eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuchowolaUdzielenie Gminie Suchowola kredytu długoterminowego w wysokości 1268580,00 zł (jeden milion dwieście sześćdziesiąt osiem tysięcy pięćset osiemdziesiąt złotych) na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-23

Suchowola: Udzielenie Gminie Suchowola kredytu długoterminowego w wysokości 1268580,00 zł (jeden milion dwieście sześćdziesiąt osiem tysięcy pięćset osiemdziesiąt złotych) na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów
Numer ogłoszenia: 224623 - 2014; data zamieszczenia: 23.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 201993 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Suchowola, pl. Kościuszki 5, 16-150 Suchowola, woj. podlaskie, tel. (085) 7229400, faks (085) 7229419.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie Gminie Suchowola kredytu długoterminowego w wysokości 1268580,00 zł (jeden milion dwieście sześćdziesiąt osiem tysięcy pięćset osiemdziesiąt złotych) na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Udzielenie Gminie Suchowola kredytu długoterminowego w wysokości 1268580,00 zł (jeden milion dwieście sześćdziesiąt osiem tysięcy pięćset osiemdziesiąt złotych) na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów 4.1 Spłata kredytu następować będzie do ostatniego dnia kwartału począwszy od dnia 01 stycznia 2017 roku do dnia 31 grudnia 2022 roku, przy czym: - w 2017 roku cztery raty, w wysokości 52858,00zł (pięćdziesiąt dwa tysiące osiemset pięćdziesiąt osiem złotych) każda rata, - w 2018 roku cztery raty, w wysokości 52858,00zł (pięćdziesiąt dwa tysiące osiemset pięćdziesiąt osiem złotych) każda rata, - w 2019 roku cztery raty, w wysokości 52858,00zł (pięćdziesiąt dwa tysiące osiemset pięćdziesiąt osiem złotych) każda rata, - w 2020 roku cztery raty, w wysokości 52858,00zł (pięćdziesiąt dwa tysiące osiemset pięćdziesiąt osiem złotych) każda rata, - w 2021 roku cztery raty, w wysokości 52858,00zł (pięćdziesiąt dwa tysiące osiemset pięćdziesiąt osiem złotych) każda rata, - w 2022 roku cztery raty, w wysokości 52855,00zł (pięćdziesiąt dwa tysiące osiemset pięćdziesiąt pięć złotych) każda rata, Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu lub jego części bez dodatkowych opłat i prowizji z tego tytułu, z zachowaniem 7 dniowego terminu powiadomienia Kredytodawcy o wcześniejszej spłacie kredytu lub jego części. 4.2 Wykonawca postawi kredyt do dyspozycji Zamawiającego jednorazowo lub w transzach i przekaże na rachunek budżetu Gminy w ciągu 5 dni od dnia zawarcia umowy; naliczanie odsetek nastąpi od daty uruchomienia kredytu. 4.3 Odsetki od wykorzystanego kredytu będą naliczane kwartalnie od kwoty aktualnego zadłużenia i podlegać będą spłacie w terminie do ostatniego dnia każdego kwartału w okresie kredytowania. 4.4 Do obliczenia kwoty odsetek przyjmować się będzie rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365 dni w roku. 4.5 Spłata kapitału będzie następowała ostatniego dnia kwartału roku obrachunkowego. 4.6 Koszty obsługi kredytu stanowią: a) oprocentowanie kredytu - zmienne. Oprocentowanie w całym okresie kredytowania stanowi sumę stawki 3 - miesięcznej WIBOR z ostatniego dnia roboczego kwartału kalendarzowego poprzedzającego okres obrachunkowy i stałej w trakcie trwania umowy marży banku. Koszty związane z prowadzeniem rachunku kredytowego oraz wszelkie operacje związane z obsługą kredytu Wykonawca jest zobowiązany wliczyć do marży w taki sposób, aby skalkulować i przedstawić jedną stawkę procentową, której wysokość jest wiążąca w całym okresie kredytowania, b) prowizja - liczona jako % od całej kwoty kredytu tj. 1 268 580,00 zł. Prowizja musi zawierać w sobie wszelkie opłaty, które związane są z uruchomieniem kredytu. W przypadku obowiązku zapłaty prowizji Wykonawcy, będzie ona wpłacana proporcjonalnie przy wypłacie każdej transzy kredytu. W przypadku jednorazowego uruchomienia kredytu prowizja zostanie zapłacona jednorazowo z dołu. 4.7 Odsetki od kredytu ustalone na podstawie oprocentowania oraz ewentualna prowizja od wykorzystanego kredytu stanowić będą jedyne wynagrodzenie banku z tytułu wykonania umowy kredytowej. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów i opłat związanych z przygotowaniem, udzieleniem, ubezpieczeniem oraz wszelkich innych opłat związanych z obsługą kredytu, poza określonymi w ofercie. 4.8 Zamawiający zastrzega sobie prawo nie skorzystania z kredytu w pełnej wysokości bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat 4.9 Wykonawca wraz z ofertą załączy proponowany wzór umowy (nie dołączenie wzoru umowy nie będzie powodować odrzucenia oferty). 4.10 Wykonawca nie będzie wymagał innego zabezpieczenia zaciągniętego kredytu poza wekslem in blanco wraz z deklaracją wekslową z kontrasygnatą Skarbnika Gminy. 4.11 Karencja w spłacie kapitału do 31 grudnia 2016 roku. 4.12 Okres kredytowania od dnia uruchomienia kredytu do dnia 31 grudnia 2022 roku. 4.13 Kod CPV: 66.13.00.00-3 - usługi udzielania kredytu. 4.14 Przewidywany termin podpisania umowy 20.10.2014 r. 4.15 Przewidywany termin uruchomienia kredytu: 27.10.2014 r. 4.16 Zamawiający przewiduje podpisanie oświadczenia o poddaniu się egzekucji i oświadczenia o poddaniu się egzekucji wystawcy weksla z kontrasygnatą Skarbnika. 4.17 Zamawiający nie posiada zaległych zobowiązań względem ZUS i US. 4.18 Ze względu na charakter zamówienia zamawiający nie wyraża zgody na powierzenie części zamówienia podwykonawcom..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Białymstoku, ul. Legionowa 28, 15-281 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 292566,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 292566,06

  • Oferta z najniższą ceną: 292566,06 / Oferta z najwyższą ceną: 292566,06

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.