Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-26
Białystok: Dostawa, instalacja i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie nieruchomościami dla Zarządu Mienia Komunalnego
w Białymstoku - nr sprawy: DO/TZ/3412/44/10.
Numer ogłoszenia: 224834 - 2010; data zamieszczenia: 26.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Mienia Komunalnego , ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7479457, faks 085 7479483.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, instalacja i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie nieruchomościami dla Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku - nr sprawy: DO/TZ/3412/44/10..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego (zwanego dalej Systemem) wspomagającego zarządzanie nieruchomościami dla Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku. 2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą zagadnienia jak niżej. 3. Dostawa, instalacja i konfiguracja Zintegrowanego Systemu Informatycznego wspomagającego zarządzanie nieruchomościami obejmującego następujące obszary funkcjonalne: Obszary funkcjonalne: Klient / kontrahent - 100 (liczba użytkowników jednoczesnych), Czynsze - 12 (liczba użytkowników jednoczesnych), Windykacja - 10 (liczba użytkowników jednoczesnych), Media - 12 (liczba użytkowników jednoczesnych), Rozliczenie kosztów i zaliczek - 2 (liczba użytkowników jednoczesnych), Finanse i księgowość - 6 (liczba użytkowników jednoczesnych), Bank /przelewy - 6 (liczba użytkowników jednoczesnych), Kadry i płace - 2 (liczba użytkowników jednoczesnych), Środki trwałe - 1 (liczba użytkowników jednoczesnych), Infrastruktura - 14 (liczba użytkowników jednoczesnych), Remonty - 14 (liczba użytkowników jednoczesnych), Portal internetowy - 1 (liczba użytkowników jednoczesnych). 4. Dostawa, instalacja i konfiguracja niezbędnej infrastruktury informatycznej obejmującej oprogramowanie serwera bazy danych, dodatkowe oprogramowanie narzędziowe, niezbędne do prawidłowej instalacji oraz uruchomienia i funkcjonowania Systemu. 5. Usługi niezbędne do uruchomienia i późniejszej eksploatacji Systemu obejmujące: 1) analizę przedwdrożeniową, 2) modyfikację systemu w celu dopasowania go do specyficznych potrzeb użytkownika, 3) instalację i konfigurację zintegrowanego systemu na serwerze i stacjach użytkowników pod nadzorem administratora, 4) migracja danych z dotychczas prowadzonych baz do nowego systemu, 5) szkolenie pracowników wytypowanych do obsługi technicznej z zakresu oprogramowania systemowego i bazodanowego, w zakresie pozwalającym na uruchomienie i administrowanie zintegrowanym oprogramowaniem, 6) szkolenie pracowników wytypowanych do obsługi konkretnych aplikacji i modułów, 7) opracowanie dokumentacji projektowej i użytkowej, 8) dwumiesięczną asystę w pierwszym okresie eksploatacji Systemu w siedzibie Zamawiającego, 9) serwis gwarancyjny Systemu w okresie dwóch lat eksploatacji oprogramowania (obejmujący m.in. dostosowanie systemu do zmian legislacyjnych w zakresie Ustawy o Rachunkowości, Krajowych i Międzynarodowych Standardów Rachunkowości, Kodeksu Pracy oraz innych obowiązujących przepisów pochodnych), 10) serwis gwarancyjny dostarczonej infrastruktury informatycznej w okresie dwóch lat..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 72.26.00.00 - Usługi w zakresie oprogramowania 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.08.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana przez zamawiającego na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (załącznik nr 5 do SIWZ), metodą spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca winien udokumentować, że posiada wiedzę i doświadczenie poprzez wykazanie, iż: a) wykonał co najmniej 2 usługi polegające na skutecznym wdrożeniu systemów informatycznych o rodzaju podobnym do przedmiotu zamówienia - przez skuteczne wdrożenie systemu należy rozumieć prace zakończone protokołem odbioru wdrożenia systemu; przez system informatyczny o rodzaju podobnym do przedmiotu zamówienia należy rozumieć system do zarządzania nieruchomościami dla minimum 50 użytkowników, o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) każda usługa, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane należycie; Ocena spełniania warunku zostanie dokonana przez zamawiającego na podstawie załączonego do oferty wykazu wykonanych usług, metodą spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana przez zamawiającego na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (załącznik nr 5 do SIWZ), metodą spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca winien wskazać do uczestnictwa w wykonaniu niniejszego zamówienia, następujące osoby odpowiedzialne za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, tj.: a) co najmniej 4-osobowy zespół, który będzie uczestniczył w realizacji przedmiotu zamówienia o minimum dwuletnim doświadczeniu z zakresu wdrożenia systemów zintegrowanych, przy czym przynajmniej dwie osoby powinny uczestniczyć w charakterze wdrożeniowca w zakończonym projekcie dotyczącym wdrożenia systemu wspomagającego zarządzanie nieruchomościami; Ocena spełniania warunku zostanie dokonana przez zamawiającego na podstawie załączonego do oferty wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, metodą spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana przez zamawiającego na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (załącznik nr 5 do SIWZ), metodą spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego: 1) każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokumenty określone w rozdziale VI SIWZ pkt 3 ppkt 1 i 2, 2) dokumenty określone w rozdziale VI SIWZ pkt 2 ppkt 1, 2 i 3 winien złożyć co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w rozdziale VI SIWZ pkt 1 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z wykonawców oddzielnie. Zamawiający wymaga także załączenia do oferty innych dokumentów: 1) wypełniony formularz ofertowy - wg załączonego wzoru załącznik nr 1 do SIWZ, 2) wypełniony formularz cenowy - wg załączonego wzoru załącznik nr 2 do SIWZ, 3) wypełniona specyfikacja wymagań technicznych i sprzętowych gwarantujących efektywną pracę oprogramowania - wg załączonego wzoru załącznik nr 3 do SIWZ, 4) wypełniony dokument określający spełnienie wymagań ZSI oraz poszczególnych modułów - wg załączonego wzoru załącznik nr 4 do SIWZ, 5) załączony opis oferowanego oprogramowania - wg załączonego wzoru załącznik nr 11 do SIWZ, 6) załączona organizacja prac i metodyka wdrożenia - wg załączonego wzoru załącznik nr 12 do SIWZ, 7) pełnomocnictwo w oryginale albo notarialnie potwierdzonej kopii - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Ocena funkcjonalności - 40
- 3 - Ceny serwisu pogwarancyjnego oprogramowania - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmk.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Mienia Komunalnego, ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, pokój 111..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2010 godzina 13:00, miejsce: Zarząd Mienia Komunalnego, ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, sekretariat, pokój 201..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- dostawa wyposażenia meblowego
- Sukcesywna dostawa materiałów sanitarnych na potrzeby Politechniki Białostockiej - ZK-DZP.262.2.2025
- Dostawa mebli dla jednostek Uniwersytetu w Białymstoku
- Przeglądy aparatów RTG (Mobilett Mira Max, Multix Fusion Max) oraz przeglądy i naprawy aparatu TK (Somatom Definition AS) przeglądy, naprawy, części
- Dostawa paliw płynnych dla Zespołu Szkół Rolniczych w Białymstoku
- Rozbiórka i budowa murka oporowego, chodnika i schodów terenowych w formule "zaprojektuj i wybuduj" na działce nr ew. 1401/43 (obręb 11-Śródmieście) przy ul. Malmeda Icchoka 6, 8 w Białymstoku.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oprogramowania informatycznego - systemu DLP wraz z wdrożeniem rozwiązania
- "Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa informacji w systemach informacyjnych należących do Gminy Drawno i jednostek"
- Dostawa i instalacja stacji opisowej wraz z oprogramowaniem dla DCOPiH we Wrocławiu przy pl. Hirszfelda 12.
- Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych, edukacyjnych dla potrzeb uczniów ze specjalnymi potrzebami w tym w szczególności z niepełnosprawnością
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Żagań realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa oprogramowania na potrzeby Wydziału Nauk Ekonomicznych Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.