Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-18
Suwałki: Remont posadzki w pomieszczeniach Biblioteki Publicznej im. Marii Konopnickiej w Suwałkach przy ul. E. Plater 33A
Numer ogłoszenia: 224385 - 2008; data zamieszczenia: 18.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Biblioteka Publiczna im. Marii Konopnickiej , ul. E. Plater 33A, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 0-87 5656246, fax. 0-87 5656246.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont posadzki w pomieszczeniach Biblioteki Publicznej im. Marii Konopnickiej w Suwałkach przy ul. E. Plater 33A.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Remont posadzki w pomieszczeniach Biblioteki Publicznej im. Marii Konopnickiej w Suwałkach przy ul. E. Plater 33A: 1 Remont pomieszczeń 1.1 Roboty rozbiórkowe 45453000-7 - ROBOTY REMONTOWE I RENOWACYJNE 1.2 Roboty malarskie i okładzinowe 45442100-8 - ROBOTY MALARSKIE 45432000-4 - KŁADZENIE I WYKŁADNIE PODŁÓG, ŚCIAN I TAPETOWANIE ŚCIAN 1.3 Roboty posadzkarskie 45262321-7 - WYRÓWNYWANIE PODŁÓG 45432111-5 - KŁADZENIE WYKŁADZIN ELASTYCZNYCH 45432112-2 - KŁADZENIE TERAKOTY 2 Instalacje sanitarne 2.1 Instalacje wod. - kan. 45330000-9 - HYDRAULIKA I ROBOTY SANITARNE 45332400-7 - ROBOTY INSTALACYJNE W ZAKRESIE SPRZĘTU SANITARNEGO 2.2 Instalacje elektryczne 45315100-9 - INSTALACYJNE ROBOTY ELEKTRYCZNE 3 Wywóz i utylizacja gruzu, papy i innych odpadów 45111220-6 - ROBOTY W ZAKRESIE USUWANIA GRUZU.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian 45.26.23.21 - Wyrównywanie podłóg 45.43.21.12 - Kładzenie nawierzchni 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, -posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Sposób oceny warunków udziału w postępowaniu przeprowadzony będzie według kryterium spełnia - nie spełnia w oparciu o nw. dokumenty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, 2.Aktualny odpis, albo kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat w Urzędzie Skarbowym oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne (ZUS lub KRUS), 4.Wykaz osób kierujących i nadzorujących wykonanie zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji, a także zakresu powierzonych im czynności. Dane dotyczące pracowników Wykonawcy i podwykonawców..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bpsuwalki.prv.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biblioteka Publiczna im. Marii Konopnickiej w Suwałkach, ul. E.Plater 33A, pok. nr 13 (sekretariat).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2008 godzina 11:30, miejsce: Biblioteka Publiczna im. Marii Konopnickiej w Suwałkach, ul. E.Plater 33A, pok. nr 13 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- DOSTAWA I WDROŻENIE INFRASTRUKTURY SPRZĘTOWEJ ORAZ OPROGRAMOWANIA DLA GMINY SUWAŁKI
- Wykonanie i montaż dioram i makiet oraz wydruk i montaż plansz w Muzeum Wigier w Starym Folwarku.
- Zakup i dostawa mięsa drobiowego oraz wędlin drobiowych dla Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Suwałkach
- Dostawa oleju napędowego
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji polegającej na rozbiórce i budowie systemu kładek i mostów nad doliną rzeki Czarna Hańcza
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
- Wykonanie dok. projektowej oraz robót bud. zw. z wykończeniem i wyposaż. stref komercyjnych stadionu miejskiego w zakr. hotelowym, gastron. i handlowym w ramach zad. inw. Budowa St. Miej. w Katowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.