eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa i instalacja sprzętu audiowizualnego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Akademii Rolniczej im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-16

Kraków: Dostawa i instalacja sprzętu audiowizualnego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Akademii Rolniczej im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.
Numer ogłoszenia: 224777 - 2007; data zamieszczenia: 16.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Rolnicza im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6624413, fax 012 6624410.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ar.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i instalacja sprzętu audiowizualnego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Akademii Rolniczej im. Hugona Kołłątaja w Krakowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i instalacja sprzętu audiowizualnego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Akademii Rolniczej im. Hugona Kołłątaja w Krakowie położonych w obiektach na terenie Krakowa, przy Al. Mickiewicza 21, Al. Mickiewicza 24/28, ul. Balickiej 104, ul. Balickiej 116B.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.45.22.00 - Powiększalniki Kod CPV wg słownika 2008: 38.65.22.00 - Powiększalniki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadiumw niniejszym postępowaniu nie jest wymagane..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.W przypadku wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej obowiązuje załączenie odpowiednich dokumentów zgodnych z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 604) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ar.krakow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Rolnicza im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, 31-120 Kraków, Al. Mickiewicza nr 21, Dział Zamówień Publicznych - pok. nr 37..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2007 godzina 12:30, miejsce: Akademia Rolnicza im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, 31-120 Kraków, Al. Mickiewicza nr 21, Dział Zamówień Publicznych - pok. nr 37.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: projektor multimedialny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: projektor multimedialny dla potrzeb Katedry Gleboznawstwa i Ochrony Gleb - szt.1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.45.22.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: projektror multimedialny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: projektror multimedialny - szt. 1 dla potrzeb Katedry Hodowli Owic i Kóz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.45.22.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: projektor multimedialny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: projektor multimedialny -szt.1 dla potrzeb Katedry Inżynierii Rolniczej i Informatyki..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.45.22.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: projektor multimedialny..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: projektor multimedialny - szt.1 dla potrzeb Katedry Fizjologii Zwierząt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.45.22.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: projektor multimedialny..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: projektor multimedialny - szt.1 dla potrzeb Katedry Technicznej Infrastruktury Wsi.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.45.22.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: rzutnik pisma stacjonarny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rzutnik pisma stacjonarny -szt.2 dla potrzeb Dziekanatu Wydziału Hodowli i Biologii Zwierząt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.45.22.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.