Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-18
Suwałki: Wykonanie klimatyzacji w pomieszczeniach Biblioteki Publicznej im. Marii Konopnickiej w Suwałkach przy ul. E. Plater 33A
Numer ogłoszenia: 224449 - 2008; data zamieszczenia: 18.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Biblioteka Publiczna im. Marii Konopnickiej , ul. E. Plater 33A, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 0-87 5656246, fax. 0-87 5656246.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie klimatyzacji w pomieszczeniach Biblioteki Publicznej im. Marii Konopnickiej w Suwałkach przy ul. E. Plater 33A.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie klimatyzacji w pomieszczeniach Biblioteki Publicznej im. Marii Konopnickiej w Suwałkach przy ul. E. Plater 33A 1. Instalacje elektryczne: Przed wykonaniem klimatyzacji należy sporządzić projekt zasilania w energię elektryczną agregatów chłodniczych. Następnie należy zamontować układ pomiarowy z odbiorem technicznym w Zakładzie Energetycznym w Suwałkach i ułożyć zasilanie do agregatów chłodniczych klimatyzatorów. 2. Instalacja klimatyzacji Przed wykonaniem klimatyzacji w pomieszczeniach biblioteki należy sporządzić projekt montażu i uzgodnić z kierownictwem placówki. Po dokonaniu uzgodnienia i wprowadzeniu ewentualnych poprawek należy z zachowaniem przepisów BHP przystąpić do wykonania klimatyzacji w następujących pomieszczeniach: a)w sali oświatowej: +klimatyzator przysufitowy rozmieszczony centralnie o parametrach nie gorszych niż: -wydajność chłodnicza - 12,5 kW -wydajność grzewcza - 14,0 kW -wydajność powietrza - 2000 m3/h -zakres pracy temperatury zewnętrznej - od -15 st. do 43 st. (chłodzenie), od -15 st. do 24 st. (grzanie) b)w pomieszczeniu czytelni, sala A: +klimatyzator przysufitowy rozmieszczony centralnie o parametrach nie gorszych niż: -wydajność chłodnicza - 5,2 kW -wydajność grzewcza - 6,2 kW -wydajność powietrza - 780 m3/h -zakres pracy temperatury zewnętrznej - od 0 st. do 40 st. (chłodzenie), od -10 st. do 24 st. (grzanie) c)w pomieszczeniu czytelni, sala B: +klimatyzator przysufitowy rozmieszczony centralnie o parametrach nie gorszych niż: -wydajność chłodnicza - 8,5 kW -wydajność grzewcza - 10,0 kW -wydajność powietrza - 1660 m3/h -zakres pracy temperatury zewnętrznej - od -10 st. do 43 st. (chłodzenie), od -10 st. do 24 st. (grzanie) d)w pomieszczeniu wypożyczalni modułowy system klimatyzacyjny z jedną jednostką zewnętrzną i pięcioma jednostkami wewnętrznymi: +jednostka zewnętrzna o parametrach nie gorszych niż: -wydajność chłodnicza - 15,2 kW -wydajność grzewcza - 16,6 kW -zakres pracy temperatury zewnętrznej - od -5 st. do 43 st. (chłodzenie), od -20 st. do 21 st. (grzanie) +jednostki wewnętrzne o parametrach nie gorszych niż: -wydajność chłodnicza - 3,8 kW -wydajność grzewcza - 4,5 kW -wydajność powietrza - 540 m3/h.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 74.23.20.00 - 74.23.20.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, -posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Sposób oceny warunków udziału w postępowaniu przeprowadzony będzie według kryterium spełnia - nie spełnia w oparciu o nw. dokumenty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, 2.Aktualny odpis, albo kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat w Urzędzie Skarbowym oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne (ZUS lub KRUS)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - długość okresu gwarancji - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bpsuwalki.prv.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biblioteka Publiczna im. Marii Konopnickiej w Suwałkach, ul. E. Plater 33A, 16-400 Suwałki , pok. nr 13 (sekretariat)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2008 godzina 12:30, miejsce: Biblioteka Publiczna im. Marii Konopnickiej w Suwałkach, ul. E. Plater 33A, 16-400 Suwałki , pok. nr 13 (sekretariat)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- DOSTAWA I WDROŻENIE INFRASTRUKTURY SPRZĘTOWEJ ORAZ OPROGRAMOWANIA DLA GMINY SUWAŁKI
- Wykonanie i montaż dioram i makiet oraz wydruk i montaż plansz w Muzeum Wigier w Starym Folwarku.
- Zakup i dostawa mięsa drobiowego oraz wędlin drobiowych dla Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Suwałkach
- Dostawa oleju napędowego
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji polegającej na rozbiórce i budowie systemu kładek i mostów nad doliną rzeki Czarna Hańcza
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
- Budowa budynku hali sprzętowo - magazynowej
- Budowa żłobka dla 48 dzieci w miejscowości Wrocanka przy Szkole Podstawowej na nieruchomości stanowiącej działki ewidencyjne nr 1000 i 994
- Budowa hali wraz z zapleczem oraz infrastrukturą techniczną dla zadania pn.: "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Dąbrowie"
- Budowa kanalizacji sanitarnej w dzielnicach Piaski - Paruszowiec, Niedobczyce i Niewiadom w Rybniku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.