To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-09-18
Mrągowo: Przetarg nieograniczony na udzielenie długotrwałego kredytu w wysokości 1.403.000 PLN z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów nie znajdujących pokrycie w planowanych dochodach budżetu Gminy Mrągowo w roku 2008.
Numer ogłoszenia: 224591 - 2008; data zamieszczenia: 18.09.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 197613 - 2008r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Mrągowo, ul. Królewiecka 60A, Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7412924, fax 089 7412924.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na udzielenie długotrwałego kredytu w wysokości 1.403.000 PLN z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów nie znajdujących pokrycie w planowanych dochodach budżetu Gminy Mrągowo w roku 2008..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.403.000 PLN, z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach budżetu Gminy Mrągowo w roku 2008. 2. Termin podpisania umowy nastąpi po upływie 7 dni od zawiadomienia Oferentów o wyborze oferty. 3. Udzielenie kredytu nastąpi w 3 transzach przelanych na rachunek bankowy Zamawiającego, w terminach i kwotach wyszczególnionych w SIWZ. 4. Spłata kredytu (kapitału) nastąpi w terminach i kwotach wyszczególnionych w Załączniku 45. 5. Saldo kredytu podlega oprocentowaniu od dnia wystąpienia do dnia poprzedzającego zmianę salda. 6. Spłata odsetek naliczonych przez Kredytodawcę nastąpi w okresach miesięcznych do dnia 15 następnego miesiąca, na podstawie zawiadomienia zawierającego naliczenie, przesłanego przez bank w terminie do ostatniego dnia roboczego miesiąca obrachunkowego. 7. Odsetki od zaciągniętego kredytu nie będą kapitalizowane. 8. Prowizja od wykorzystanej kwoty kredytu będzie płatna w wysokości proporcjonalnej. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieuruchomienia wszystkich transz kredytu lub niewykorzystania go w pełnej wysokości. 10. Zamawiający nie płaci prowizji i odsetek od niewykorzystanej kwoty kredytu. 11. Wysokość prowizji określoną wskaźnikiem procentowym do wykorzystanej kwoty kredytu oraz wysokość marży jako składnik odsetek naliczonych od udzielonych transz kredytu są stałe na cały okres obowiązywania umowy i nie podlegają zmianie. 12. Wszystkie opłaty manipulacyjne i inne towarzyszące operacjom i czynnościom związanym z realizacją umowy zostały uwzględnione w marży i prowizji. 13. Okres obrachunkowy (rok, kwartał, miesiąc) przyjmuje się zgodnie z wymogami k.c. 14. Zamawiający przewiduje możliwość przedterminowej spłaty zaciągniętego kredytu lub jego części bez ponoszenia jakichkolwiek obciążeń z tego tytułu, w tym bez wcześniejszego powiadamiania Kredytodawcy. 15. Prawne zabezpieczenie kredytu zostanie wniesione w postaci weksla in blanco. 16. Ewentualne spory, jakie wynikną między stronami w trakcie realizacji umowy będzie rozstrzygał sąd według właściwości miejscowej zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00 - (3) Usługi brokerskie i usługi podobne w zakresie zabezpieczenia ubezpieczeń towarów .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 595924.39 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BANK SPÓŁDZIELCZY W MIKOŁAJKACH
jakie przetargi wygrała firma
BANK SPÓŁDZIELCZY W MIKOŁAJKACH
- Bank Spółdzielczy w Mikołajkach, ul. Kajki 1, 11-730 Mikołajki, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 595924.39
- Oferta z najniższą ceną: 595924.39 oferta z najwyższą ceną: 669237.72
- Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.