eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MyszkówOpracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego obszar położony w obrębie dzielnicMijaczów i Pustkowie Mijaczowskie w rejonie ulic Alei Wolności, Krasickiego, Wyzwolenia, Strugi, Pułaskiego, Jesionowej, Szpitalne

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-11-16

Myszków: Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego obszar położony w obrębie dzielnic: Mijaczów i Pustkowie Mijaczowskie w rejonie ulic Alei Wolności, Krasickiego, Wyzwolenia, Strugi, Pułaskiego, Jesionowej, Szpitalne
Numer ogłoszenia: 224694 - 2007; data zamieszczenia: 16.11.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 195784 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Myszków, ul. Kościuszki, 42-300 Myszków, woj. śląskie, tel. (034) 313 26 82, fax (034) 313 50 29.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego obszar położony w obrębie dzielnic: Mijaczów i Pustkowie Mijaczowskie w rejonie ulic Alei Wolności, Krasickiego, Wyzwolenia, Strugi, Pułaskiego, Jesionowej, Szpitalnej oraz udział w czynnościach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przygotowanie opracowania ekofizjograficznego zgodnie z wymaganiami przepisów szczególnych . 2. Przygotowanie ogłoszeń o podjęciu uchwały o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. 3. Przygotowanie zawiadomień właściwych organów i instytucji o przystąpieniu do sporządzenia planu. 4. Przygotowanie inwentaryzacji urbanistycznej w zakresie: stanu użytkowania, stanu zagospodarowania i zainwestowania terenu oraz w zakresie infrastruktury technicznej i komunikacyjnej wraz z potwierdzeniem aktualności stanu uzbrojenia uzyskanych od poszczególnych zarządców sieci i uzyskanie danych na temat przewidywanych zamierzeń inwestycyjnych budowy, rozbudowy lub wymiany sieci. 5. Ocena stanu istniejącego zagospodarowania przestrzennego i ustalenie szczegółowego zakresu prac oraz celów jakie ma spełnić plan. 6. Analiza złożonych wniosków do planu i przygotowanie propozycji ich rozpatrzenia. 7. Opracowanie koncepcji projektu planu, wraz z oceną zgodności rozwiązań koncepcji ze studium. 8. Prezentacja koncepcji planu władzom gminy. 9. Przygotowanie projektu planu z uwzględnieniem uwag gminy. 10.Przygotowanie prognozy wpływu ustaleń planu na środowisko. 11.Przygotowanie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego. 12.Prezentacja projektu planu na posiedzeniach Miejskiej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej i uzyskanie wymaganej opinii. 13.Przygotowanie projektu planu do uzgodnień i opinii wraz z wystąpieniami o uzgodnienia i opinie do właściwych organów i instytucji. 14.Wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień. 15.Przygotowanie wniosku o zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne wraz z wystąpieniami do właściwych organów o uzyskanie właściwych zgód. 16.Przygotowanie projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu oraz przygotowanie właściwych ogłoszeń i obwieszczeń. 17.Obsługa wyłożenia projektu planu do publicznego wglądu. Wymagana obecność projektanta lub przedstawiciela Wykonawcy podczas godzin udostępnienia projektu planu do publicznego wglądu. 18.Prezentacja projektu planu podczas dyskusji publicznej. Po stronie projektanta spoczywa obowiązek - o ile w ocenie zamawiającego zaistnieje taka konieczność - zaangażowania moderatora dyskusji publicznej. 19.Przygotowanie merytorycznej części protokołu z dyskusji publicznej. 20.Analiza złożonych uwag /także przygotowana graficznie/ i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych do projektu planu oraz przedłożenie propozycji rozstrzygnięcia uwag władzom gminy. 21.Wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających ze sposobu rozpatrzenia uwag oraz prezentacja projektu planu władzom gminy. 22.Ponowienie czynności proceduralnych w niezbędnym zakresie, o ile zaistnieje taka konieczność w wyniku rozpatrzenia uwag. 23.Przygotowanie projektu uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wraz z wymaganymi załącznikami do uchwalenia na sesję Rady Miasta. 24.W przypadku stwierdzenia przez Radę Miasta konieczności dokonania zmian w przedłożonym projekcie planu, w tym także wynikających z uwzględnienia odrzuconych uwag, ponowienie czynności w zakresie niezbędnym do dokonania tych zmian. 25.Przygotowanie dokumentacji prac planistycznych w celu sprawdzenia zgodności z przepisami prawa ( w oryginale i kopii). 26.Prezentowanie, wg potrzeb, opracowanych materiałów na komisjach i sesjach Rady Miasta, a także na wezwanie Zamawiającego, udzielania wyjaśnień przez przedstawiciela Wykonawcy, dot. Sporządzanych opracowań i dokumentów formalno - prawnych w terminie określonym przez Zamawiającego. 27.Powielanie - na użytek poszczególnych etapów procedury - tekstu i rysunku planu i ich pomniejszeń, a także opracowań towarzyszących /specjalistycznych, w ilości uzgodnionej z Zamawiającym. 28.W przypadku zaskarżenia uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego przygotowanie pisma ustosunkowującego się do złożonej skargi.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.10.03 - 74.25.10.03 .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 174960 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Rozwoju Miasta Katowice Sp. z o.o, ul. Słowackiego 14, 40-093 Katowice, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 84000
  • Oferta z najniższą ceną: 84000 / oferta z najwyższą ceną: 104400
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.