Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-25
Wieruszów: Wykonanie przebudowy - modernizacji drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie m. Mieleszynek na działkach 81/3, 227,228
Numer ogłoszenia: 224712 - 2008; data zamieszczenia: 25.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Wieruszowie , ul. Marianów 7, 98-400 Wieruszów, woj. łódzkie, tel. 062 7836062, 7831977, fax. 062 7836062.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip-pzd.powiat-wieruszowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna powiatu.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przebudowy - modernizacji drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie m. Mieleszynek na działkach 81/3, 227,228.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przebudowy - modernizacji drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie m. Mieleszynek na działkach 81/3, 227,228. Dług. odcinka 1,800 km. W ramach przebudowy - modernizacji drogi należy wykonać m. in.: - warstwę dolną nawierzchni grub. 15 cm z mieszanki kruszywa łamanego frakcji 0-63 mm w km 1+350 do km 1+800, dł. 0,450 m szer. 3,70 m - warstwę górną nawierzchni grub. 7 cm z mieszanki kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm w km 1+150 do km 1+800, dł. 0,650 km szer. 3,70 m - warstwę ścieralną z mieszanki mineralno - asfaltowej, standard II, grub. 4 cm w km od 0+000 do km 1+350 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 i 6 SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: A. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, B. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: 1) posiadać kierownika budowy legitymującego się uprawnieniami budowlanymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w zakresie dróg), określone w ustawie Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, 2) wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jednego lub łącznie dwóch zadań budowy, przebudowy, remontu itp. drogi o łącznej wartości brutto min. 200.000,00 zł obejmujących m. in. wykonanie nawierzchni z masy bitumicznej oraz podbudowy z kruszywa wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, C. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca musi spełniać następujący warunek: 1) posiadać polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. D. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) Zamawiający oceni spełnianie powyższych warunków w oparciu o formułę spełnia - nie spełnia poprzez analizę wymaganych dokumentów i oświadczeń..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - sporządzone przed wpływem terminu składania ofert wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 SIWZ, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Wykaz osób (sporządzony przed upływem terminu składania ofert według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 SIWZ), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Przedłożone przez wykonawcę wykazy i dokumenty muszą potwierdzać, że kierownik budowy posiada uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w zakresie dróg), określone w ustawie Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, 4. Wykaz (sporządzony przed upływem terminu składania ofert według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 SIWZ) zawierający potwierdzenie wykonania przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat co najmniej jednego lub łącznie dwóch zadań budowy, przebudowy, remontu itp. drogi o łącznej wartości brutto min. 200.000,00 zł obejmujących m. in. wykonanie nawierzchni z masy bitumicznej oraz podbudowy z kruszywa wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy od wskazanego w poprzednim zdaniu należy wskazać roboty za ten okres. 5. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - wystawiona przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o którym mowa w pkt 2 składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie a) zastępuje się je dokumentem zwierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty o których mowa powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip-pzd.powiat-wieruszowski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Wieruszowie, Chotynin 53, 98-430 Bolesławiec.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Wieruszowie, Chotynin 53, 98-430 Bolesławiec, pok. 11.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI WIERUSZÓW
- Dostawa serwera sieciowego do wykonywania kopii bezpieczeństwa danych, switchy zarządzalnych, kontrolera sprzętowego, systemu do zarządzania i monitorowania infrastruktury IT- rozbudowa
- Wdrożenie systemu pocztowego, wdrożenie zabezpieczenia obszaru tożsamości
więcej: przetargi WIERUSZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 160051K Sokołowice Stara Wieś w miejscowości Sokołowice w km 0+000-0+398
- Remont drogi gminnej nr 110856L w miejscowości Potok Senderki od km 0+005,97 do km 0+984,29
- Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1672W Warka - Chynów na odcinku ul. Gośniewskiej oraz drogi powiatowej Nr 6602W stanowiącej ul. Obwodową w Warce
- Budowa parkingu P&R przy drodze wojewódzkiej nr 430 w Luboniu
- "Budowa drogi gminnej w m. Leopoldów"
- "Modernizacja drogi wojewódzkiej nr 892 od skrzyżowania z DW897 do granicy państwa" w ramach zadania "Łączymy Pogranicze Karpat Wschodnich".
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.