To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-10-23
Łęczna: Świadczenie usług przewozowych i organizacyjnych rekreacji dla pracowników Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej. ZP.272.4.8.2014
Numer ogłoszenia: 224611 - 2014; data zamieszczenia: 23.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 205417 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Łęczyński - Powiatowy Zakład Aktywności Zawodowej w Łęcznej, ul. Krasnystawska 52, 21-010 Łęczna, woj. lubelskie, tel. 81 752 20 29, faks 81 752 20 29.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Powiatu Łęczyńskiego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług przewozowych i organizacyjnych rekreacji dla pracowników Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej. ZP.272.4.8.2014.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie 6 - dniowej wycieczki dla 2 grup po ok. 30 uczestników każda, dla pracowników Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Łęcznej, z przewagą osób posiadających orzeczenie o niepełnosprawności. Ostateczna liczba osób, uczestników wycieczki może ulec zmianie zmniejszeniu lub zwiększeniu i zostanie podana najpóźniej na 5 dni przed planowanym terminem wycieczki. Zmiana liczby uczestników nie powoduje zmiany ceny jednostkowej przez Wykonawcę. CPV: 63511000-4 2. W każdej grupie liczba osób może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu o 5 osób. 2. Miejsce wycieczki: Paryż, Zamki nad Loarą, Wersal 3. Opis warunków organizacji wycieczki: Uczestnicy postępowania muszą zapewnić: a) transfer autokarem o podwyższonym standardzie na trasie Łęczna - Warszawa, Warszawa - Łęczna. b) przelot lotniczy bezpośredni na trasie Warszawa - Paryż - Warszawa, wylot / przylot nie później niż do godziny 13:00. , w grupie będą osoby z ograniczoną możliwością poruszania się i do 4 osób na wózku inwalidzkim. c) Transfer autokarowy w Paryżu ; Lotnisko - Hotel - Lotnisko, hotel minimum 3 gwiazdkowy, położony blisko stacji metra i przystosowany do przyjęcia osób niepełnosprawnych, d) Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków dla jednego uczestnika bez względu na rodzaj schorzenia m. in.: świadczenie na wypadek trwałego uszczerbku na zdrowiu - suma ubezpieczenie: 5000 PLN, koszty leczenia poza granicami kraju suma ubezpieczenia 10 000 Euro, bagaż suma ubezpieczenia 1000 PLN bądź gwarancji bankowych na ok. 15 000 zł. e) Zakwaterowanie w hotelu o standardzie minimum ***, 5 noclegów, hotel położony w Paryżu, w bliskim sąsiedztwie stacji metra, w pokojach 2 osobowych każdy z WC, TV SAT, telefonem, a dla osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich i mających problemy z poruszaniem się, winda, dodatkowe krzesełka plastikowe w łazience z brodzikiem, dodatkowe oporęczowanie f) Wyżywienie : 5 x śniadanie wzmocnione ( do wyboru jajecznica, bekon, parówki, dżem, miód, płatki śniadaniowe, masło, różnorodne pieczywo, warzywa: pomidor, ogórek, sałata, papryka, z kawą lub herbatą ), 6 x lunch ( składający się z zupy, drugiego dania: mięso, ryby, makarony, drób, surówki, sałatki, warzywa gotowane), napoje do obiadu: soki, kompot, kawa lub herbata 4 x obiadokolacje w postaci ciepłego dania, przystawki i napoje, dodatkowo 1 obiadokolacja uroczysta - wieczór francuski z muzyką na żywo, z dodatkowymi regionalnymi przystawkami i napojami, serwowane wino podczas wieczoru (tradycyjna kuchnia francuska, jak również dania kuchni europejskiej) oraz podczas wycieczek napoje dla uczestników min. 1 litr wody mineralnej dziennie. g) Opieka pilota biura, ze znajomością języka francuskiego przez cały czas trwania wycieczki (przedstawienie w terminie 5 dni przed wyjazdem kopii aktualnej licencji pilota) h) Opieka ratownika medycznego lub pielęgniarki (przedstawienie w terminie 5 dni przed wyjazdem kopii dokumentu poświadczającego posiadanie wymaganych kwalifikacji i doświadczenia w opiece nad osobami niepełnosprawnymi) i) Podstawowe wyposażenie apteczki (w tym ciśnieniomierz naramienny, leki pierwszej potrzeby) j) Zapewnienie autokaru do dyspozycji grupy na całodzienną wycieczkę do doliny Loary - o podwyższonym standardzie: klimatyzacja, TV, WC, możliwość korzystania z wody i napojów gorących w barku autokarowym, wygodne szerokie siedzenia (możliwość regulacji siedzeń - różne pozycje, gdyż uwzględnia się uczestnictwo osób niepełnosprawnych z ograniczoną możliwością poruszania się), k) Korzystanie z gorącej herbaty, kawy i kruchych ciasteczek na trasie przejazdu z barku autokarowego ( transfery na lotnisko i zamki nad Loarą) l) Całodniowa wycieczka autokarowa - Zamki nad Loarą, z przewodnikiem, zarezerwowanie i zakup biletów wstępu do zamków : Chambord, Chenonceau m) Całodniowa wycieczka do Wersalu - przejazd, zarezerwowanie i zakup biletów wstępu, słuchawki z zestawem głośnomówiącym dla każdego uczestnika wycieczki, zwiedzanie z przewodnikiem n) Zwiedzanie Paryża - bilety na przejazdy metrem po Paryżu, rezerwacja i zakup biletów wstępu do zwiedzanych obiektów: Luvr, Wersal, Zamki nad Loarą, Katedra Notre Dame, Wieża Eiffla, Montmartre, Centrum Pompidou, Perfumerie Fragonard, Rejs statkiem po Sekwanie, zwiedzanie Paryża nocą) o) Realizowanie programu przez licencjonowanego przewodnika ze znajomością języka polskiego na wycieczki według programu ( Paryż, Dolina Loary, Wersal,) p) Słuchawki i audioguidy dla każdego uczestnika przy zwiedzaniu Luwru, Wersalu, innych obiektów q) Pokrycia kosztów wymaganych opłat drogowych i parkingowych w czasie wycieczki, r) Wynajęcie na 2 godziny przewodnika przy zwiedzaniu Luwru, UWAGA: 1) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3) Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. 4) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 5) Oferty składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej 6) Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7) Oferta musi być sporządzona w języku polskim. 8) Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich. 9) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia i złożyć ofertę wspólną. W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być udzielone na piśmie i dołączone do oferty w oryginale lub odpisie poświadczonym notarialnie. Umocowanie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do zawarcia umowy może być zawarte w treści umowy konsorcjum. 10) Wykonawcy Ci przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego będą zobowiązani do przedstawienia umowy regulującej ich współpracę, jeżeli nie była dołączona do oferty. 11) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 12) Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 13) Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów. 14) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania za wyjątkiem regulacji art. 93 ust. 4 ustawy. 15) Postępowanie jest prowadzone w formie pisemnej w języku polskim. 16) Zamawiający nie miał potrzeby skorzystania w fazie przygotowawczej do niniejszego postępowania z dialogu technicznego, w oparciu o zapis art. 31a do 31c ustawy Pzp. 17) Zamawiający nie zastrzega, iż o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wyłącznie wykonawcy zatrudniający ponad 50 % osób niepełnosprawnych. 18) Zamówienie nie dotyczy dofinansowania środkami UE...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Świadczenie usług przewozowych i organizacyjnych rekreacji dla pracowników Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej. ZP.272.4.8.2014
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo STANPOL Przytuła Stanisław, Ul. Stefanii Pawlak 3, 21-010 Łęczna, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 245000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 227000,00
Oferta z najniższą ceną: 169200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 270000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁĘCZNEJ
- Utrzymanie i pielęgnacja zieleni w zespole dworsko-parkowym Podzamcze
- USŁUGA ODBIORU, TRANSPORTU I UTYLIZACJĘ ODPADÓW MEDYCZNYCH DLA SP ZOZ W ŁĘCZNEJ
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 2027L w msc. Białka polegająca na budowie chodnika - opracowanie dokumentacji projektowej
- "Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy kładki na rzece Świnka w miejscowości Puchaczów, droga powiatowa Nr 1716L, kilometraż 0+334"
- Modernizacja kompleksu sportowego "ORLIK" w Łęcznej wraz z budową sprawnościowego placu zabaw
więcej: przetargi w Łęcznej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wycieczek dla Ośrodka Kultury Kraków-Nowa Huta w 2025 roku z podziałem na 17 części
- Zorganizowanie wycieczki dla pracowników Nadleśnictwa Świdwin z dofinansowaniem z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych - Wycieczka do Włoch (Kampania)
- Zorganizowanie wycieczek dla pracowników/emerytów/rencistów i uprawnionych członków rodzin Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Nowym Sączu
- Zorganizowanie wycieczki w Bieszczady dla pracowników Zespołu Opieki Zdrowotnej z dofinansowaniem z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
- "Organizacja wsparć integracyjnych"- powt. III
- Zorganizowanie 8-dniowej Imprezy integracyjno-turystycznej do Turcji Zachodniej nad Morzem Egejskim/Śródziemnym w miesiącu czerwcu, lipcu i sierpniu 2025 r. dla trzech grup
więcej: Organizacja wycieczek »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.