Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-08-31
Radomin: Montaż paneli fotowoltaicznych na nieruchomościach położonych na terenie Gminy Radomin
Numer ogłoszenia: 224458 - 2015; data zamieszczenia: 31.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 197266 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radomin, Radomin 1a, 87-404 Radomin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6837522, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Montaż paneli fotowoltaicznych na nieruchomościach położonych na terenie Gminy Radomin.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, budowa i montaż 30 instalacji fotowoltaicznych o mocy 3 i 5 kW na nieruchomościach osób pytanych położonych na terenie gminy Radomin. Ze względu na różną stawkę podatku VAT zamówienie podzielono na dwie części. 2. W zakres zamówienia wskazanego w pkt 1 wchodzą następujące części: Część 1 zamówienia Montaż paneli fotowoltaicznych na budynkach mieszkalnych W zakres części pierwszej wchodzi zaprojektowanie, budowa i montaż paneli fotowoltaicznych na budynkach mieszkalnych położonych na terenie gminy Radomin. Do wykonania jest łącznie 23 instalacje o mocy 5 kW i 3 kW. Dla tych instalacji należy zastosować stawkę VAT 8%. Instalacje zostaną zamontowane w następujących lokalizacjach: Typ I o mocy 5 kW - przedmiar 1 - lokalizacje: Płonne 81, dz. 72/4 i Płonne 75, dz. 3/1; Szczutowo 9, dz. 99/2 i Szczutowo 23, dz. 67/1; Płonko 5, dz. 48/4 i Płonko 15, dz. 73; Radomin 2b, dz. 466 i Radomin 23b, dz. 143/11; Rętwiny 52, dz. 41/5; Dulsk 110, dz. 5/1; Szafarnia 4, dz. 98/1; Typ II o mocy 5 kW - przedmiar 2 - lokalizacje: Rętwiny 23a, dz. 85/2 i Rętwiny 51a, dz. 22; Szafarnia-Pólka dz. 150/1; Bocheniec 56 dz. 166/2 i Bocheniec 63dz. 97/6; Typ III o mocy 3 kW - przedmiar 3 - lokalizacje: Szafarnia 41, dz. 5/5; Radomin 56, dz. 163 i Radomin 54, dz. 54/3; Rętwiny 41, dz. 17/5; Gaj 7, dz. 24/1; Piórkowo 62, dz. 132/1; Typ IV o mocy 3 kW - przedmiar 4 - lokalizacja: Płonko 18, dz. 61 Część 2 zamówienia Montaż paneli fotowoltaicznych na budynkach niemieszkalnych i gruncie W części drugiej przewidziane jest zaprojektowanie, budowa i montaż 7 instalacji fotowoltaicznych o mocy 5 kW. Pięć instalacji zostanie umieszczona na budynkach niemieszkalnych a dwie instalacje zostaną posadowione na gruncie. Dla tych instalacji należy zastosować stawkę VAT 23 %. Instalacje zostaną zamontowane w następujących lokalizacjach: Typ V o mocy 5 kW - przedmiar 5 - lokalizacje: Radomin 150, dz. 90/1; Bocheniec 56 dz. 110/3; Typ VI o mocy 5 kW - przedmiar 6 - lokalizacje: Radomin 142, dz. 18; Bocheniec 16, dz. 40/4; Typ VII o mocy 5 kW - przedmiar 7 - lokalizacje: Radomin 4, dz. 177/9 i 178/1 (jedna instalacja); Gaj 35 dz. 118; Typ VIII o mocy 5 kW - przedmiar 8 - lokalizacja: Rętwiny 39, dz. 30/4 3. Zakres robót obejmuje: - Montaż instalacji systemowej konstrukcji nośnej dla modułów fotowoltaicznych na dachach, budynkach oraz gruncie; - Montaż modułów fotowoltaicznych; - Montaż połączeń modułów i urządzeń fotowoltaicznych tworzących instalację; - Połączenie z istniejącą instalacją elektryczną w obiekcie; - Ochrona od porażeń prądem elektrycznym; - Ochrona przepięciowa i odgromowa; - Dokonanie rozruchu elektrowni; - Opracowanie instrukcji obsługi elektrowni i przeszkolenie użytkownika Do wykonawcy należy również wykonanie dokumentacji technicznej obejmującej: a) Inwentaryzację elektryczną oraz miejsca usytuowania instalacji - wytrzymałościową dachów; b) Dokumentację techniczną dla każdego z obiektów w formie umożliwiającej zgłoszenie instalacji przez odbiorcę. Dokumentacja projektowa powinna zawierać część opisową, niezbędne obliczenia techniczne, rzuty i rysunki, wymagane prawem oświadczenia, karty katalogowe oraz certyfikaty dopuszczenia do użytku zastosowanych komponentów; c) Opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ oraz harmonogramu robót budowlanych i przedłożenie tych opracowań do weryfikacji Zamawiającemu, 4. Cechy techniczne i jakościowe zastosowanych materiałów i rozwiązań powinny być zgodne z Polskimi Normami przenoszonymi normy europejskie lub w przypadku uczestniczenia w przetargu firm zagranicznych, normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub określenia wskazujące na określenie pochodzenia produktów lub nazwy własne wyrobów, urządzeń, materiałów lub rozwiązań technologicznych, należy rozumieć je jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych, jakim mają odpowiadać wymagane rozwiązania techniczne i materiałowe, a oznaczeniom tym towarzyszą wyrazy lub równoważny. Oznacza to, ze zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp, Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, o parametrach nie gorszych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Jednocześnie, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, zobowiązany jest do załączenia do oferty wykazu rozwiązań równoważnych wraz z podaniem ich parametrów i przedstawienia dowodów równoważności w postaci odpowiednich kart katalogowych. Brak wskazania w ofercie rozwiązań równoważnych wraz ze wykazaniem ich równoważności będzie traktowane jako zobowiązanie Wykonawcy do zastosowania przez niego materiałów i urządzeń, o których mowa w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. 4. Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót, jako materiał do obliczenia ceny oferty i sporządzenia kosztorysu ofertowego i zestawienia rzeczowo-finansowego wraz z tabelą elementów scalonych (zestawienie wg wzoru jak w załączniku nr 1a1 lub 1a2 w zależności od części zamówienia). Sporządzony przez wykonawcę i załączony do oferty, kosztorys ofertowy i zestawienia rzeczowo-finansowego wraz z tabelą elementów scalonych stanowi dokument do rozliczenia zadania współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich. 5. Każdy przedmiar został przygotowany dla jednej instalacji fotowoltaicznej z każdego typu. Tabelę elementów scalonych należy uzupełnić na podstawie kosztorysów ofertowych sporządzonych dla odpowiedniej części zamówienia. Zamawiający dopuszcza sporządzenie oddzielnego kosztorysu dla każdej instalacji lub kosztorysu zbiorczego dla danej części zamówienia zawierającego odpowiednio 23 instalacje dla 1 części i 7 instalacji dla 2 części zamówienia. 6. Przy przygotowaniu oferty zaleca się korzystanie ze wzorów druków załączonych do SIWZ. Wykonawca może sporządzić własne druki jednak ich treść musi być zgodna z treścią druków przygotowanych przez zamawiającego. Szczegółowy opis oferty i wykaz druków zawarty jest w rozdziale XII SIWZ. 7. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, przedmiar robót oraz program funkcjonalno-użytkowy udostępnione będą na stronie internetowej Urzędu Gminy Radomin: www.radomin.pl - BIP - Zamówienia Publiczne - Przetargi 2015, po uprzednim zamieszczeniu ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych UZP. Wymienione dokumenty będą także udostępniane wykonawcom w siedzibie zamawiającego - Urząd Gminy Radomin pok. Nr 15, w godz. od 8:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.26.12.15 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamawiający wystąpił o dofinansowanie na zadanie objęte niniejszą procedurą przetargową w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. W trakcie postępowania zamawiający uzyskał dofinansowanie na niniejsze zadanie. W przypadku nie otrzymania dofinansowania Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1a pkt 1. unieważniłby postępowanie.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Montaż paneli fotowoltaicznych na budynkach mieszkalnych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RENEWABLE ENERGY COMPANY SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
RENEWABLE ENERGY COMPANY SP. Z O.O.
- FreeVolt Sp.z o.o., ul. Wł. Paciorkiewicza 3,, 85-862 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 604985,05 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 562627,95
Oferta z najniższą ceną: 562627,95 / Oferta z najwyższą ceną: 934820,52
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Montaż paneli fotowoltaicznych na budynkach niemieszkalnych i gruncie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RENEWABLE ENERGY COMPANY SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
RENEWABLE ENERGY COMPANY SP. Z O.O.
- FreeVolt Sp.z o.o., ul. Wł. Paciorkiewicza 3,, 85-862 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 210048,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 227641,67
Oferta z najniższą ceną: 227641,67 / Oferta z najwyższą ceną: 719602,15
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Nawojowa
- Rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku na potrzeby Urzędu Gminy Aleksandrów Kujawski wraz z budową niezbędnej infrastruktury, adaptacją oraz zagospodarowaniem (...)
- Budowa żłobka "Miodowy kącik" w m. Suskowola
- ZZP.260.1.9.2025_wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu do aktualnych przepisów Systemu Sygnalizacji Pożarowej (SSP) w hali sportowo-widowiskowej GLOBUS
- Implementacja systemów energetycznych opartych na odnawialnych źródłach energii dla SOiA
- Budowa zespołu żłobkowo przedszkolnego w technologii modułowej w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.