Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-01
Kalisz: Dostawa i rozścielenie kruszywa na drogach leśnych Nadleśnictwa Kalisz
Numer ogłoszenia: 224362 - 2011; data zamieszczenia: 01.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Kalisz z/s w Szałe , ul. Kaliska 195, 62-803 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7664440, faks 062 7664446.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http:// kalisz.lasypanstwowe.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i rozścielenie kruszywa na drogach leśnych Nadleśnictwa Kalisz.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i rozścielenie tłucznia granitowego na drogach leśnych, w ilości 5800 ton we wskazane miejsce przez Zamawiającego na terenie Nadleśnictwa Kalisz. Tłuczeń granitowy powinien spełniać wymogi granulacji od 0 do 63 mm. Przedmiot zamówienia jest podzielony na następujące części, zwane dalej pakietami: Pakiet nr 1 obejmuje leśnictwa Kazala i Orla Góra - dostawa i rozścielenie tłucznia granitowego na drogach leśnych, w ilości 1300 ton. Powierzchnia leśnictw 3147,70 ha, długość dróg 98,9 km, zasięg terytorialny 15580 ha. Pakiet nr 2 obejmuje leśnictwa Morawin i Rożdżały - dostawa i rozścielenie tłucznia granitowego na drogach leśnych, w ilości 1500 ton. Powierzchnia leśnictw 2381,55 ha, długość dróg 87,2 km, zasięg terytorialny 38252 ha. Pakiet nr 3 obejmuje leśnictwa Zajączki, Wróbel, Brzeziny i Wilcze Ługi - dostawa i rozścielenie tłucznia granitowego na drogach leśnych, w ilości 3000 ton. Powierzchnia leśnictw 5460,63 ha, długość dróg 129,9 km, zasięg terytorialny 27991 ha. Przedmiot zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) oznaczony jest kodem 14212320-9 - granit kruszony.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.23.20-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Przystępujący do przetargu dostawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł.( dziesięć tysięcy złotych 00/100 gr) na każdy pakiet z osobna. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: - posiadacz rachunku : Nadleśnictwo Kalisz - numer rachunku: Bank Zachodni WBK Kalisz 95 1090 1128 0000 0000 1201 5663 - tytuł : wadium: Dostawa i rozścielenie kruszywa na drogach leśnych Nadleśnictwa Kalisz Termin wniesienia wadium: do dnia 17.08.2011 roku, godz. 11.30. Wadium w formie pieniężnej uznaje się za wniesione z chwilą jego wpływu na wskazany rachunek bankowy zamawiającego. Wadium w innej formie niż pieniężnej, należy dołączyć do oferty w formie oryginału. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu ( złotych - PLN ) b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r Nr 42, poz. 275 ze zm.). Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.W zakresie zwrotu wadium obowiązują uregulowania ustawy Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 46.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu określonych dostawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: 1)oświadczenie dostawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru - załącznik nr 2 SIWZ), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 PZP, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy PZP- (wg wzoru - załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia) Jeżeli dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów - aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 PZP, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- składa: 1) dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu określonych dostawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty:wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń - którymi dysponuje lub będzie dysponował dostawca (wg wzoru - załącznik nr 3 SIWZ) (zamawiający wymaga aby dostawca posiadał w swoich zasobach równiarkę samobieżną o mocy co najmniej 120 KM) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, dostawca wskazał urządzenia, którymi będzie dysponował.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu określonych dostawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: 1)oświadczenie dostawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru - załącznik nr 2 SIWZ), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 PZP, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy PZP- (wg wzoru - załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia) Jeżeli dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów - -aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 PZP, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- składa: 1) dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, dostawca wskazał urządzenia, którymi będzie dysponował, Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. Dowód wniesienia wadium.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http.//kalisz.lasypanstwowe.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http.//kalisz.lasypanstwowe.poznan.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2011 godzina 11:30, miejsce: W sekretariacie Nadlesnictwa Kalisz.Termin zostaje dotrzymany jedynie wówczas, gdy oferta przed wskazanym terminem dotrze do dotrze do siedziby Zamawiającego - sekretariatu..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 obejmuje leśnictwa Kazala i Orla Góra.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 obejmuje leśnictwa Kazala i Orla Góra - dostawa i rozścielenie tłucznia granitowego na drogach leśnych, w ilości 1300 ton. Powierzchnia leśnictw 3147,70 ha, długość dróg 98,9 km, zasięg terytorialny 15580 ha..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.23.20-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 obejmuje leśnictwa Morawin i Rożdżały.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 2 obejmuje leśnictwa Morawin i Rożdżały - dostawa i rozścielenie tłucznia granitowego na drogach leśnych, w ilości 1500 ton. Powierzchnia leśnictw 2381,55 ha, długość dróg 87,2 km, zasięg terytorialny 38252 ha.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.23.20-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 obejmuje leśnictwa Zajączki, Wróbel, Brzeziny i Wilcze Ługi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 3 obejmuje leśnictwa Zajączki, Wróbel, Brzeziny i Wilcze Ługi - dostawa i rozścielenie tłucznia granitowego na drogach leśnych, w ilości 3000 ton. Powierzchnia leśnictw 5460,63 ha, długość dróg 129,9 km, zasięg terytorialny 27991 ha.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.23.20-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Remont ulic o nawierzchni bitumicznej na terenie miasta Kalisza w 2025r. z podziałem na dwa rejony
- Świadczenie usługi ostatecznego oczyszczania ścieków przemysłowych pochodzących z terenu ZUOK "Orli Staw"
- Dostawa automatycznego systemu do identyfikacji (ID) i określania lekowrażliwości (AST) drobnoustrojów oraz systemu do genetycznej diagnostyki zakażeń
- Rozbudowa Alei Wojska Polskiego w Kaliszu w zakresie budowy drogi obsługującej na odcinku od pos. nr 9 do pos. nr 11c.
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego inwestycyjnego do wysokości 4.000.000,00 PLN na realizację zadań inwestycyjnych
- Świadczenie SUO w 2025 dla dzieci i młodzieży upośledzonej umysłowo lub wykazujących inne przewlekłe zaburzenia czynności psychicznych zamieszkałych na terenie miasta Kalisza
więcej: przetargi w Kaliszu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.