Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-07-04
Konstancin-Jeziorna: Świadczenie usług stałego lub mobilnego dostępu do Internetu wraz z montażem sprzętu potrzebnego do świadczenia usługi w ramach realizacji projektu pod nazwą: Konstancin-Jeziorna - Gmina bez wykluczenia cyfrowego - etap II
Numer ogłoszenia: 224432 - 2014; data zamieszczenia: 04.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna , ul. Warszawska 32, 05-520 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie, tel. +48 22 7564810, +48 22 2011975, faks +48 22 7564885, +48 222011975.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.konstancinjeziorna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług stałego lub mobilnego dostępu do Internetu wraz z montażem sprzętu potrzebnego do świadczenia usługi w ramach realizacji projektu pod nazwą: Konstancin-Jeziorna - Gmina bez wykluczenia cyfrowego - etap II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług stałego lub mobilnego dostępu do Internetu wraz z montażem sprzętu potrzebnego do świadczenia usługi dla 80 gospodarstw domowych z terenu Gminy Konstancin-Jeziorna w ramach realizacji projektu pod nazwą: Konstancin-Jeziorna - Gmina bez wykluczenia cyfrowego - etap II, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion Osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013. 2. Usługi dostępu do Internetu mają być świadczone w sposób ciągły, przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. 3. Lokalizację miejsc świadczenia usług świadczenia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Gwarantowana przepustowość dostępu do sieci Internet musi wynosić co najmniej: a. Pobieranie (download) - 4 Mb/s b. Wysyłanie (upload) - 512 kb/s 5. Nie dopuszcza się pogorszenia parametrów transmisji danych przy połączeniach z Internetem za wyjątkiem działania siły wyższej. Parametry mogą być niższe przy pogorszeniu warunków technicznych niezależnych od Wykonawcy. 6. Dostęp do Internetu musi być zapewniony bez jakichkolwiek ograniczeń czasu dostępu. 7. W związku z możliwością zmiany lokalizacji beneficjentów projektu Wykonawca jest zobowiązany na przeniesienie usługi do nowej lokalizacji w ciągu 7 dni roboczych na własny koszt. 8. Brak limitu przesyłanych danych. 9. W ramach realizacji zamówienia, wykonawca musi zainstalować (o ile jest to niezbędne) własne urządzenia odbiorczo/nadawcze, lub inne niezbędne do świadczenia usługi, w gospodarstwach domowych (lokalizacji komputera stacjonarnego). Urządzenia te, będąc w użytkowaniu Zamawiającego, pozostają własnością Wykonawcy. Urządzenia te muszą być zainstalowane na koszt wykonawcy. Po stronie Wykonawcy leży uzyskanie zgód lub zezwoleń, w tym właściciela budynku, na montaż urządzeń lub niezbędnego okablowania. Po zakończeniu realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest zdemontować i zabrać zainstalowane przez siebie urządzenia. 10. W ramach przedmiotowego zamówienia wykonawca musi zapewnić: a. doprowadzenie sygnału internetowego do 80 gospodarstw domowych - do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, zakończone wtyczką RJ45 lub modemem/routerem (Internet będzie wykorzystywany w komputerach stacjonarnych), b. Świadczenie usługi telefonicznego serwisu technicznego, co najmniej w dni robocze w godzinach 8.00 - 18.00 oraz 9.00 - 15.00 w soboty - możliwość zgłoszenia awarii łącza internetowego. c. 24-godzinny czas naprawy dla zgłoszeń w dni robocze w godzinach 8.00-18.00, 48-godzinny czas naprawy dla zgłoszeń w dni robocze w godzinach 18.00-8.00 dnia następnego lub w soboty w godzinach 9.00-15.00, 72-godzinny czas naprawy dla zgłoszeń w pozostałych przypadkach. d. Doprowadzenie i podłączenie sygnału internetowego do zestawów komputerowych w ciągu 30 dni od daty zawarcia umowy. 11. Wykonawca świadczyć będzie usługę dostępu do Internetu, w każdej z lokalizacji, przez okres 48 miesięcy od dnia zawarcia umowy/od daty zatwierdzonego przez obie Strony zbiorczego protokołu potwierdzającego instalację usług we wszystkich lokalizacjach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ. 12. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.40.00.00 - Usługi internetowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że jest wpisany do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał lub wykonuje, minimum jedną usługę, polegającą na świadczeniu co najmniej 12-miesięcznej usługi ciągłego dostępu do Internetu dla minimum 80 abonentów
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisywania sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisywania sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisywania sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony formularz dotyczący podwykonawców - załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Jeżeli uprawnienia do reprezentacji osób podpisujących ofertę nie wynikają z załączonego dokumentu wyszczególnionego w ust. 6, do oferty należy załączyć, pełnomocnictwo w oryginale lub w kopii poświadczonej notarialnie upoważniające do złożenia oferty w imieniu Wykonawcy. 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 5 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.konstancinjeziorna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych, ul. Warszawska 31, 05-520 Konstancin-Jeziorna.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna,ul. Warszawska 32, 05-520 Konstancin-Jeziorna,pok. nr 4 - kancelaria.Zamawiający informuje, iż obowiązuje u niego Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja projektu: Konstancin-Jeziorna - Gmina bez wykluczenia cyfrowego - etap II współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion Osi priorytetowej 8.Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z KONSTANCINA-JEZIORNY
- Dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody i konserwacji instalacji c.o. dla Szpitala w Konstancinie-Jeziornie przy ul. Wierzejewskiego 12.
- Dostawa wyrobów medycznych (elektrody do discektomii) dla Mazowieckiego Centrum Rehabilitacji STOCER Sp. z o.o.
- Dostawa wyrobów medycznych (wkłady do kontrastów) dla Mazowieckiego Centrum Rehabilitacji "STOCER" Sp. z o.o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.