Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-16
Wrocław: Dostawa zestawów komputerowych oraz drukarki laserowej do Izby Celnej we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 224388 - 2007; data zamieszczenia: 16.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna we Wrocławiu, ul. Hercena 11, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3705328, fax 071 3435439.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.icwroclaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawów komputerowych oraz drukarki laserowej do Izby Celnej we Wrocławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: a) 54 zestawów komputerowych typu PC w następującej minimalnej konfiguracji: 1.Procesor - Min. Intel Celeron 430, 1,8 GHz, Cache L2 512kb 2.RAM - Min.: 1GB DDR2 3.Płyta główna - Chipset min. Intel 945, socket 775, karta dźwiękowa zintegrowana na płycie. 4.Dysk twardy - SATA II min. 160GB, Cache 16 MB . 5. Karta graficzna - PCI-E, lub zintegrowana na płycie głównej 6.Monitor - Min. kolor 17,LCD, rozdzielczość min. 1280x1024, kontrast min. 600:1, jasność min. 400 cd m2, czas reakcji min. 8 ms., spełniający wymagania normy TCO 99, wejścia D-SUB, z min. 3 letnią gwarancją producenta, 7. Karta sieciowa - Ethernet 100 1000 MB, może być zintegrowana, wraz z kablem przyłączeniowym 2x RJ45, kat.5 dł. 5m. 8. Napęd optyczny - Nagrywarka DVD, S-ATA z oprogramowaniem 9. FDD - 1.44MB 3,5 10.Klawiatura - Amerykańska US Qwerty, złącze PS2, czarna 11. Myszka - USB, optyczna z dwoma przyciskami, scrolem, 12. Porty - 1x parallel, 1x serial, min. 6xUSB 2.0 (w tym min 2xUSB 2,0 z przodu obudowy), wyjścia audio, 13. Obudowa - Tower, zasilacz ATX 24pin min 400W 14.Oprogramowanie - MS Windows XP Professional PL z aktualnym Service Packiem (licencje + nośniki) , komplet sterowników, MS Office 2007 Basic PL (licencje + nośniki) 15. Gwarancja - Min. 12 miesięcy producenta na jednostkę centralną i 36 miesięcy na monitory b) 3 pamięci 1024 MB DDR2-667 SODIMM do notebooka HP-Compaq c drukarka laserowa, kolorowa, sieciowa z modułem drukudwustronnego o minimalnych parametrach: 1. Interfejsy - USB 2,0, Ethernet z kablem przyłączeniowym 2x RJ45, kat.5 dł. 5m. 2. Rozdzielczość druku mono - 1200x1200 dpi 3. Rozdzielczość druku kolor - 1200x1200 dpi 4. Pamięć - Min. 512 MB 5. Nośniki - Papier, koperty, Formaty: A4, A5 6. Szybkość druku mono - Min. 37 str.min 7. Szybkość druku kolor - Min. 32 str.min
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.31.10 - Jednostki do przechowywania kart magnetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.31.10 - Jednostki do przechowywania kart magnetycznych Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.21.72.30 - Pamięci Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.72.30 - Pamięci .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 27.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1 Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 -3 ustawy, 1.2 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy dołączyć: 1.1. Dokument stwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej Dokumentem takim będzie aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument musi być złożony przez każdego z wykonawców. 1.2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu tj. spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej Wykonanie zamówienia do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające wywiązanie się z obowiązków płatności podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne: Dokumentami takimi będą aktualne zaświadczenia: 1) Właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków i opłat, 2) Właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, 3) Właściwej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, Za aktualne zaświadczenia uznaje się jedynie zaświadczenia wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty muszą być złożone przez każdego wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.icwroclaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Celna we Wrocławiu ul. Hercena 11 pok. 204..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2007 godzina 11:00, miejsce: Izba Celna we Wrocławiu ul. Hercena 11 pok. 5..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa zestawów komputerowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) 54 zestawy komputerowe typu PC w następującej minimalnej konfiguracji: 1. Procesor Min. Intel Celeron 430, 1,8 GHz, Cache L2 512kb 2. RAM Min.: 1GB DDR2 3. Płyta główna Chipset min. Intel 945, socket 775, karta dźwiękowa zintegrowana na płycie. 4. Dysk twardy SATA II min. 160GB, Cache 16 MB . 5. Karta graficzna PCI-E, lub zintegrowana na płycie głównej 6. Monitor Min. kolor 17 ,LCD, rozdzielczość min. 1280x1024, kontrast min. 600:1, jasność min. 400 cd m2, czas reakcji min. 8 ms., spełniający wymagania normy TCO 99, wejścia D-SUB, z min. 3 letnią gwarancją producenta, 7. Karta sieciowa Ethernet 100 1000 MB, może być zintegrowana, wraz z kablem przyłączeniowym 2x RJ45, kat.5 dł. 5m. 8. Napęd optyczny Nagrywarka DVD, S-ATA z oprogramowaniem 9. FDD 1.44MB 3,5 10. Klawiatura Amerykańska US Qwerty, złącze PS2, czarna 11. Myszka USB, optyczna z dwoma przyciskami, scrolem, 12. Porty 1x parallel, 1x serial, min. 6xUSB 2.0 (w tym min 2xUSB 2,0 z przodu obudowy), wyjścia audio, 13. Obudowa Tower, zasilacz ATX 24pin min 400W 14. Oprogramowanie MS Windows XP Professional PL z aktualnym Service Packiem (licencje + nośniki) , komplet sterowników, MS Office 2007 Basic PL (licencje + nośniki) 15. Gwarancja Min. 12 miesięcy producenta na jednostkę centralną i 36 miesięcy na monitory b) 3 pamięci 1024 MB DDR2-667 SODIMM do notebooka HP-Compaq.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.11.00-8, 30.21.72.30-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa drukarek laserowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: drukarka laserowa, kolorowa, sieciowa z modułem druku dwustronnego o minimalnych parametrach: 1. Interfejsy USB 2,0, Ethernet z kablem przyłączeniowym 2x RJ45, kat.5 dł. 5m. 2. Rozdzielczość druku mono 1200x1200 dpi 3. Rozdzielczość druku kolor 1200x1200 dpi 4. Pamięć Min. 512 MB 5. Nośniki Papier, koperty, Formaty: A4, A5 6. Szybkość druku mono Min. 37 str./min 7. Szybkość druku kolor Min. 32 str./min.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.32.31-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku znajdującego się przy ul. Wyspiańskiego 2N w Kłodzku na potrzeby siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu Oddział w Kłodzku.
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Grupy Badawczej Syntezy Zaawansowanych Materiałów z podziałem na 5 części
- Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych, kubaturowych i torowiskach dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych
- Remont budynku przy ul. Jordanowskiej 22 we Wrocławiu w zakresie zamiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie/wyposażenie pracowni/warsztatów w Zespole Szkół Budowlanych im. Króla Kazimierza Wielkiego w Jaśle."
- Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu "Szansa dla wszystkich" - program podniesienia wyników maturalnych uczniów dolnośląskich szkół
- Dostawa sprzętu drukującego wraz z usługą serwisową i oprogramowaniem zarządzającym Documaster lub równoważnym.
- Dostawa laserowego urządzenia wielofunkcyjnego
- Dostawa urządzeń komputerowych i drukarek
- Dostawa sprzętu elektronicznego dla placówek oświatowych Gminy Księżpol w ramach projektu FELU.10.03-IZ.00-0080/23 "Włączająca wysokiej jakości edukacja na terenie Gminy Księżpol"
więcej: Drukarki laserowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.