Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-19
Lublin: Dostawa kopert z zabezpieczeniem powietrznym przeznaczonych do dalszej odsprzedaży
Numer ogłoszenia: 22475 - 2011; data zamieszczenia: 19.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Lublinie , ul. Wacława Moritza 2, 20-900 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 7106300, 7106301, 7106302, faks 81 7106300, 7106301, 7106302.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kopert z zabezpieczeniem powietrznym przeznaczonych do dalszej odsprzedaży.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kopert z zabezpieczeniem powietrznym przeznaczonych do dalszej odsprzedaży w urzędach pocztowych podległych następującym jednostkom Poczty Polskiej S.A.: Centrum Poczty Oddział Rejonowy w Lublinie, Zamościu, Białej Podlaskiej, Chełmie. Szczegółowy opis przedmiotu umowy tj. rodzaj i ilość stanowi załącznik nr 1a do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia / formularz cenowy / załącznik nr 1 do wzoru umowy, przygotowany dla każdej części oddzielnie. Dostawy przedmiotu umowy będą następować sukcesywnie na podstawie złożonych zamówień określających rodzaj i ilość artykułów (wyszczególnionych w Załączniku nr 1 do umowy), zgodnie z bieżącymi potrzebami jednostek Zamawiającego, w terminie do 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia faksem lub e-mailem, jednak nie częściej niż 2 razy w miesiącu do każdego miejsca dostawy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji do 40 % wartości przedmiotu umowy określonego w § 1 ust. 1 wzoru umowy. Nie wykupienie przez Zamawiającego 40 % wartości przedmiotu umowy, nie może stanowić podstawy do roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy z tytułu niezrealizowania umowy. Papier użyty do produkcji kopert nie może pochodzić z recyclingu. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawców kopert z zabezpieczeniem powietrznym o wymiarach (podanych w kolumnie nr 3 formularza cenowego) z tolerancją do 5 mm. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.92.30-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: a) część I: 2 000,00 złotych; b) część II: 800,00 złotych; c) część III: 500,00 złotych; d) część IV: 480,00 złotych.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcą zamówienia może być osoba fizyczna, osoba prawna, albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek, dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, na potwierdzenie czego przedstawią oświadczenie w tym zakresie (art. 22 ust. 1 ustawy pzp).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcą zamówienia może być osoba fizyczna, osoba prawna, albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek, dotyczący posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia: - wymagane jest przedstawienie wykazu wykonanych / wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. referencje, rekomendacje, listy polecające podpisane przez odbiorcę). a) część I: Wymagane jest wykonanie w ww. okresie jednej lub więcej dostaw kopert z zabezpieczeniem powietrznym, których suma wartości brutto jest nie mniejsza niż 80 000,00 złotych; b) część II: Wymagane jest wykonanie w ww. okresie jednej lub więcej dostaw kopert z zabezpieczeniem powietrznym, których suma wartości brutto jest nie mniejsza niż 30 000,00 złotych; c) część III: Wymagane jest wykonanie w ww. okresie jednej lub więcej dostaw kopert z zabezpieczeniem powietrznym, których suma wartości brutto jest nie mniejsza niż 19 000,00 złotych; d) część IV: Wymagane jest wykonanie w ww. okresie jednej lub więcej dostaw kopert z zabezpieczeniem powietrznym, których suma wartości brutto jest nie mniejsza niż 20 000,00 złotych. W przypadku złożenia przez jednego wykonawcę oferty na więcej niż jedną część - wartość brutto wykonanych / wykonywanych dostaw musi być nie mniejsza niż suma wartości brutto wskazanych powyżej dla części zamówienia, na które jest składana oferta.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcą zamówienia może być osoba fizyczna, osoba prawna, albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek, dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, na potwierdzenie czego przedstawią oświadczenie w tym zakresie (art. 22 ust. 1 ustawy pzp).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcą zamówienia może być osoba fizyczna, osoba prawna, albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek, dotyczący dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, na potwierdzenie czego przedstawią oświadczenie w tym zakresie (art. 22 ust. 1 ustawy pzp)..
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcą zamówienia może być osoba fizyczna, osoba prawna, albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek, dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, na potwierdzenie czego przedstawią oświadczenie w tym zakresie (art. 22 ust. 1 ustawy pzp).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony formularz ofertowy, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, wraz z załącznikiem nr 1a do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia / formularz cenowy przygotowany dla każdej części oddzielnie;2) Dokument potwierdzający wniesienie wadium. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna oryginały dokumentów wadium muszą być zdeponowane u Zamawiającego najpóźniej do upływu terminu składania ofert lub załączone do oferty; 3) Dokument lub dokumenty z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty np.: aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki. W przypadku, gdy oferta jest podpisywana przez pełnomocnika-pełnomocnictwo.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy z zastrzeżeniem § 10 ustęp 3. 3. Zamawiający przewiduje następujące zmiany w umowie; a) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w kwocie brutto pod warunkiem wejścia w życie przepisów prawnych, wprowadzających zmiany w wysokości stawek VAT; b) zmiana miejsca dostawy w przypadku zmiany lokalizacji magazynu; c) zmiana terminu obowiązywania umowy w sytuacji, gdy w terminie upływu ważności niniejszej umowy, wartość umowy nie zostanie wyczerpana. 4. Warunkiem wprowadzenia zmian, o których mowa w ust.3 pkt a jest wejście w życie zmian przepisów, które pozostają w związku z umową i zastosowanie których jest wymagane dla działania stron zgodnie z obowiązującym porządkiem prawnym. 5. Zmiany nazwy (niewynikające ze zmiany przedsiębiorcy, np. spowodowane wewnętrznymi zmianami organizacyjnymi Zamawiającego) i adresu stron nie wymagają formy aneksu. Informacje o takich zmianach strony przekazują w formie pisemnej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Lublinie, ul. W. Moritza 2, 20-900 Lublin, II piętro, pokój nr 201.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.02.2011 godzina 11:00, miejsce: Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Lublinie, ul. W. Moritza 2, 20-900 Lublin, II piętro, pokój nr 206/3 (kancelaria).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa kopert z zabezpieczeniem powietrznym przeznaczonych do dalszej odsprzedaży w urzędach pocztowych podległych Centrum Poczty Oddział Rejonowy w Lublinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kopert z zabezpieczeniem powietrznym przeznaczonych do dalszej odsprzedaży w urzędach pocztowych podległych Centrum Poczty Oddział Rejonowy w Lublinie. Szczegółowy opis przedmiotu umowy tj. rodzaj i ilość stanowi załącznik nr 1a do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia / formularz cenowy / załącznik nr 1 do wzoru umowy, przygotowany dla każdej części oddzielnie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.92.30-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa kopert z zabezpieczeniem powietrznym przeznaczonych do dalszej odsprzedaży w urzędach pocztowych podległych Centrum Poczty Oddział Rejonowy w Zamościu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamowienia jest dostawa kopert z zabezpieczeniem powietrznym przeznaczonych do dalszej odsprzedaży w urzędach pocztowych podległych Centrum Poczty Oddział Rejonowy w Zamościu. Szczegółowy opis przedmiotu umowy tj. rodzaj i ilość stanowi załącznik nr 1a do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia / formularz cenowy / załącznik nr 1 do wzoru umowy, przygotowany dla każdej części oddzielnie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.92.30-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa kopert z zabezpieczeniem powietrznym przeznaczonych do dalszej odsprzedaży w urzędach pocztowych podległych Centrum Poczty Oddział Rejonowy w Białej Podlaskiej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kopert z zabezpieczeniem powietrznym przeznaczonych do dalszej odsprzedaży w urzędach pocztowych podległych Centrum Poczty Oddział Rejonowy w Białej Podlaskiej. Szczegółowy opis przedmiotu umowy tj. rodzaj i ilość stanowi załącznik nr 1a do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia / formularz cenowy / załącznik nr 1 do wzoru umowy, przygotowany dla każdej części oddzielnie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.92.30-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa kopert z zabezpieczeniem powietrznym przeznaczonych do dalszej odsprzedaży w urzędach pocztowych podległych Centrum Poczty Oddział Rejonowy w Chełmie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kopert z zabezpieczeniem powietrznym przeznaczonych do dalszej odsprzedaży w urzędach pocztowych podległych Centrum Poczty Oddział Rejonowy w Chełmie. Szczegółowy opis przedmiotu umowy tj. rodzaj i ilość stanowi załącznik nr 1a do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia / formularz cenowy / załącznik nr 1 do wzoru umowy, przygotowany dla każdej części oddzielnie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.92.30-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Druk oraz dostawa wydawnictw turystycznych Województwa Lubelskiego wraz z ich rozładunkiem
- Dostawa preparatów dezynfekcyjnych i antyseptycznych
- Przebudowa ogrodzenia w Muzeum Wsi Lubelskiej w Lublinie
- Zakup sprzętowych kluczy zabezpieczających
- Dostawa paliwa - benzyna Pb 95, ON, usługi mycia samochodów oraz zakup materiałów eksploatacyjnych, kosmetyków i akcesoriów do pojazdów mechanicznych i sprzętu zmechanizowanego
- Dostawa zamrażarki niskotemperaturowej na potrzeby Wydziału Medycznego Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa papieru kserograficznego, materiałów biurowych i sprzętu biurowego
- Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie
- "Dostawa pudeł, teczek, kopert bezkwasowych, opakowań systemu OMINI-BOX oraz transportowych" (BAG-31/25)
- Zamówienie na zakup materiałów biurowych.
- Dostawa artykułów biurowych i papieru do drukowania
- Dostawa materiałów biurowych i druków
więcej: Koperty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.