eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WadowiceWznowienie granicy oraz sporządzenie wykazu zmian działek wg 3 zadań

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-12

Wadowice: Wznowienie granicy oraz sporządzenie wykazu zmian działek wg 3 zadań
Numer ogłoszenia: 22459 - 2013; data zamieszczenia: 12.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.wadowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wznowienie granicy oraz sporządzenie wykazu zmian działek wg 3 zadań.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie: ZADANIE nr 1 - Wznowienie granic działki nr 166/3 obr. 63 jedn. ewid. Podgórze m. Kraków, Przedmiotowa działka stanowi własność Gminy Kraków i objęta jest księgą wieczystą KR1P/00263848/7. Wznowienia należy dokonać w ramach toczącego się postępowania o zwrot wywłaszczonej nieruchomości na rzecz byłych właścicieli; ZADANIE nr 2 - Sporządzenie wykazu zmian dla działek nr 231/8, 230/1, 230/2, 230/3, 231/6, 231/5i części działki 229/3, położonych w Babicy gmina Wadowice, powstałych z działek nr 231/4 i 230, wkreślenie w/w wykazu zmian do mapy sytuacyjno-wysokościowej oraz udział w oględzinach w/w działek w związku z toczącym się postępowaniem o zwrot wywłaszczonej nieruchomości i wskazanie w terenie granic zawnioskowanych do zwrotu nieruchomości. Termin rozprawy zostanie ustalony z wyłonionym oferentem odrębnym pismem; ZADANIE nr 3 - Wznowienie wraz z okazaniem w terenie w trakcie rozprawy administracyjnej wschodniej granicy działki nr 752/83 a także jej południowej granicy na odcinku z działką nr 752/84 oraz wskazanie w terenie granic działek nr 134/28, nr 135/3 (obecnie już nie figurujących w ewidencji gruntów obręb Kościelec, jedne wid. Chrzanów miasto); Wznowienie wraz z okazaniem w terenie w trakcie rozprawy administracyjnej wschodniej granicy działki nr 752/83, a także jej południowej granicy na odcinku z działką nr 752/84 oraz wskazanie w terenie granic działek nr 134/28, nr 135/3 (obecnie już nie figurujących w ewidencji gruntów obręb Kościelec, jedne wid. Chrzanów miasto), wywłaszczonych pod realizację kotłowni dla Szpitala w Chrzanowie, które obecnie odpowiadają części działek nr 752/83, nr 752/84, nr 752/66 , nr 752/65 jedn. ewid. Chrzanów Obr. Kościelec, w związku z toczącym się postępowaniem o zwrot wywłaszczonych nieruchomości na rzecz byłych właścicieli. Działki nr 752/83, nr 752/84 (powstałe z działki nr 752/59) stanowią własność Powiatu Chrzanowskiego w Zarządzie Szpitala Powiatowego w Chrzanowie (KR1P/00062854/5). Działki nr 752/66, nr 752/65 stanowią własność Powiatu Chrzanowskiego ( KR1C/00039686/6 )..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, winny posiadać - kierownik prac legitymujący się uprawnieniami zawodowymi w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu nr 2 - rozgraniczenia podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych, o których mowa w ustawie z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j Dz. U. z 2010r. Nr 193 poz 1287 z późn. zm.) - dotyczy wszystkich zadań. Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenia, wykaz i inne materiały dołączone do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2013 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 w sekretariacie pok. nr 314 (III piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE nr 1 - Wznowienie granic działki nr 166/3 obr. 63 jedn. ewid. Podgórze m. Kraków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE nr 1 - Wznowienie granic działki nr 166/3 obr. 63 jedn. ewid. Podgórze m. Kraków, Przedmiotowa działka stanowi własność Gminy Kraków i objęta jest księgą wieczystą KR1P/00263848/7. Wznowienia należy dokonać w ramach toczącego się postępowania o zwrot wywłaszczonej nieruchomości na rzecz byłych właścicieli..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE nr 2 - Sporządzenie wykazu zmian dla działek nr 231/8, 230/1, 230/2, 230/3, 231/6, 231/5i części działki 229/3, położonych w Babicy gmina Wadowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE nr 2 - Sporządzenie wykazu zmian dla działek nr 231/8, 230/1, 230/2, 230/3, 231/6, 231/5i części działki 229/3, położonych w Babicy gmina Wadowice, powstałych z działek nr 231/4 i 230, wkreślenie w/w wykazu zmian do mapy sytuacyjno-wysokościowej oraz udział w oględzinach w/w działek w związku z toczącym się postępowaniem o zwrot wywłaszczonej nieruchomości i wskazanie w terenie granic zawnioskowanych do zwrotu nieruchomości. Termin rozprawy zostanie ustalony z wyłonionym oferentem odrębnym pismem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE nr 3 - Wznowienie wraz z okazaniem w terenie w trakcie rozprawy administracyjnej wschodniej granicy działki nr 752/83 a także jej południowej granicy na odcinku z działką nr 752/84 oraz wskazanie w terenie granic działek nr 134/28, nr 135/3 (obecnie już nie figurujących w ewidencji gruntów obręb Kościelec, jedne wid. Chrzanów miasto).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE nr 3 - Wznowienie wraz z okazaniem w terenie w trakcie rozprawy administracyjnej wschodniej granicy działki nr 752/83 a także jej południowej granicy na odcinku z działką nr 752/84 oraz wskazanie w terenie granic działek nr 134/28, nr 135/3 (obecnie już nie figurujących w ewidencji gruntów obręb Kościelec, jedne wid. Chrzanów miasto); Wznowienie wraz z okazaniem w terenie w trakcie rozprawy administracyjnej wschodniej granicy działki nr 752/83 , a także jej południowej granicy na odcinku z działką nr 752/84 oraz wskazanie w terenie granic działek nr 134/28, nr 135/3 (obecnie już nie figurujących w ewidencji gruntów obręb Kościelec, jedne wid. Chrzanów miasto), wywłaszczonych pod realizację kotłowni dla Szpitala w Chrzanowie, które obecnie odpowiadają części działek nr 752/83, nr 752/84, nr 752/66, nr 752/65 jedn. ewid. Chrzanów Obr. Kościelec, w związku z toczącym się postępowaniem o zwrot wywłaszczonych nieruchomości na rzecz byłych właścicieli. Działki nr 752/83, nr 752/84 (powstałe z działki nr 752/59) stanowią własność Powiatu Chrzanowskiego w Zarządzie Szpitala Powiatowego w Chrzanowie ( KR1P/00062854/5). Działki nr 752/66, nr 752/65 stanowią własność Powiatu Chrzanowskiego (KR1C/00039686/6)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.