To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-09-24
Rzeszów: Usługa ochrony, obsługi portierni i centrali telefonicznej
Numer ogłoszenia: 224308 - 2008; data zamieszczenia: 24.09.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 177557 - 2008r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc, ul. Rycerska 2, Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8611421 w. 380, fax 017 861 14 21.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ochrony, obsługi portierni i centrali telefonicznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony, obsługi portierni i centrali telefonicznej dla Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Rzeszowie ul. Rycerska 2. 2. Zakres zamówienia obejmuje : a) świadczenie usługi ochrony codziennie w godz. Od 19:00 do 7:00 - 1 osoba. b) Świadczenie usługi obsługi portierni codziennie całodobowo - 1 osoba; c) Świadczenie usługi obsługi centrali telefonicznej w dni robocze od 7:00 do 15:00 - 1 osoba 3. Do obowiązków Wykonawcy należy: a) wyposażenie wszystkich pracowników ochrony i portierów w jednolite umundurowanie stosowne do wypełnianych zadań oraz imienne identyfikatory; b) przeszkolenie pracowników w zakresie wykonywanej pracy; c) zapoznanie pracowników z regulaminem organizacyjnym obowiązującym w SZGiChP, planami ewakuacyjnymi oraz przepisami BHP i przeciwpożarowymi; d) zapewnienie znajomości przez pracowników ochrony i portierów topografii obiektów, w tym rozkładu pomieszczeń, przebiegu dróg ewakuacyjnych itp.; e) składanie niezwłocznie upoważnionemu pracownikowi Zamawiającego codziennych raportów dotyczących zdarzeń i incydentów zaistniałych podczas dyżuru; f) prowadzenie książki dyżurów i raportów z przebiegu służby w sposób umożliwiający stwierdzenie godzin rozpoczęcia i zakończenia dyżuru przez każdego pracownika ochrony i portierni; g) w razie potrzeby wspieranie patrolami interwencyjnymi; 4. Do obowiązków pracowników ochrony w szczególności należy: a) w ramach służby obchodowej wyznacza się trasę, szkic - załącznik nr 4 do SIWZ. Patrol wg zaznaczonej trasy należy wykonywać co 60 minut; b) sprawdzanie stanu zabezpieczenia pomieszczeń po godzinach pracy; c) reagowanie na mogące wystąpić sytuacje nagłe i awaryjne związane z instalacjami przeciwpożarowymi, antywłamaniowymi, elektrycznymi, centralnego ogrzewania i wodno-kanalizacyjnymi; d) utrzymywanie ładu i porządku publicznego w chronionym obiekcie; e) wzywanie do opuszczenia obiektu osób dopuszczających się zakłócania porządku; 5. Do obowiązków pracowników portierni w szczególności należy: a) wydawanie kluczy do pomieszczeń i gabinetów pracownikom Zespołu, prowadzenie ewidencji kluczy. b) informowanie Zamawiającego na bieżąco o brakach w zabezpieczeniu mienia przed kradzieżą, włamaniem, a także o naruszeniu przepisów z zakresu zabezpieczenia mienia przez pracowników Zamawiającego; b) obowiązek otwierania drzwi wejściowych do budynku głównego w godzinach porannych, otwieranie drzwi sali konferencyjnej o godz. 6:30, zamykania wszystkich drzwi wejściowych po godzinach pracy za wyjątkiem drzwi wejścia do Izby Przyjęć otwartych całodobowo; c) włączanie i wyłączanie źródeł światła na zewnątrz budynku oraz kontrola stanu instalacji wodnej, ściekowej, gazowej i elektrycznej - zgodnie z poleceniami kierownictwa Zespołu c) odbieranie prasy z kiosku przy ul. Rycerskiej i przekazywanie do sekretariatu Zespołu do godz. 7:00; d) pilnowanie i egzekwowanie zakazu parkowania w obrębie dojazdu do Izby Przyjęć; e) obsługa centrali telefonicznej w dni robocze w godz. Od 15:00 do 7:00 dnia następnego. W soboty, niedziele i dni wolne od pracy obsługa centrali całodobowo. 6. Do obowiązków pracownika obsługującego centralę telefoniczną w szczególności należy: a) obsługa centrali w godzinach od 7:00 do 15:00 w dni robocze; b) prowadzenie rozliczeń za rozmowy zamiejscowe w rozbiciu na Zespół i rozmowy prywatne;.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00 - 74.61.00.00 74.61.30.00 - 74.61.30.00 64.21.42.00 - Usługi centrali telefonicznych .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 199125.44 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Wolf Służba Ochrony Sp. z o.o., ul. Lea 116, 30-133 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 199125.44
- Oferta z najniższą ceną: 199125.44 oferta z najwyższą ceną: 379709.12
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu: "Budowa budynku warsztatowo-garażowego w Stalowej Woli przy ul. Przemysłowej- etap I"
- Sporządzenie operatów szacunkowych część 7
- Dostawa wraz z montażem krzeseł audytoryjnych z pulpitem
- Zakup telefonów w ramach I wyposażenia Drogowego Przejścia Granicznego w Malhowicach
- Remont chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 985 Nagnajów - Baranów Sandomierski - Mielec - Dębica w m. Rzemień
- Usługa organizacji dwóch wizyt studyjnych w zakresie rewitalizacji
więcej: przetargi w Rzeszowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.