eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinDostawa kopert z zabezpieczeniem powietrznym przeznaczonych do dalszej odsprzedaży

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-19

Lublin: Dostawa kopert z zabezpieczeniem powietrznym przeznaczonych do dalszej odsprzedaży
Numer ogłoszenia: 22475 - 2011; data zamieszczenia: 19.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Lublinie , ul. Wacława Moritza 2, 20-900 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 7106300, 7106301, 7106302, faks 81 7106300, 7106301, 7106302.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kopert z zabezpieczeniem powietrznym przeznaczonych do dalszej odsprzedaży.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kopert z zabezpieczeniem powietrznym przeznaczonych do dalszej odsprzedaży w urzędach pocztowych podległych następującym jednostkom Poczty Polskiej S.A.: Centrum Poczty Oddział Rejonowy w Lublinie, Zamościu, Białej Podlaskiej, Chełmie. Szczegółowy opis przedmiotu umowy tj. rodzaj i ilość stanowi załącznik nr 1a do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia / formularz cenowy / załącznik nr 1 do wzoru umowy, przygotowany dla każdej części oddzielnie. Dostawy przedmiotu umowy będą następować sukcesywnie na podstawie złożonych zamówień określających rodzaj i ilość artykułów (wyszczególnionych w Załączniku nr 1 do umowy), zgodnie z bieżącymi potrzebami jednostek Zamawiającego, w terminie do 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia faksem lub e-mailem, jednak nie częściej niż 2 razy w miesiącu do każdego miejsca dostawy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji do 40 % wartości przedmiotu umowy określonego w § 1 ust. 1 wzoru umowy. Nie wykupienie przez Zamawiającego 40 % wartości przedmiotu umowy, nie może stanowić podstawy do roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy z tytułu niezrealizowania umowy. Papier użyty do produkcji kopert nie może pochodzić z recyclingu. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawców kopert z zabezpieczeniem powietrznym o wymiarach (podanych w kolumnie nr 3 formularza cenowego) z tolerancją do 5 mm. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.92.30-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: a) część I: 2 000,00 złotych; b) część II: 800,00 złotych; c) część III: 500,00 złotych; d) część IV: 480,00 złotych.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcą zamówienia może być osoba fizyczna, osoba prawna, albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek, dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, na potwierdzenie czego przedstawią oświadczenie w tym zakresie (art. 22 ust. 1 ustawy pzp).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcą zamówienia może być osoba fizyczna, osoba prawna, albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek, dotyczący posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia: - wymagane jest przedstawienie wykazu wykonanych / wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. referencje, rekomendacje, listy polecające podpisane przez odbiorcę). a) część I: Wymagane jest wykonanie w ww. okresie jednej lub więcej dostaw kopert z zabezpieczeniem powietrznym, których suma wartości brutto jest nie mniejsza niż 80 000,00 złotych; b) część II: Wymagane jest wykonanie w ww. okresie jednej lub więcej dostaw kopert z zabezpieczeniem powietrznym, których suma wartości brutto jest nie mniejsza niż 30 000,00 złotych; c) część III: Wymagane jest wykonanie w ww. okresie jednej lub więcej dostaw kopert z zabezpieczeniem powietrznym, których suma wartości brutto jest nie mniejsza niż 19 000,00 złotych; d) część IV: Wymagane jest wykonanie w ww. okresie jednej lub więcej dostaw kopert z zabezpieczeniem powietrznym, których suma wartości brutto jest nie mniejsza niż 20 000,00 złotych. W przypadku złożenia przez jednego wykonawcę oferty na więcej niż jedną część - wartość brutto wykonanych / wykonywanych dostaw musi być nie mniejsza niż suma wartości brutto wskazanych powyżej dla części zamówienia, na które jest składana oferta.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcą zamówienia może być osoba fizyczna, osoba prawna, albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek, dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, na potwierdzenie czego przedstawią oświadczenie w tym zakresie (art. 22 ust. 1 ustawy pzp).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcą zamówienia może być osoba fizyczna, osoba prawna, albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek, dotyczący dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, na potwierdzenie czego przedstawią oświadczenie w tym zakresie (art. 22 ust. 1 ustawy pzp)..

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcą zamówienia może być osoba fizyczna, osoba prawna, albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek, dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, na potwierdzenie czego przedstawią oświadczenie w tym zakresie (art. 22 ust. 1 ustawy pzp).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony formularz ofertowy, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, wraz z załącznikiem nr 1a do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia / formularz cenowy przygotowany dla każdej części oddzielnie;2) Dokument potwierdzający wniesienie wadium. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna oryginały dokumentów wadium muszą być zdeponowane u Zamawiającego najpóźniej do upływu terminu składania ofert lub załączone do oferty; 3) Dokument lub dokumenty z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty np.: aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki. W przypadku, gdy oferta jest podpisywana przez pełnomocnika-pełnomocnictwo.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy z zastrzeżeniem § 10 ustęp 3. 3. Zamawiający przewiduje następujące zmiany w umowie; a) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w kwocie brutto pod warunkiem wejścia w życie przepisów prawnych, wprowadzających zmiany w wysokości stawek VAT; b) zmiana miejsca dostawy w przypadku zmiany lokalizacji magazynu; c) zmiana terminu obowiązywania umowy w sytuacji, gdy w terminie upływu ważności niniejszej umowy, wartość umowy nie zostanie wyczerpana. 4. Warunkiem wprowadzenia zmian, o których mowa w ust.3 pkt a jest wejście w życie zmian przepisów, które pozostają w związku z umową i zastosowanie których jest wymagane dla działania stron zgodnie z obowiązującym porządkiem prawnym. 5. Zmiany nazwy (niewynikające ze zmiany przedsiębiorcy, np. spowodowane wewnętrznymi zmianami organizacyjnymi Zamawiającego) i adresu stron nie wymagają formy aneksu. Informacje o takich zmianach strony przekazują w formie pisemnej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Lublinie, ul. W. Moritza 2, 20-900 Lublin, II piętro, pokój nr 201.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.02.2011 godzina 11:00, miejsce: Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Lublinie, ul. W. Moritza 2, 20-900 Lublin, II piętro, pokój nr 206/3 (kancelaria).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa kopert z zabezpieczeniem powietrznym przeznaczonych do dalszej odsprzedaży w urzędach pocztowych podległych Centrum Poczty Oddział Rejonowy w Lublinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kopert z zabezpieczeniem powietrznym przeznaczonych do dalszej odsprzedaży w urzędach pocztowych podległych Centrum Poczty Oddział Rejonowy w Lublinie. Szczegółowy opis przedmiotu umowy tj. rodzaj i ilość stanowi załącznik nr 1a do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia / formularz cenowy / załącznik nr 1 do wzoru umowy, przygotowany dla każdej części oddzielnie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.92.30-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa kopert z zabezpieczeniem powietrznym przeznaczonych do dalszej odsprzedaży w urzędach pocztowych podległych Centrum Poczty Oddział Rejonowy w Zamościu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamowienia jest dostawa kopert z zabezpieczeniem powietrznym przeznaczonych do dalszej odsprzedaży w urzędach pocztowych podległych Centrum Poczty Oddział Rejonowy w Zamościu. Szczegółowy opis przedmiotu umowy tj. rodzaj i ilość stanowi załącznik nr 1a do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia / formularz cenowy / załącznik nr 1 do wzoru umowy, przygotowany dla każdej części oddzielnie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.92.30-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa kopert z zabezpieczeniem powietrznym przeznaczonych do dalszej odsprzedaży w urzędach pocztowych podległych Centrum Poczty Oddział Rejonowy w Białej Podlaskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kopert z zabezpieczeniem powietrznym przeznaczonych do dalszej odsprzedaży w urzędach pocztowych podległych Centrum Poczty Oddział Rejonowy w Białej Podlaskiej. Szczegółowy opis przedmiotu umowy tj. rodzaj i ilość stanowi załącznik nr 1a do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia / formularz cenowy / załącznik nr 1 do wzoru umowy, przygotowany dla każdej części oddzielnie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.92.30-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa kopert z zabezpieczeniem powietrznym przeznaczonych do dalszej odsprzedaży w urzędach pocztowych podległych Centrum Poczty Oddział Rejonowy w Chełmie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kopert z zabezpieczeniem powietrznym przeznaczonych do dalszej odsprzedaży w urzędach pocztowych podległych Centrum Poczty Oddział Rejonowy w Chełmie. Szczegółowy opis przedmiotu umowy tj. rodzaj i ilość stanowi załącznik nr 1a do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia / formularz cenowy / załącznik nr 1 do wzoru umowy, przygotowany dla każdej części oddzielnie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.92.30-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.