eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskZP/20/2008 - Dostawa i montaz mebli wystawowych stanowiących wyposażenie ekspozycji _Energia, Niebo i Słońce_ dla Centrum Hewelianum w Gdańsky

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-24

Gdańsk: ZP/20/2008 - Dostawa i montaz mebli wystawowych stanowiących wyposażenie ekspozycji _Energia, Niebo i Słońce_ dla Centrum Hewelianum w Gdańsky
Numer ogłoszenia: 224356 - 2008; data zamieszczenia: 24.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Park Kulturowy Fortyfikacji Miejskich "Twierdza Gdańsk" , ul. 3 Maja 9 a, 80-802 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3000842 w. 40.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grodzisko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/20/2008 - Dostawa i montaz mebli wystawowych stanowiących wyposażenie ekspozycji _Energia, Niebo i Słońce_ dla Centrum Hewelianum w Gdańsky.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli wystawowych (obudowy eksponatów), wykonanych na wymiar, stanowiących wyposażenie ekspozycji _Energia, Niebo i Słońce_ dla Centrum Hewelianum w Gdańsku. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość niżej wymienionych części zamówienia: Część 1 - Meble i obudowy wystawowe, Część 2 - Kasetony wystawowe. Szczegółowy opis poszczególnych elementów wchodzących w skład każdej z dwóch części niniejszego zamówienia, został zawarty w Części III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Opis przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.30.00 - Zestawy wystawowe 39.15.40.00 - Sprzęt wystawowy 39.15.41.00 - Szafki wystawowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia . Zamawiający w toku sprawdzania ofert dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu wg kryterium spełnia / nie spełnia na druku ZP - 17, kolejno dla każdego z wymaganych warunków, oraz zgodności z treścią SIWZ. Zamawiający dokona w/w czynności wyłącznie na podstawie analizy złożonej oferty wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami, z zastrzeżeniem treści art. 26 ust 3 ustawy Pzp. Przez ocenę dokumentów należy rozumieć ich badanie w zakresie ustalonym przez prawo, tj. przeprowadzenie analizy w kontekście: czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, czy dokument został wystawiony w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż), czy zawiera on informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest Wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, czy kserokopia załączona przez Wykonawców w miejscu oryginału została potwierdzona za zgodność przez osoby uprawnione. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykluczeni zostaną Wykonawcy, co do których zastosowanie mają przepisy art. 24 ust.1pkt.1 -10, art. 24 ust. 2 pkt. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, a jego ofertę uzna za odrzuconą. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą razem spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz ponosić solidarna odpowiedzialność, zarówno finansowa jak i techniczną za jego realizację. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika / Lidera do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stosowne pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty zgodnie z pkt. X. 10.3. SIWZ. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie, będą wezwani do przedstawienia Zamawiającemu stosownej umowy regulującej współpracę tych Wykonawców..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.2. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. zawierający co najmniej trzy usługi 3. Wykaz wykonanego w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia o łącznej wartości 30.000,00 zł brutto, polegającego na wykonaniu elementów wystawienniczych na potrzeby np. muzeów, galerii, targów z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem odpowiedniego dokumentu, potwierdzającego iż przedmiot zamówienia został wykonany należycie. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie 2. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grodzisko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PKFM Twierdza Gdańsk - pokój nr 3 ul. 3-go Maja 9a 8-=802 Gdańsk Specyfikacje Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać od poniedziałku do piątku w godzinach 7:45 - 15:45..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2008 godzina 10:00, miejsce: PKFM Twierdza Gdańsk - pokój nr 3 ul. 3-go Maja 9a 8-=802 Gdańsk Oferty należy składać od poniedziałku do piątku w godzinach 7:45 - 15:45..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pod nazwą _Centrum Hewelianum. Budowa kompleksu edukacyjno - rekreacyjnego w Gdańsku. Etap I._ Wyżej wymieniony projekt współfinansowany jest ze środków: - Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego; - budżetu państwa, w tym środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach programu Promesa Ministra Kultury; - budżetu Gminy Miasta Gdańsk..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Meble i obudowy wystawowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Obudowa do stanowiska Układanki logiczne - 1 szt, - Podstawa do stanowiska Misa chińskiego smoka - 1 kmpl, - Obudowa do stanowiska Zabawka edukacyjna związana z energią - 1 kmpl, - Obudowa stanowiska Gitara elektryczna - 1 kmpl, - Obudowa do stanowiska Odczucie ciepła - 1 kmpl, - Meble kuchenne do stanowiska Energia w kuchni - 1 kmpl, - Obudowa stanowiska Lampy plazmowe - 1 kmpl, - Obudowa stanowiska Młynek Crooksa - 1 kmpl, - Pulpit do stanowisk Mapa nieba - 1 kmpl, - Pulpit do stanowiska Magic Planet- 1 kmpl, - Obudowa stanowiska Świetlna tarcza - 1 kmpl, - Podstawa do stanowiska Zabawka - złudzenie optyczne - 1 kmpl, - Podstawa do stanowiska Magiczna skarbonka - 1 kmpl, - Obudowa stanowiska Kalejdoskopy - 1 kmpl, - Obudowa stanowiska Rozszczepienie światła białego i składanie barw - 1 kmpl, - Obudowa stanowiska Lampa magma - 1 kmpl, - Obudowa stanowiska Masa i ciężar na planetach - 1 kmpl, - Obudowa stanowiska Widzimy uzbrojeni - 4 kmpl, - Konsola do salki audiowizualnej - 1 kmpl. Szczegółowy opis poszczególnych elementów wchodzących w skład niniejszej części zamówienia, został zawarty w Części III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Opis przedmiotu zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.30.00-3, 39.15.40.00-6, 39.15.41.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kasetony i lightboxy wystawowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Lightbox interaktywny - 2 szt, - Kaseton duży - 11 szt, - Kaseton średni - 12 szt, - Kaseton mały - 4 szt. Szczegółowy opis poszczególnych elementów wchodzących w skład niniejszej części zamówienia, został zawarty w Części III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Opis przedmiotu zamówienia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.30.00-3, 39.15.40.00-6, 39.15.41.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.