eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem dla Prokuratury Apelacyjnej w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-16

Warszawa: Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem dla Prokuratury Apelacyjnej w Warszawie
Numer ogłoszenia: 224771 - 2007; data zamieszczenia: 16.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Apelacyjna w Warszawie, ul. Krakowskie Przedmieście 25, 00-951 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4649112, fax 022 4649241.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pa.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem dla Prokuratury Apelacyjnej w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego Zamówienie obejmuje dostawę sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Prokuratury Apelacyjnej w Warszawie. Dostawa musi być wykonana w nieprzekraczalnym terminie do dnia 28.12.2007 r. Wykonawca zobowiązany jest do zamieszczenia w ofercie materiałów informacyjnych producenta potwierdzających zgodność wszystkich wymaganych przez Zamawiającego parametrów oferowanego sprzętu wraz z oprogramowaniem z wymogami zawartymi w SIWZ. (parametry oferowanego sprzętu nie mogą być niższe niż wymagane przez Zamawiającego.)Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Certyfikaty CE na oferowany sprzęt najpóźniej w dniu dostawy. Wymagany minimalny okres gwarancji - 24 m-ce na każde urządzenie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SIWZ. Sprzęt musi być dostarczony do siedziby Zamawiającego w oryginalnych opakowaniach wraz z pełną dokumentacją i nośnikami z oprogramowaniem oraz kompletem materiałów eksploatacyjnych (typu: tonery, tusze itp.).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.12.00 - Sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.26.00.00 - Serwery Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.00.00 - Serwery .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje wniesienie wadium w wysokości 5.000,- zł. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów, oświadczeń, zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia). Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca powinien dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Wykonawca składa oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy - Prawo zamówień publicznych (formularz oświadczenia (do ewentualnego wykorzystania) stanowi załącznik numer 1 do Formularza oferty).2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2.1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.3. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dotyczy wszystkich wykonawców z wyjątkiem osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą. 2.4. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa ust. 2 pkt 2 - 5, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 3) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2 oraz w ust. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów i materiałów: 1) Wykazu minimum 3 dostaw sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto każda, których Wykonawca dokonał lub jest w trakcie realizacji w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem nazwy odbiorcy, dokładnego adresu, dat wykonywania dostaw, ich wartości oraz osób do kontaktu w celu potwierdzenia realizowanych dostaw a także załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie - referencje. 6. W przypadku, gdy Wykonawca dołącza do oferty jako załącznik kopię jakiegoś dokumentu z pkt. 2-4, to kopia ta musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 7. Zalecane jest zachowanie kolejności składanych dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pa.waw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Apelacyjna w Warszawie ul. Krakowskie Przedmieście 25 00-951 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2007 godzina 13:30, miejsce: Prokuratura Apelacyjna w Warszawie ul. Krakowskie Przedmieście 25 00-951 Warszawa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.