Ogłoszenie z dnia 2011-01-19
Opole: Świadczenie usług utrzymania czystości w budynkach i na placu parkingowym, należących do Urzędu Miasta Opola oraz kompleksowe mycie okien
Numer ogłoszenia: 22487 - 2011; data zamieszczenia: 19.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Opole, Rynek-Ratusz, 45-015 Opole, woj. opolskie, tel. 77 451 19 21, 77 451 19 22, faks 77 454 98 44.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług utrzymania czystości w budynkach i na placu parkingowym, należących do Urzędu Miasta Opola oraz kompleksowe mycie okien.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie kompleksowego utrzymania czystości w budynkach Urzędu Miasta Opola. 2. Lokalizacja: - Rynek - Ratusz Opole - Plac Wolności 7-8, Opole - ul. Budowlanych 4, Opole - ul. Żeromskiego 3, Opole - ul. Sienkiewicza 4-6, Opole 3. Pod pojęciem świadczenia usług sprzątania i utrzymania czystości rozumie się kompleksowe utrzymanie czystości we wskazanych przez Zamawiającego budynkach oraz na parkingu, wjeździe na parking i na chodniku przed Wydziałem Oświaty Urzędu Miasta przy ul. Sienkiewicza 4-6 w Opolu . Świadczenie usług sprzątania dotyczy następujących pomieszczeń: - pomieszczenia biurowe, - sale konferencyjne - toalety - schody na klatkach schodowych - korytarze - hole - windy - mycie okien oraz drzwi do pomieszczeń.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.73.10.00 - 74.73.10.00 74.75.00.00 - 74.75.00.00 74.72.20.00 - 74.72.20.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ABC - SERVICE R.BRZĄKAŁA, R.GAWRON, M.NAZARUK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ABC - SERVICE R.BRZĄKAŁA, R.GAWRON, M.NAZARUK SPÓŁKA JAWNA
- ABC-Service Spółka Jawna A. Brząkała, R. Gawron, M. Nazaruk, ul. Bolesławiecka 15, 53-614 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 325000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 253644,00
Oferta z najniższą ceną: 253644,00 / Oferta z najwyższą ceną: 294454,32
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie prowadzono w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 69 w powiązaniu z art. 71 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm. ). Na podstawie art. 70 Prawa Zamówień Publicznych Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Uzasadnienie faktyczne: Przedmiotem zamówienia są typowe, dostępne i powszechnie oferowane usługi sprzątania - znormalizowane i dokładnie określone przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA INSTYTUTU ŚLĄSKIEGO
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA 2025 R.
- Świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiektach Urzędu Miasta Opola wraz z dostawą niezbędnych środków czystości, higieny i materiałów eksploatacyjnych.
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na potrzeby bieżącej działalności SP ZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
- Usługa organizacji staży uczniowskich
- Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.