eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskDostawa serwera wraz z systemem operacyjnym, oprogramowaniem bazodanowym oraz oprogramowaniem narzędziowym do Urzędu Morskiego w Słupsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-27

Słupsk: Dostawa serwera wraz z systemem operacyjnym, oprogramowaniem bazodanowym oraz oprogramowaniem narzędziowym do Urzędu Morskiego w Słupsku
Numer ogłoszenia: 224439 - 2009; data zamieszczenia: 27.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Morski w Słupsku , Al. Sienkiewicza 18, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8428406, faks 059 8428406, 8412443.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umsl.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa serwera wraz z systemem operacyjnym, oprogramowaniem bazodanowym oraz oprogramowaniem narzędziowym do Urzędu Morskiego w Słupsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwera wraz z systemem operacyjnym, oprogramowaniem bazodanowym oraz oprogramowaniem narzędziowym, stanowiącego platformę sprzętową systemu finansowo-księgowego do Urzędu Morskiego w Słupsku. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja techniczna przedmiotu Zamówienia stanowiąca załącznik nr 4 do SIWZ. 3.Wykonawca dokona instalacji przedmiotu zamówienia oraz konfiguracji systemu operacyjnego w miejscu wskazanym w punkcie 2.4. SIWZ zgodnie z zapisami ujętymi w załączniku nr 4 do SIWZ. 4.Miejsce dostawy przedmiotu Zamówienia - siedziba Zamawiającego: 76-200 Słupsk, al. Sienkiewicza 18. 5.Opis przedmiotu zamówienia za pomocą kodów CPV Wspólnego Słownika Zamówień: 48.82.00.00-2 Serwery 48.61.10.00-4 Pakiety oprogramowania dla baz danych 48.62.00.00-0 Systemy operacyjne 6.Wykonawca w ramach zamówienia zapewni gwarancję producenta na okres 3 lat z naprawą w miejscu instalacji urządzenia następnego dnia roboczego po zgłoszeniu awarii. 7.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00 - Serwery 48.61.10.00 - Pakiety oprogramowania dla baz danych 48.62.00.00 - Systemy operacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia, 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. 2.Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu i dokumentach wyszczególnionych w punkcie 5 SIWZ. Z treści przedstawionych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww warunki Wykonawca spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 1.2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia, że zaoferowane urządzenie spełnia wymagania techniczne Zamawiający żąda przedłożenia: 2.1.opisu technicznego serwera przez Wykonawcę, wraz z podaniem producenta i modelu oferowanego urządzenia. 2.1.deklaracji zgodności CE producenta urządzenia w języku polskim. 3.Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składają dokument wymieniony w punkcie 5.1.2. SIWZ, potwierdzający spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.). 4.W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie lub przez osobę udzielającą pełnomocnictwa. 5.Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone, analogicznie jak w punkcie 4. Wymagany dokument wskazany w punkcie 1.2. powinien być złożony przez każdego z Wykonawców odrębnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umsl.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Morski w Słupsku Al. Sienkiewicza 18 76-200 Słupsk pok. nr 22 (I piętro).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Morski w Słupsku Al. Sienkiewicza 18 76-200 Słupsk pok. nr 20 (I piętro, Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.