Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-18
Jelenia Góra: Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie 150 szt. stolarki otworowej w budynkach mieszkalnych administrowanych przez ZGL Południe w Jeleniej Górze
Numer ogłoszenia: 224477 - 2008; data zamieszczenia: 18.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Lokalowej "Południe" w Jeleniej Górze , Plac Piastowski 2A, 58-560 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 6428200, fax. 075 6428201.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgl.jga.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie 150 szt. stolarki otworowej w budynkach mieszkalnych administrowanych przez ZGL Południe w Jeleniej Górze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie 150 szt. stolarki otworowej na stolarkę z PCV koloru białego, z mikrowentylacją, nawiewnikami typu GECCO lub równoważnymi o parametrach nie gorszych niż oryginał, o profilach 5 komorowych, z szybami podwójnie zespolonymi o wsp. przenikania ciepła U=1,1 lub mniejszym w budynkach mieszkalnych administrowanych przez ZGL Południe w Jeleniej Górze. Szczegółowy zakres robót określony jest w załącznikach nr 4a i 4b do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.25 - 45.42.11.25 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Ofertę należy zabezpieczyć wniesieniem wadium w wysokości - dla części I w wysokości: 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych), - dla części II w wysokości: 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych), które należy wnieść przed terminem składania ofertIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Spełnianie powyższego warunku należy potwierdzić składając oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VI pkt 1 lit. c) SIWZ oraz dokumenty określone w rozdz. VI pkt 1 lit.d), e), f), g) SIWZ, 2. posiada doświadczenie zawodowe i w ciągu ostatnich pięciu lat wykonał co najmniej dwa zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością oraz daty i miejsca wykonania. Spełnianie powyższego warunku należy potwierdzić dokumentami określonymi w rozdz. VI pkt 1 lit. i) SIWZ, 3. dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno -budowlanej, zezwalające na kierowanie budową. Spełnianie powyższego warunku należy potwierdzić dokumentami określonymi w rozdz. VI pkt 1 lit. h) SIWZ, 4. posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Spełnianie powyższego warunku należy potwierdzić dokumentem określonym w rozdz. VI pkt 1 lit. j) SIWZ, 5. wniósł wadium spełniające wymagania niniejszej SIWZ. Spełnianie powyższego warunku należy potwierdzić przedkładając dowód wniesienia wadium. W przypadku podmiotów występujących wspólnie wymóg określony w pkt 2,3,5 winien zostać spełniony przez wykonawców łącznie. Natomiast wymóg określony w pkt 1 i 4 winien zostać spełniony przez każdego wykonawcę osobno. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć: a) wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do specyfikacji, b) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik Nr 2 do specyfikacji, c) dokument - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - stwierdzający status prawny lub formę prawną wykonawcy oraz uprawniający wykonawcę do występowania w obrocie prawnym i prowadzenia działalności gospodarczej o profilu odpowiadającym przedmiotowi przetargu. Odpis lub zaświadczenie musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) umowę regulującą współpracę Wykonawców występujących wspólnie (tzw. konsorcjum), e) umowę spółki cywilnej, f) pełnomocnictwo w oryginale do podpisania oferty (pełnomocnictwo nie jest wymagane jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym bądź umowie regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie), g) pisemne zobowiązanie (oświadczenie) osoby, o której mowa w rozdz. V pkt 3 SIWZ o podjęciu się funkcji kierownika budowy (z podaniem rodzaju uprawnień, adresem robót) wraz z odpisami uprawnień budowlanych i aktualnym zaświadczeniem potwierdzającym przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, h) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej dwóch zadań odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie określonym w rozdz. V pkt 2 SIWZ, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wykazane przez Wykonawcę roboty zostały wykonane należycie - Załącznik Nr 3 do specyfikacji. Dokumenty potwierdzające, że wykazane w Załącznik Nr 3 roboty budowlane zostały wykonane należycie powinny w sposób jednoznaczny określić miejsce realizacji poszczególnych zadań oraz ich wartość. i) polisa lub inny dokument ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, j) dowód wniesienia wadium, k) warunki techniczne dla stolarki PCV określone w rozdz. III pkt.3 - aprobata techniczna ITB stwierdzająca dopuszczenie oferowane okien pcv do stosowania w budownictwie użyteczności publicznej na terenie RP, - atest higieniczny PZH z wyraźnym zaznaczeniem, że oferowane profile okienne można stosować w obiektach użyteczności publicznej, - orzeczenie o nie zapalności oferowanych profili okiennych, - certyfikat Instytutu Szkła i Ceramiki na szyby zespolone jednokomorowe, - certyfikat zgodności Ośrodka Badań i Certyfikacji na okucia do okien. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o których mowa w pkt 1 lit. d) składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt 2 zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgl.jga.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Lokalowej Południe Sekcja Zamówień Publicznych ul. Wolności 41, 58-500 Jelenia Góra
Opłata: Zamawiający umożliwi kopiowanie dokumentów odpłatnie w cenie 0,20 zł za 1 stronę..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Zakład Gospodarki Lokalowej Południe Sekcja Zamówień Publicznych ul. Wolności 41 , 58-500 Jelenia Góra.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ROM-I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część I - ROM-I - 70 szt. stolarki otworowej o orientacyjnej ilości 120,19 m2, parapety wewnętrzne o szer. pon. 20 cm - 49,30 mb, parapety wewnętrzne o szer. pow. 20 cm - 7,90 mb;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.25-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ROM-II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część II - ROM-II - 80 szt. stolarki otworowej o orientacyjnej ilości 117,18 m2, parapety wewnętrzne o szer. pow. 20 cm - 85,70 mb.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.25-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- KPN/21/2024 Remont infrastruktury turystycznej przy szlaku czarnym do Wodospadu Szklarki oraz na szlaku żółtym do schroniska pod Łabskim Szczytem
- "Wymiana instalacji sieci LAN z dedykowaną siecią elektryczną DATA wraz z zabezpieczeniem pomieszczenia serwerowni w budynku przy ul. Podchorążych 15 w Jeleniej Górze"
- Dostosowanie obiektu do wymagań obowiązujących przepisów prawa z zakresu bezpieczeństwa pożarowego, dostosowania dla osób niepełnosprawnych ciągów komunikacyjnych III piętra.
- KPN/20/2024 Dostawa sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadań w zakresie ochrony i bezpieczeństwa pożarowego na terenie Karkonoskiego Parku Narodowego
- DOSTAWA SAMOCHODU OSOBOWEGO DLA POTRZEB URZĘDU MIASTA JELENIA GÓRA
- Przebudowa wraz z rozbudową i nadbudową pawilonu "B" Oddziału Leczenia Nerwic SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Jeleniej Górze.
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.