eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konstancin-JeziornaŚwiadczenie usług stałego lub mobilnego dostępu do Internetu wraz z montażem sprzętu potrzebnego do świadczenia usługi w ramach realizacji projektu pod nazwąKonstancin-Jeziorna - Gmina bez wykluczenia cyfrowego - etap II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-04

Konstancin-Jeziorna: Świadczenie usług stałego lub mobilnego dostępu do Internetu wraz z montażem sprzętu potrzebnego do świadczenia usługi w ramach realizacji projektu pod nazwą: Konstancin-Jeziorna - Gmina bez wykluczenia cyfrowego - etap II
Numer ogłoszenia: 224432 - 2014; data zamieszczenia: 04.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna , ul. Warszawska 32, 05-520 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie, tel. +48 22 7564810, +48 22 2011975, faks +48 22 7564885, +48 222011975.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.konstancinjeziorna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług stałego lub mobilnego dostępu do Internetu wraz z montażem sprzętu potrzebnego do świadczenia usługi w ramach realizacji projektu pod nazwą: Konstancin-Jeziorna - Gmina bez wykluczenia cyfrowego - etap II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług stałego lub mobilnego dostępu do Internetu wraz z montażem sprzętu potrzebnego do świadczenia usługi dla 80 gospodarstw domowych z terenu Gminy Konstancin-Jeziorna w ramach realizacji projektu pod nazwą: Konstancin-Jeziorna - Gmina bez wykluczenia cyfrowego - etap II, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion Osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013. 2. Usługi dostępu do Internetu mają być świadczone w sposób ciągły, przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. 3. Lokalizację miejsc świadczenia usług świadczenia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Gwarantowana przepustowość dostępu do sieci Internet musi wynosić co najmniej: a. Pobieranie (download) - 4 Mb/s b. Wysyłanie (upload) - 512 kb/s 5. Nie dopuszcza się pogorszenia parametrów transmisji danych przy połączeniach z Internetem za wyjątkiem działania siły wyższej. Parametry mogą być niższe przy pogorszeniu warunków technicznych niezależnych od Wykonawcy. 6. Dostęp do Internetu musi być zapewniony bez jakichkolwiek ograniczeń czasu dostępu. 7. W związku z możliwością zmiany lokalizacji beneficjentów projektu Wykonawca jest zobowiązany na przeniesienie usługi do nowej lokalizacji w ciągu 7 dni roboczych na własny koszt. 8. Brak limitu przesyłanych danych. 9. W ramach realizacji zamówienia, wykonawca musi zainstalować (o ile jest to niezbędne) własne urządzenia odbiorczo/nadawcze, lub inne niezbędne do świadczenia usługi, w gospodarstwach domowych (lokalizacji komputera stacjonarnego). Urządzenia te, będąc w użytkowaniu Zamawiającego, pozostają własnością Wykonawcy. Urządzenia te muszą być zainstalowane na koszt wykonawcy. Po stronie Wykonawcy leży uzyskanie zgód lub zezwoleń, w tym właściciela budynku, na montaż urządzeń lub niezbędnego okablowania. Po zakończeniu realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest zdemontować i zabrać zainstalowane przez siebie urządzenia. 10. W ramach przedmiotowego zamówienia wykonawca musi zapewnić: a. doprowadzenie sygnału internetowego do 80 gospodarstw domowych - do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, zakończone wtyczką RJ45 lub modemem/routerem (Internet będzie wykorzystywany w komputerach stacjonarnych), b. Świadczenie usługi telefonicznego serwisu technicznego, co najmniej w dni robocze w godzinach 8.00 - 18.00 oraz 9.00 - 15.00 w soboty - możliwość zgłoszenia awarii łącza internetowego. c. 24-godzinny czas naprawy dla zgłoszeń w dni robocze w godzinach 8.00-18.00, 48-godzinny czas naprawy dla zgłoszeń w dni robocze w godzinach 18.00-8.00 dnia następnego lub w soboty w godzinach 9.00-15.00, 72-godzinny czas naprawy dla zgłoszeń w pozostałych przypadkach. d. Doprowadzenie i podłączenie sygnału internetowego do zestawów komputerowych w ciągu 30 dni od daty zawarcia umowy. 11. Wykonawca świadczyć będzie usługę dostępu do Internetu, w każdej z lokalizacji, przez okres 48 miesięcy od dnia zawarcia umowy/od daty zatwierdzonego przez obie Strony zbiorczego protokołu potwierdzającego instalację usług we wszystkich lokalizacjach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ. 12. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.40.00.00 - Usługi internetowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że jest wpisany do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał lub wykonuje, minimum jedną usługę, polegającą na świadczeniu co najmniej 12-miesięcznej usługi ciągłego dostępu do Internetu dla minimum 80 abonentów

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisywania sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisywania sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisywania sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony formularz dotyczący podwykonawców - załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Jeżeli uprawnienia do reprezentacji osób podpisujących ofertę nie wynikają z załączonego dokumentu wyszczególnionego w ust. 6, do oferty należy załączyć, pełnomocnictwo w oryginale lub w kopii poświadczonej notarialnie upoważniające do złożenia oferty w imieniu Wykonawcy. 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 5 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.konstancinjeziorna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych, ul. Warszawska 31, 05-520 Konstancin-Jeziorna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna,ul. Warszawska 32, 05-520 Konstancin-Jeziorna,pok. nr 4 - kancelaria.Zamawiający informuje, iż obowiązuje u niego Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja projektu: Konstancin-Jeziorna - Gmina bez wykluczenia cyfrowego - etap II współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion Osi priorytetowej 8.Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.