eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LelisPrzetarg nieograniczony o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych na wykonanie następujących robót budowlanych1. Przebudowa drogi gm

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-01

Lelis: Przetarg nieograniczony o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych na wykonanie następujących robót budowlanych: 1. Przebudowa drogi gminnej Łęg Przedmiejski - Białobiel 2. Przebudowa drogi gminnej w msc. Łęg Przedmiejski kol. Baczewskie 3. Przebudowa drogi gminnej w msc. Białobiel (ul. Leśna) 4. Przebudowa ulicy Przemysłowej w Białobieli
Numer ogłoszenia: 22451 - 2010; data zamieszczenia: 01.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lelis , ul. Szkolna 37, 07-402 Lelis, woj. mazowieckie, tel. 029 7611019 w. 17.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: lelis.samorzady.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych na wykonanie następujących robót budowlanych: 1. Przebudowa drogi gminnej Łęg Przedmiejski - Białobiel 2. Przebudowa drogi gminnej w msc. Łęg Przedmiejski kol. Baczewskie 3. Przebudowa drogi gminnej w msc. Białobiel (ul. Leśna) 4. Przebudowa ulicy Przemysłowej w Białobieli.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 Przebudowa drogi gminnej Łęg Przedmiejski - Białobiel odc. 1032 mb + 19 mb Zakres robót: 1. Roboty przygotowawcze. Pozycja obejmuje wykonanie: prac pomiarowych; rozbiórkę przepustu z rur betonowych; usunięcie krzaków i zarośli. 2. Przebudowa urządzeń sieci wodociągowej i gazowej tj. regulacja wysokościowa skrzynek zasów wodociągowych gazowych oraz przebudowa dwóch hydrantów. 3. Roboty ziemne. Pozycja obejmuje: wykonanie rowów drogowych; częściowe zasypanie istniejących rowów drogowych, wykonanie koryta w celu poszerzenia istniejącej nawierzchni żwirowej pod projektowane warstwy konstrukcyjne jezdni wraz z profilowaniem dna koryta i zagęszczeniem; profilowanie nawierzchni. 4. Wykonanie przepustu z rur WIPRO oraz 2 szt. ścianek czołowych. 5. Odwodnienie. Pozycja obejmuje wykonanie studzienek ściekowych, przykanalików, wykonanie drenażu z rur PCV, ścieku betonowego wraz z umocnieniem skarp i dna rowu w okolicy ujścia ścieku. 6. Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego (żwir drogowy). Pogrubienie i wyprofilowanie istniejącej nawierzchni przez wbudowanie mieszanki kruszywa naturalnego zagęszczonego mechanicznie o średniej grubości 15 cm po zagęszczeniu. Warstwa o szerokości 5,50 metra. 7. Wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem. Stabilizacja na miejscu warstwy kruszywa cementem do uzyskania wytrzymałości R28= 2,50-4,00 MPa (ciąg główny oraz zjazdy). Warstwa o grubości 16 - 18 cm i szerokości 5,30 metra. 8. Wykonanie nawierzchni jezdni. Pozycja obejmuje wykonanie: warstwy wiążącej z mieszanki mineralno bitumicznej o szerokości 5,10 metra i grubości warstwy 3 cm (ciąg główny oraz zjazdy); wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej o szerokości 5,00 metrów i grubości 3 cm (ciąg główny oraz zjazdy). 9. Wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej na powierzchni 370m2. 10. Wykonanie wjazdów bramowych z kostki betonowej napowierzchni 55 m2. 11. Roboty wykończeniowe. Pozycja obejmuje: uzupełnienie poboczy mieszanką kruszywa naturalnego (żwir drogowy) wraz z profilowaniem i zagęszczeniem do wymaganych spadków poprzecznych obustronnie na szerokości 0,75 - 1,5 metra, średnia grubość 15 cm (ciąg główny oraz zjazdy bitumiczne); wykonanie zjazdów żwirowych z drogi głównej oraz uzupełnienie zjazdów na odcinku projektowanego chodnika warstwą kruszywa o grubości 20 cm po zagęszczeniu. 12. Oznakowanie pionowe i poziome. Pozycja obejmuje: przygotowanie i ustawienie słupków betonowych w ilości 22 szt. do których należy zamocować 25 szt. znaków; oznakowanie poziome farbą chlorokauczukową na powierzchni 26 m2. 13. Oświetlenie uliczne. Pozycja obejmuje: montaż przewodu oświetleniowego izolowanego na istniejącej linii n.n. na odcinku 89 mb., montaż 2 szt. opraw oświetlenia ulicznego 100W z układem redukcji mocy (o parametrach min. równoważnych z oprawami wskazanymi w dokumentacji technicznej)oraz montaż szafki pomiarowej z zegarem astronomicznym w msc. Łęg Przedmiejski; montaż przewodu oświetleniowego izolowanego na istniejącej linii n.n. na odcinku 171 mb., montaż 3 szt. opraw oświetlenia ulicznego 100W z układem redukcji mocy (o parametrach min. równoważnych z oprawami wskazanymi w dokumentacji technicznej) w msc. Białobiel. Zadanie nr 2 Przebudowa drogi gminnej w msc. Łęg Przedmiejski kol. Baczewskie odc. 792,90 mb. Zakres robót: 1. Roboty przygotowawcze (odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym). 2. Regulacja pionowa zaworów wodociągowych i gazowych. 3. Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego (żwir drogowy). Warstwa o grubości 15 cm (po zagęszczeniu) i szerokości 4,50 metra. 4. Wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem. Stabilizacja na miejscu warstwy żwirowej cementem do uzyskania wytrzymałości Rw=2,50-5,00 MPa. Warstwa o grubości 16 cm i szerokości 4,30 metra. 5. Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego. Pozycja obejmuje wykonanie nawierzchni (warstwa ścieralna) z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8. Warstwa o grubości 4 cm i szerokości 4,10 metra. 6. Roboty wykończeniowe. Pozycja obejmuje uzupełnienie poboczy gruntem (żwir drogowy) wraz z profilowaniem i zagęszczeniem do wymaganych spadków poprzecznych obustronnie na szerokości - 1 metr, średnia grubość 10 cm po zagęszczeniu. 7. Ustawienie oznakowania pionowego. Pozycja obejmuje ustawienie pionowych znaków drogowych odblaskowych na słupkach z elementów żelbetowych. 8. Wykonanie zjazdów gospodarczych z nawierzchnią utwardzona z betonu asfaltowego na podbudowie z mieszanki kruszywa 0/31,5 o grubości 20 cm. Zadanie nr 3 Przebudowa drogi gminnej w msc. Białobiel (ul. Leśna) odc. 680 mb Zakres robót: 1. Roboty przygotowawcze (odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym). 2. Regulacja pionowa zaworów wodociągowych i gazowych. 3. Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego (żwir drogowy). Warstwa o grubości 15 cm (po zagęszczeniu) i szerokości 4,50 metra. 4. Wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem. Stabilizacja na miejscu warstwy żwirowej cementem do uzyskania wytrzymałości Rw=2,50-5,00 MPa. Warstwa o grubości 16 cm i szerokości 4,30 metra. 5. Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego. Pozycja obejmuje wykonanie nawierzchni (warstwa ścieralna) z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8. Warstwa o grubości 4 cm i szerokości 4,10 metra. 6. Roboty wykończeniowe. Pozycja obejmuje uzupełnienie poboczy gruntem (żwir drogowy) wraz z profilowaniem i zagęszczeniem do wymaganych spadków poprzecznych obustronnie na szerokości - 1 metr, średnia grubość 10 cm po zagęszczeniu. 7. Ustawienie oznakowania pionowego. Pozycja obejmuje ustawienie pionowych znaków drogowych odblaskowych na słupkach z elementów żelbetowych. 8. Wykonanie zjazdów gospodarczych z nawierzchnią utwardzona z betonu asfaltowego na podbudowie z mieszanki kruszywa 0/31,5 o grubości 20 cm. Zadanie nr 4 Przebudowa ulicy Przemysłowej w Białobieli odc. 342,06 mb Zakres robót: 1. Roboty przygotowawcze (odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym). 2. Regulacja pionowa zaworów wodociągowych, gazowych oraz studzienek telefonicznych. 3. Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego (żwir drogowy). Warstwa o grubości 15 cm (po zagęszczeniu) i szerokości 4,30 metra. 4. Wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem. Stabilizacja na miejscu warstwy żwirowej cementem do uzyskania wytrzymałości Rw=2,50-5,00 MPa. Warstwa o grubości 16 cm i szerokości 4,30 metra. 5. Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego. Pozycja obejmuje wykonanie nawierzchni (warstwa ścieralna) z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8. Warstwa o grubości 4 cm i szerokości 4,10 metra. 6. Roboty wykończeniowe. Pozycja obejmuje uzupełnienie poboczy gruntem (żwir drogowy) wraz z profilowaniem i zagęszczeniem do wymaganych spadków poprzecznych obustronnie na szerokości - 1 metr, średnia grubość 10 cm po zagęszczeniu. 7. Ustawienie oznakowania pionowego. Pozycja obejmuje ustawienie pionowych znaków drogowych odblaskowych na słupkach z elementów żelbetowych. Uwagi ogólne: Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu atestów i aprobat technicznych stosowanych materiałów zgodnych z Polskimi Normami, a po zakończeniu zadania złożenia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach. Oferta powinna uwzględniać wszystkie niezbędne koszty, w tym między innymi: 1. Koszty oznakowania i zabezpieczenia prowadzonych robót w trakcie budowy. 2. Koszty dokumentacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach. 3. Koszty wszystkich podatków, cła, koszty ubezpieczenia, transportu i inne obciążenia, które wykonawca ma obowiązek płacić w związku z przedmiotem zamówienia. Ofertę należy opracować w oparciu o dokumentację techniczną i opis przedmiotu zamówienia. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z projektem technicznym oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Wyceny należy dokonać na podstawie przedmiarów robót. Zamawiający wymaga, aby gwarancja na roboty stanowiące przedmiot zamówienia wynosiła 48 miesięcy licząc od daty odbioru wykonanych robót..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamówienia uzupełniające: roboty przygotowawcze, elementy ulic, odwodnienie korpusu drogowego, podbudowy, nawierzchnie, roboty wykończeniowe, urządzenia bezpieczeństwa ruchu - do 50 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.31.24 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 25000 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia - nie spełnia na podstawie dostarczonego wykazu robót.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia - nie spełnia na podstawie dostarczonego wykazu potencjału technicznego.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia - nie spełnia na podstawie dostarczonego wykazu osób.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonej opłaconej polisy OC w zakresie prowadzonej działalności oraz informacji banku o wielkości posiadanych środków lub zdolnosci kredytowej Wykonawcy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Aktualny dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy i określa następujące warunki takich zmian : 1) termin realizacji przedmiotu umowy w przypadku: a) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia. b) nie przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego dokumentów budowy, do których przekazania Zamawiający był zobowiązany, c) wstrzymania przez Zamawiającego wykonania robót nie wynikających z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy. ( Nie dotyczy okoliczności wstrzymania robót przez inspektorów nadzoru Zamawiającego w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zawinionych przez Wykonawcę.), d) konieczności wykonania przez Zamawiającego korekty projektu dla usunięcia wad dostarczonej dokumentacji. W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, wymienionych w literach a-d, termin ten może ulec przedłużeniu nie dłużej jednak, niż o czas trwania tych okoliczności. 2) wysokość ceny ryczałtowej brutto w przypadku: a) zmiany stawki podatku VAT dla robót objętych przedmiotem zamówienia. W trakcie realizacji przedmiotu umowy, strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego- dotyczy to części wynagrodzenia za roboty, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano. 3) forma zabezpieczenia należytego wykonania umowy- zgodnie z art. 149 ust 1 u.p.z.p. 4) rozszerzenie odpowiedzialności z tytułu rękojmi oraz przedłużenie terminu udzielonej gwarancji w przypadku zaproponowania takiego rozwiązania przez Wykonawcę. 5) zmiana harmonogramu prac oraz sposobu rozliczenia za wykonane roboty w przypadku: a) wystąpienia uzasadnionej konieczności aktualizacji harmonogramu realizacji prac bez zmiany terminu realizacji umowy, b) zmiany umowy w zakresie terminu realizacji przedmiotu umowy. Zmiany harmonogramu przedstawione przez Wykonawcę muszą uprzednio uzyskać akceptację Zamawiającego. 6) zmiana kierownika budowy, kierowników robot bądź inspektorów nadzoru w przypadku: . a) śmierci, choroby, rezygnacji, zwolnienia pracownika lub innych zdarzeń losowych dotyczących kierownika budowy, kierowników robót lub inspektora nadzoru, W przypadku zmiany kierownika budowy, nowy kierownik budowy lub kierownik robót musi spełniać wymagania określone w SIWZ dla kierownika budowy lub kierownika robót. 7) zakresu rzeczowo-finansowego zamówienia w przypadku wystąpienia obiektywnych okoliczności skutkujących koniecznością zmiany w trakcie realizacji umowy zakresu rzeczowo-finansowego robót. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę, jednocześnie nie stanowią one zobowiązania Zamawiającego na ich wprowadzenie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: lelis.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Lelisie ul. Szkolna 37, 07-402 Lelis pok. nr 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Lelisie ul. Szkolna 37, 07-402 Lelis pok. nr 11 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.