Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-26
Warszawa: Dostawa drobnego jednorazowego sprzętu medycznego IV dla Szpitala BIelańskiego ZP-74/2010
Numer ogłoszenia: 224822 - 2010; data zamieszczenia: 26.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Bielański im. Ks. J. Popiełuszki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Cegłowska 80, 01-809 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5690247, faks 022 8341820.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielanski.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego jednorazowego sprzętu medycznego IV dla Szpitala BIelańskiego ZP-74/2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa drobnego jednorazowego sprzętu medycznego IV dla Szpitala Bielańskiego. Zamówienie podzielono na 5 pakietów: Pakiet 1 - zestaw do pomiaru ciśnienia metodą krwawą, Pakiet 2 - Rurki intubacyjne, osprzęt do rurek, Pakiet 3 - rurki intubacyjne dooskrzelowe, Pakiet 4 - skale do pomiaru OCŻ, Pakiet 5 - Igły specjalistyczne.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
6.2. Opis sposobu oceny spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy: Zamawiający uzna za spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. jeżeli Wykonawca przedstawi w ofercie, z uwzględnieniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp., dokumenty wymienione w pkt 7.1 oraz 7.2 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: (spełnia - nie spełnia) na podstawie analizy dokumentów wymaganych. 7. Dokumenty wymagane przez Zamawiającego do przedłożenia w składanej przez Wykonawcę ofercie. 7.1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., Wykonawcy przedkładają niżej wymienione dokumenty: 7.1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2a do formularza oferty; 7.2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawcy przedkładają niżej wymienione dokumenty. 7.2.1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2b do formularza oferty. UWAGA. Zastosowana numeracja wynika z numeracji użytej w SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Jak dla pkt III.3.1)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Jak dla pkt III.3.1)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Jak dla pkt III.3.1)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Jak dla pkt III.3.1)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
7.3 . Dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: 7.3.1. dokument dopuszczający do obrotu i stosowania (zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r.) - deklaracja zgodności z wymaganiami zasadniczymi + zgłoszenie/wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych (nie dotyczy wyrobów medycznych klasy I i IIa , których wytwórca ma siedzibę poza Polską, a które już zostały wprowadzone do obrotu w innych krajach członkowskich UE lub EFTA; Dokumenty te muszą być czytelnie opisane, którego pakietu i pozycji dotyczą. 7.3.2. Materiały producenta dotyczące przedmiotu zamówienia (np. foldery, opisy techniczne, oświadczenia producenta, wyciągi z katalogów itp. materiały). UWAGA: Załączone do oferty opisy, muszą potwierdzać, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiajacego w opisie przedmiotu zamówienia, określonym w Załączniku nr 3 do SIWZ. 7.3.3. Próbki: Pakiet nr 1 - 1 zestaw; Pakiet nr 2 - poz. 3: po 1 szt. rozmiar 7,0 i 7,5; - poz. 4: po 2 szt. rozmiar 7,0 i 8,5 oraz po 3 szt. rozmiar 7,5 i 8,0; - poz. 5: po 2 szt. rozmiar 3,5; 4,0 i 4,5; Pakiet nr 5 - poz. 1, 2 i 3: po 1 szt. UWAGA. Zastosowana numeracja wynika z numeracji użytej w SIWZ Próbki posłużą Zamawiającemu do sprawdzenia czy zaoferowane wyroku odpowiadają wymaganiom specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, Powyższy dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Celem uzyskania dokumentu jest możliwość stwierdzenia czy złożona oferta jest ważna (czy podpisana jest przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy). Jest to dokument pożądany
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielanski.bip-e.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Bielański im. ks. Jerzego Popiełuszki SP ZOZ,
Dział Zamówień Publicznych,
ul. Cegłowska 80, 01-809 Warszawa,
Pawilon H, pokój 138.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2010 godzina 11:00, miejsce: Szpital Bielański im. ks. Jerzego Popiełuszki SP ZOZ, Dział Zamówień Publicznych, ul. Cegłowska 80, 01-809 Warszawa, Pawilon H, pokój 138.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestaw do pomiaru ciśnienia metodą krwawą.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do pomiaru ciśnienia metodą krwawą.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rurki intubacyjne, osprzęt do rurek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurki intubacyjne, osprzęt do rurek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rurki intubacyjne dooskrzelowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurki intubacyjne dooskrzelowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Skale do pomiaru OCŻ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Skale do pomiaru OCŻ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Igły specjalistyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły specjalistyczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ŚWIADCZENIE USŁUG PROWADZENIA KAMPANII REKLAMOWYCH DLA SZKOŁY BIZNESU POLITECHNIKI WARSZAWSKIEJ PRZEZ OKRES 24 MIESIĘCY
- Świadczenie usług cateringowych na eventach i zjazdach programów Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej (w większości poza budynkiem Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej).
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa preparatów do żywienia pozajelitowego, dojelitowego i doustnego, zestawów do podaży żywienia dojelitowego
- Dostaw utensyliów aptecznych oraz preparatów ogólnochemicznych
- DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIERPCU
- Sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 wyrobów medycznych, środków biobójczych-12 części
- Dostawa wyrobów medycznych i materiałów jednorazowego użytku
- Dostawy fartuchów chirurgicznych
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.