygnacji budynku wielomieszkaniowego i dokonanie na nich, zgodnie z wymogami przepisów prawa budowlanego, zaznaczeń lokalu mieszkalnego wraz z pomieszczeniami do niego przynależnymi jako załącznika do aktu notarialnego ustanawiającego odrębną własność lokalu mieszkalnego i sprzedaży,- wyceny lokalu mieszkalnego wraz z pomieszczeniami przynależnymi i udziałem w nieruchomości wspólnej, z jednoczesnym określeniem wartości nakładów dokonanych przez najemcę ; wysokości poszczególnych udziałów w nieruchomości wspólnej są już określone dla każdego lokalu odrębnie.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstających na terenie Polskiej Grupy Górniczej S.A Oddział Zakład Elektrociepłownie
- Wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego i obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych dla zadania pt.: ,,Budowa powierzchniowej stacji klimatyzacji centralnej o minimalnej mocy 12MW dla PGG S.A. Oddział KWK ROW Ruch Chwałowice i Jankowice"
- Doposażenie pracowni szkolnych - zakup laptopów, projektorów multimedialnych w ramach Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 (Fundusz na rzecz Sprawiedliwej Transformacji)
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu rybnickiego w zakresie remontów nawierzchni jezdni: remont nawierzchni jezdni mieszankami mineralno - asfaltowymi na gorąco
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń oraz kursów dla pracowników jednostek samorządu terytorialnego z zakresu E-usług publicznych i cyfryzacji w administracji publicznej
- Sukcesywne dostawy artykułów higienicznych dla potrzeb Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej ulic Jaworowa, Grabowa, Cisowa, Leśna, Sadowa, Sosnowa i Gajowa w Nasielsku
- Budowa w ciągu drogi powiatowej nr 1726G drogi dla pieszych i rowerów będąca częścią podstawowej sieci tras rowerowych w MOF Bytowa oraz Subregionalnej trasy rowerowej EURO VELO R20
- Opracowanie dokumentacji dla zadania "Efektywność energetyczna w budynkach jednostek administracyjnych Gminy Niechlów, poprzez wykonanie termomodernizacji i instalacji odnawialnych źródeł energii"
- "Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy drogi gminnej łączącej ul. Celną z Dworcem PKP w Nowym Tomyślu"
- Wykonywanie operatów szacunkowych dla potrzeb miasta Ostrołęki w 2025r.
- Świadczenie usług geodezyjnych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej
więcej: Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.