eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bogatynia › dostawa części zamiennych do młynów węglowych MWB 55



Ogłoszenie z dnia 2006-04-28

POZYCJA 22458

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - dostawy Bogatynia: dostawa części zamiennych do młynów węglowych MWB 55 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: BOT Elektrownia Turów S.A., do kontaktów: Maciej Białkowski, ul. Młodych Energetyków 12, 59-916 Bogatynia, woj. dolnośląskie, tel. 075 7734900, fax 075 7734002, e-mail: elektrownia.turow@elturow.bot.pl, www.elturow.bot.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: BOT Elektrownia Turów S.A., Janusz Jabłoński, ul. Młodych Energetyków 12, 59-916 Bogatynia, woj. dolnośląskie, tel. +48 (75) 773 71 40, fax +48 (75) 773 71 42, e-mail: janusz.jablonski@elturow.bot.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: BOT Elektrownia Turów S.A., Maciej Białkowski, ul. Młodych Energetyków 12, 59-916 Bogatynia, woj. dolnośląskie, tel. +48 (75) 773 42 40, fax +48 (75) 773 42 22, e-mail: maciej.bialkowski@elturow.bot.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: BOT Elektrownia Turów S.A. Oddział Zamówień Publicznych, Maciej Białkowski, ul. Młodych Energetyków 12, 59-916 Bogatynia, woj. dolnośląskie, tel. +48 (75) 773 42 40, fax +48 (75) 773 42 22, e-mail: maciej.bialkowski@elturow.bot.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa części zamiennych do młynów węglowych MWB 55. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Zamówienie składa się z 2 części, zgodnie z niżej wymienionym wyszczególnieniem: Część 01 - Płyta bijakowa wg rys. A2-01494 poz. 1 - 1200 szt. - Płyta bijakowa wg rys. A2-01494 poz. 2 - 1200 szt. - Pancerz narożnikowy wg rys. E4-01541 - 4000 szt. Część 02 - Piasta koła wg rys. A1-00995 - 8 kpl. - Tarcza boczna wg rys. A2-01533 - 8 kpl. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: BOT Elektrownia Turów SA w Bogatyni. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.52.41.41 - Węglowe młyny pyłowe Kod CPV wg słownika 2008: 43.41.41.00 - Węglowe młyny pyłowe 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Wartość powyżej 400 tys. euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 10.10.2007;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium 40.000,00 zł, w tym: Część 1 Dostawa płyt bijakowych i narożnikowych - 30.000,00 zł, Część 2 Dostawa tarcz bocznych i piast koła bijakowego - 10.000,00 zł Gwarancje zgodnie z SIWZ. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatności realizowane będą fakturami częściowymi, zgodnie z przedmiotami odbioru określonymi w SIWZ, w formie przelewów bankowych, w terminie do 21 dni licząc od daty otrzymania prawidłowo i bezbłędnie wystawionej faktury VAT, z załączonym oryginałem protokołu odbioru. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.; są uprawnieni do uczestnictwa w obrocie prawnym na podstawie odrębnych przepisów 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania całości lub części zamówienia, tj. w szczególności, w okresie ostatnich 3 lat zrealizowali dostawy części zamiennych do młynów węglowych wentylatorowych, o wartości co najmniej: a) 100.000 zł (sto tysięcy złotych) - w zakresie płyt bijakowych lub narożnikowych, jeżeli wykonawca składa ofertę na Część 01 zamówienia. b) 100.000 zł (sto tysięcy złotych) - w zakresie tarcz bocznych lub piast koła bijakowego, jeżeli wykonawca składa ofertę na Część 02 zamówienia. 3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 4. posiadają certyfikat jakości ISO 9001 lub równoważny. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenia zamówienia w odniesieniu do warunków określonych w pkt 1. oraz 3., warunki te musi spełniać każdy z wykonawców działających wspólnie, zaś w odniesieniu do warunków pkt 2. oraz 4. warunki te musi spełniać co najmniej jeden wykonawca lub wszyscy wykonawcy łącznie. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: A.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, B.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego, albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, C.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, D.Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, E.Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: A.Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw części zamiennych do młynów węglowych wentylatorowych, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania zamówienia oraz odbiorcy, B.Dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane z należytą starannością, np. referencje, protokoły odbioru. 2.1.4) Inne informacje: Pozostałe informacje zawarte są w SIWZ. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: UZ/189/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 12.06.2006, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 12.06.2006 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 12.06.2006, godzina 12:00, BOT Elektrownia Turów S.A. Budynek Inwestycji pok. 300.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 21.04.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.52.41.41. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Płyta bijakowa poz 1 - 1200 szt. (200 szt./kwartał) Płyta bijakowa poz 2 - 1200 szt. (200 szt./kwartał) Pancerz narożnikowy - 4000 szt. (2006r. - 600 szt./kwartał, 2007r. - 700 szt./kwartał). 3) Zakres lub wartość: Dostawy na poszczególne kwartały (III i IV kwartał 2006r. oraz I-IV kwartał 2007r.) muszą być zrealizowane do 10 dnia pierwszego miesiąca kwartału, z wyjątkiem pierwszej dostawy (na III kwartał 2006r), która musi być zrealizowana do 31.07.2007r. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 31.07.2006; termin dostawy: 10.10.2007. CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.52.41.41. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Piasta koła bijakowego młyna MWb-55 wg rys. A1-00995 - 8 kpl. (po 2 kpl. na kwartał) Tarcza boczna koła bijakowego młyna MWb-55 wg rys. A2-01533 - 8 kpl. (po 2 kpl. na kwartał). 3) Zakres lub wartość: Dostawy planowane na poszczególne kwartały muszą być zrealizowane do 10 dnia pierwszego miesiąca kwartału, (tj. dostawa na I kwartał 2007 r. - do 10.01.2007r., na II kwartał 2007 r. - do 10.04.2007r., itd.) 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 10.01.2007; termin dostawy: 10.10.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.