Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-25
Słupsk: wykonanie remontu budynku przy ul. Kościuszki 1 w Słupsku.
Numer ogłoszenia: 224822 - 2008; data zamieszczenia: 25.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Policji w Słupsku , ul. Kilińskiego 42, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8417556, 8417558, fax. 059 8417559.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupsk.szkolapolicji.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Policji..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie remontu budynku przy ul. Kościuszki 1 w Słupsku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu korytarzy i klatek schodowych oraz sali nr 1 i 2 w zakresie akustycznym w budynku dydaktycznym przy ul. Kościuszki 1 w Słupsku. 1.Zamówienie będzie realizowane w dwóch częściach zwanych dalej zadaniami, z dopuszczeniem składania ofert częściowych: 1)zadanie nr 1 - wykonanie remontu korytarzy i klatek schodowych w budynku przy ul. Kościuszki 1 w Słupsku. 2)zadanie nr 2 - wykonanie remontu sali nr 1 i 2 w zakresie akustycznym w budynku przy ul. Kościuszki 1 w Słupsku. 2.Zakres robót w zadaniu nr 1: 1)zakres robót budowlanych: a)demontaż wykładzin z płytek PCW, posadzek lastrikowych i posadzek klinkiero-wych, b)wymiana stolarki okiennej i obróbek blacharskich, c)wymiana i montaż nowej stolarki drzwiowej, d)wymiana balustrad schodowych, e)wykonanie okładzin ścian i schodów z płytek ceramicznych, f)wykonanie okładzin ścian i posadzek z terakoty, g)montaż sufitów podwieszanych, h)wykonanie gładzi gipsowych, i)wykonanie prac malarskich, 2)prace towarzyszące i tymczasowe w zakresie robót budowlanych: a)wykonanie i rozbiórka rusztowań wewnętrznych na potrzeby branży budowlanej i elektrycznej, b)wywóz gruzu i ziemi (z usunięciem z budynku i terenu szkoły), c)wyniesienie zdemontowanych materiałów z budynku, d)wygradzanie i zabezpieczanie przed dostępem osób postronnych remontowanych korytarzy i klatek schodowych, e)demontaż i montaż grzejników, zabezpieczenie zaworów, 3)zakres robót elektrycznych podstawowych: a)wykonanie instalacji elektrycznych pt gniazd wtykowych, b)wykonanie instalacji elektrycznych oświetlenia ogólnego i ewakuacyjnego, c)wykonanie instalacji oświetlenia tablic poglądowych na korytarzach, d)doposażenie rozdzielni piętrowych w wyłączniki nadmiarowo prądowe, e)ułożenie przewodów zasilających chwytaki elektromagnetyczne do drzwi dymosz-czelnych, f)ułożenie przewodów dla podłączenia czujek dymu, g)montaż oświetlenia w sufitach podwieszanych; Ecophon Illuminated Level Change i Ecophod DOT. Materiał ujęty jest w przedmiarze robót budowlanych, natomiast robocizna związana z podłączeniem opraw znajduje się w przedmiarze robót elek-trycznych. 4)prace towarzyszące i roboty tymczasowe w zakresie robót elektrycznych: a)wywóz gruzu (z usunięciem z budynku i terenu szkoły), b)segregowanie i wywiezienie na złom lub wysypisko śmieci materiałów rozbiórkowych nie nadających się do ponownego wykorzystania (decyzję co do przydatności materiałów podejmie inspektor nadzoru robót elektrycznych), c)przedzwonienie, uporządkowanie i wykonanie opisów obwodów odbiorczych w rozdzielniach piętrowych (11 rozdzielni). 3.Zakres robót w zadaniu nr 2: 1)wykonanie adaptacji akustycznej, 2)wykonanie nagłośnienia i komunikacji dźwiękowej, 3)wykonanie oświetlenia. 4.Zadanie nr 1 planowane jest do wykonania w dwóch etapach: I etap: remont korytarza (II piętro), II etap: remont korytarzy (parter i I piętro) oraz klatek schodowych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45.26.21.10 - Demontaż rusztowań 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.21.23.40 - Roboty budowlane w zakresie sal wykładowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium na poszczególne zadania w kwotach: 1)zadanie nr 1 - 25.000,00 zł (słownie zł: dwadzieścia pięć tysięcy 00100), 2)zadanie nr 2 - 2.000,00 zł ) (słownie zł: dwa tysiące 00100), 3)w przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie, kwota wadium nie może być mniejsza od sumy wadiów przewidzianych dla zadań, na które została złożona oferta. 4)wadium musi zawierać informację dotyczącą kwoty i zadania, na które zostało wniesione.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający żąda aby wykonawcy: 1.Nie podlegali wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2.Posiadali uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - i w tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawcy prowadzili zarejestrowaną działalność gospodarczą tożsamą z niniejszym zamówieniem, jak też nie zalegali z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3.Posiadali niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponowali potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - i w tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawcy: 1)wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie, 2)dysponowali osobami, które posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4.Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. 5.Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił. 6.Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. 7.Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wymagane przez zamawiającego dokumenty i oświadczenia: 1)oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4)wykaz wykonanej co najmniej jednej roboty budowlanej w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 5)dokumenty potwierdzające, ze roboty te zostały wykonane należycie. Wartość brutto wykazanej roboty nie może być mniejsza od wartości brutto oferty złożonej przez wykonawcę. 6)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w charakterze kierownika budowy, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz osób, dla których wymagane są uprawnienia wynikające z odrębnych ustaw - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, 7)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą pełnić funkcję kierownika budowy posiadają wymagane uprawnienia do kierowania robotami w branży elektrycznej, budowlanej oraz aktualne zaświadczenia, potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, 8)dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać roboty elektryczne posiadają świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji w grupie G1 w odpowiednim zakresie. 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 2, 3, i 5 oraz w pkt 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) zwanym dalej rozporządzeniem, składa: 1)dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcze-śniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz-łożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, 3)jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis § 2 ust. 2 rozporządzenia stosuje się odpowiednio. 3.Każdy z wykonawców występujących wspólnie składa wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale VI ust. 1 pkt 1 - 3 z zastrzeżeniem ust. 2 SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 95.00
- 2 - Gwarancja jakości - 5.00
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slupsk.szkolapolicji.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Policji w Słupsku, ul. Kilińskiego 42, 76-200 Słupsk, Zespół ds. Zamówień Publicznych..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2008 godzina 14:00, miejsce: Szkoła Policji w Słupsku, ul. Kilińskiego 42, 76-200 Słupsk, Kancelaria Wydziału Prezydialnego..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie remontu korytarzy i klatek schodowych w budynku przy ul. Kościuszki 1 w Słupsku..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)zakres robót budowlanych: a)demontaż wykładzin z płytek PCW, posadzek lastrikowych i posadzek klinkiero-wych, b)wymiana stolarki okiennej i obróbek blacharskich, c)wymiana i montaż nowej stolarki drzwiowej, d)wymiana balustrad schodowych, e)wykonanie okładzin ścian i schodów z płytek ceramicznych, f)wykonanie okładzin ścian i posadzek z terakoty, g)montaż sufitów podwieszanych, h)wykonanie gładzi gipsowych, i)wykonanie prac malarskich, 2)prace towarzyszące i tymczasowe w zakresie robót budowlanych: a)wykonanie i rozbiórka rusztowań wewnętrznych na potrzeby branży budowlanej i elektrycznej, b)wywóz gruzu i ziemi (z usunięciem z budynku i terenu szkoły), c)wyniesienie zdemontowanych materiałów z budynku, d)wygradzanie i zabezpieczanie przed dostępem osób postronnych remontowanych korytarzy i klatek schodowych, e)demontaż i montaż grzejników, zabezpieczenie zaworów, 3)zakres robót elektrycznych podstawowych: a)wykonanie instalacji elektrycznych pt gniazd wtykowych, b)wykonanie instalacji elektrycznych oświetlenia ogólnego i ewakuacyjnego, c)wykonanie instalacji oświetlenia tablic poglądowych na korytarzach, d)doposażenie rozdzielni piętrowych w wyłączniki nadmiarowo prądowe, e)ułożenie przewodów zasilających chwytaki elektromagnetyczne do drzwi dymosz-czelnych, f)ułożenie przewodów dla podłączenia czujek dymu, g)montaż oświetlenia w sufitach podwieszanych; Ecophon Illuminated Level Change i Ecophod DOT. Materiał ujęty jest w przedmiarze robót budowlanych, natomiast robocizna związana z podłączeniem opraw znajduje się w przedmiarze robót elek-trycznych. 4)prace towarzyszące i roboty tymczasowe w zakresie robót elektrycznych: a)wywóz gruzu (z usunięciem z budynku i terenu szkoły), b)segregowanie i wywiezienie na złom lub wysypisko śmieci materiałów rozbiórko-wych nie nadających się do ponownego wykorzystania (decyzję co do przydatności materiałów podejmie inspektor nadzoru robót elektrycznych), c)przedzwonienie, uporządkowanie i wykonanie opisów obwodów odbiorczych w rozdzielniach piętrowych (11 rozdzielni)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95.00
- 2. Gwarancja jakości - 5.00
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie remontu sali nr 1 i 2 w zakresie akustycznym w budynku przy ul. Kościuszki 1 w Słupsku..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót: 1)wykonanie adaptacji akustycznej, 2)wykonanie nagłośnienia i komunikacji dźwiękowej, 3)wykonanie oświetlenia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95.00
- 2. Gwarancja jakości - 5.00
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Budowa drogi w m. Niewierowo dz. nr 6/1 i 31 wraz z odwodnieniem, kanalizacją sanitarną i oświetleniem drogowym
- Przebudowa drogi gminnej w m. Wiklino dz. nr 236, 237/1, 237/2 228/3, obr. ew. Wiklino, Gmina Redzikowo
- Dostawa leku zawierającego substancję czynną DARATUMUMABUM - 117/TP/2024
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla inwestycji "Budowa przychodni lekarskiej w Redzikowie na działce nr 43/66 oraz 358/3"
- Wykonanie usług kominiarskich w nieruchomościach Miasta Słupsk administrowanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku.
- Dostawa gąbek do mycia pacjentów oraz chusteczek w wiaderku do zalewania środkiem dezynfekcyjnym - 111/TP/2024
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Montaż instalacji wykorzystujące OZE zlokal. na obiektach Gminy Ciasna w ramach projektu "Montaż instalacji wykorzystujących OZE zlokalizowanych na obiektach Gminy Ciasna - Etap 1 Montaż 9 instalacji"
- Wymiana wyeksploatowanych pionów wodno-kanalizacyjnych w budynku mieszkalnym przy ul. Grójeckiej 69 w Warszawie
- Wykonywanie robót budowlano - remontowych polegających na przestawieniu pieców kaflowych w lokalach mieszkalnych
- Wykonanie remontu 12 mieszkalnych lokali komunalnych w Szczecinie
- Poprawa dostępności budynku Szkoły Podstawowej nr 2 im. Orła Białego dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
- Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.