Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-12
Wadowice: Wznowienie granicy oraz sporządzenie wykazu zmian działek wg 3 zadań
Numer ogłoszenia: 22459 - 2013; data zamieszczenia: 12.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.wadowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wznowienie granicy oraz sporządzenie wykazu zmian działek wg 3 zadań.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie: ZADANIE nr 1 - Wznowienie granic działki nr 166/3 obr. 63 jedn. ewid. Podgórze m. Kraków, Przedmiotowa działka stanowi własność Gminy Kraków i objęta jest księgą wieczystą KR1P/00263848/7. Wznowienia należy dokonać w ramach toczącego się postępowania o zwrot wywłaszczonej nieruchomości na rzecz byłych właścicieli; ZADANIE nr 2 - Sporządzenie wykazu zmian dla działek nr 231/8, 230/1, 230/2, 230/3, 231/6, 231/5i części działki 229/3, położonych w Babicy gmina Wadowice, powstałych z działek nr 231/4 i 230, wkreślenie w/w wykazu zmian do mapy sytuacyjno-wysokościowej oraz udział w oględzinach w/w działek w związku z toczącym się postępowaniem o zwrot wywłaszczonej nieruchomości i wskazanie w terenie granic zawnioskowanych do zwrotu nieruchomości. Termin rozprawy zostanie ustalony z wyłonionym oferentem odrębnym pismem; ZADANIE nr 3 - Wznowienie wraz z okazaniem w terenie w trakcie rozprawy administracyjnej wschodniej granicy działki nr 752/83 a także jej południowej granicy na odcinku z działką nr 752/84 oraz wskazanie w terenie granic działek nr 134/28, nr 135/3 (obecnie już nie figurujących w ewidencji gruntów obręb Kościelec, jedne wid. Chrzanów miasto); Wznowienie wraz z okazaniem w terenie w trakcie rozprawy administracyjnej wschodniej granicy działki nr 752/83, a także jej południowej granicy na odcinku z działką nr 752/84 oraz wskazanie w terenie granic działek nr 134/28, nr 135/3 (obecnie już nie figurujących w ewidencji gruntów obręb Kościelec, jedne wid. Chrzanów miasto), wywłaszczonych pod realizację kotłowni dla Szpitala w Chrzanowie, które obecnie odpowiadają części działek nr 752/83, nr 752/84, nr 752/66 , nr 752/65 jedn. ewid. Chrzanów Obr. Kościelec, w związku z toczącym się postępowaniem o zwrot wywłaszczonych nieruchomości na rzecz byłych właścicieli. Działki nr 752/83, nr 752/84 (powstałe z działki nr 752/59) stanowią własność Powiatu Chrzanowskiego w Zarządzie Szpitala Powiatowego w Chrzanowie (KR1P/00062854/5). Działki nr 752/66, nr 752/65 stanowią własność Powiatu Chrzanowskiego ( KR1C/00039686/6 )..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, winny posiadać - kierownik prac legitymujący się uprawnieniami zawodowymi w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu nr 2 - rozgraniczenia podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych, o których mowa w ustawie z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j Dz. U. z 2010r. Nr 193 poz 1287 z późn. zm.) - dotyczy wszystkich zadań. Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenia, wykaz i inne materiały dołączone do oferty.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2013 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 w sekretariacie pok. nr 314 (III piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE nr 1 - Wznowienie granic działki nr 166/3 obr. 63 jedn. ewid. Podgórze m. Kraków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE nr 1 - Wznowienie granic działki nr 166/3 obr. 63 jedn. ewid. Podgórze m. Kraków, Przedmiotowa działka stanowi własność Gminy Kraków i objęta jest księgą wieczystą KR1P/00263848/7. Wznowienia należy dokonać w ramach toczącego się postępowania o zwrot wywłaszczonej nieruchomości na rzecz byłych właścicieli..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE nr 2 - Sporządzenie wykazu zmian dla działek nr 231/8, 230/1, 230/2, 230/3, 231/6, 231/5i części działki 229/3, położonych w Babicy gmina Wadowice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE nr 2 - Sporządzenie wykazu zmian dla działek nr 231/8, 230/1, 230/2, 230/3, 231/6, 231/5i części działki 229/3, położonych w Babicy gmina Wadowice, powstałych z działek nr 231/4 i 230, wkreślenie w/w wykazu zmian do mapy sytuacyjno-wysokościowej oraz udział w oględzinach w/w działek w związku z toczącym się postępowaniem o zwrot wywłaszczonej nieruchomości i wskazanie w terenie granic zawnioskowanych do zwrotu nieruchomości. Termin rozprawy zostanie ustalony z wyłonionym oferentem odrębnym pismem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE nr 3 - Wznowienie wraz z okazaniem w terenie w trakcie rozprawy administracyjnej wschodniej granicy działki nr 752/83 a także jej południowej granicy na odcinku z działką nr 752/84 oraz wskazanie w terenie granic działek nr 134/28, nr 135/3 (obecnie już nie figurujących w ewidencji gruntów obręb Kościelec, jedne wid. Chrzanów miasto).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE nr 3 - Wznowienie wraz z okazaniem w terenie w trakcie rozprawy administracyjnej wschodniej granicy działki nr 752/83 a także jej południowej granicy na odcinku z działką nr 752/84 oraz wskazanie w terenie granic działek nr 134/28, nr 135/3 (obecnie już nie figurujących w ewidencji gruntów obręb Kościelec, jedne wid. Chrzanów miasto); Wznowienie wraz z okazaniem w terenie w trakcie rozprawy administracyjnej wschodniej granicy działki nr 752/83 , a także jej południowej granicy na odcinku z działką nr 752/84 oraz wskazanie w terenie granic działek nr 134/28, nr 135/3 (obecnie już nie figurujących w ewidencji gruntów obręb Kościelec, jedne wid. Chrzanów miasto), wywłaszczonych pod realizację kotłowni dla Szpitala w Chrzanowie, które obecnie odpowiadają części działek nr 752/83, nr 752/84, nr 752/66, nr 752/65 jedn. ewid. Chrzanów Obr. Kościelec, w związku z toczącym się postępowaniem o zwrot wywłaszczonych nieruchomości na rzecz byłych właścicieli. Działki nr 752/83, nr 752/84 (powstałe z działki nr 752/59) stanowią własność Powiatu Chrzanowskiego w Zarządzie Szpitala Powiatowego w Chrzanowie ( KR1P/00062854/5). Działki nr 752/66, nr 752/65 stanowią własność Powiatu Chrzanowskiego (KR1C/00039686/6)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WADOWIC
- Dostawa samochodu elektrycznego do "BCU w ramach projektu pn. Branżowe Centrum Umiejętności w zakresie spedycji w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Andrychowie.
- Dostawa preparatów do żywienia pozajelitowego, dietetycznych środków spożywczych specjalnego przeznaczenia medycznego, żywieniowego oraz sprzętu - wyrobów medycznych dla ZZOZ w Wadowicach
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej im. św. O. Rafała Kalinowskiego w Wadowicach w okresie od 02 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej, ul. Parkowa 1, 34-100 Wadowice w okresie od 02 stycznia 2025r.do 31 grudnia 2025r
- Przebudowa bramy głównej w Zakładzie Karnym w Wadowicach.
- Przedmiot zamówienia obejmuje: usługi sprzątania, czyszczenia i dezynfekcji Szpitalnego Oddziału Ratunkowego ZZOZ w Wadowicach
więcej: przetargi w Wadowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zarządzanie i administrowanie zasobem nieruchomości Miasta i Gminy Syców oraz targowiskiem miejskim w Sycowie z podziałem na 2 zadania
- Utrzymanie i zarządzanie szaletem miejskim położonym w Rudzie Ślaskiej Kochłowicach przy ul. Oświęcimskiej
- Administrowanie obiektami sportowymi przy ul. Wyszyńskiego 8 w Zambrowie w okresie 01.02.2025 - 31.01.2027
- Wykonanie czynności związanych z zarządzaniem nieruchomościami oraz pełnienie roli wynajmującego w stosunku do lokali.Całkowita pow. użytkowa budynków - max. 190.497,88 m2. Całkowita pow. terenów - max. 592.706.53 m2.
więcej: Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.