Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-25
Oława: zimowe utrzymanie dróg powiatowych i chodników na terenie Powiatu Oławskiego
Numer ogłoszenia: 224896 - 2008; data zamieszczenia: 25.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Drogowy w Oławie , pl. Zamkowy 18, 55-200 Oława, woj. dolnośląskie, tel. 071 3033019, fax. 071 3033019.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pzd-olawa.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zimowe utrzymanie dróg powiatowych i chodników na terenie Powiatu Oławskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zimowe utrzymanie dróg powiatowych i chodników na terenie Powiatu Oławskiego w rozbiciu na zadania: Zadanie 1 - odśnieżanie dróg powiatowych oraz przygotowanie powierzonego sprzetu, remont pługów: a/pług SNK 30 EPZ, b/ pług PO-64, c/pług PO-64, d/pług PO-64, e/pług PO-64, f/pług PO-64, g/pług POD-5; Zadanie 2 - zwalczanie śliskości zimowej na drogach powiatowych na terenie miasta Oława, Gminy Oława (część) oraz Gminy Domaniów; Zadanie 3 - zwalczanie śliskości zimowej i odśnieżanie chodników na terenie miasta Oława; Zadanie 4 - zwalczanie śliskości zimowej i odśnieżanie chodników oraz dróg na terenie miasta i gminy Jelcz - Laskowice oraz część gminy Oława.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zadanie 1: a)200 PLN, b)200 PLN, c)200 PLN, d) 200 PLN, e)200 PLN, f) 200 PLN, g)200 PLN; Zadanie 2 - 1200 PLN; Zadanie 3 - 1000 PLN; Zadanie 4 - 1500 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki stawiane wykonawcom ubiegającym się o udzielenie zamówienia a także dokumenty i oświadczenia wymagane od wykonawców potwierdzające spełnianie tych warunków: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. Nr 223 z 2007 r. poz.1655 ) prosimy o załączenie następujących dokumentów: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2.W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia prosimy o załączenie następujących dokumentów: a)dla zadania 2, 3, 4 - wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.Przez usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością należy rozumieć przynajmniej trzy usługi w zakresie ZUD wykonane w okresie ostatnich 3 lat, o łącznej wartości min.: dla Zadania 2 - 100.000,00 zł. brutto dla Zadania 3 - 70.000,00 zł. brutto dla Zadania 4 - 100.000,00 zł. brutto które odpowiadają swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, b)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca: Zadanie 1: a)siedem samochodów lub ciągników pod pługi odśnieżne (SNK 30 EPZ - 1 szt., PO-64 - 5 szt., POD-5 - 1 szt.) Dopuszcza się złożenie oferty na jeden samochód (ciągnik)i sprzęt oddzielnie. Zadanie 2: a)piaskarkę lub piaskarko - solarkę (PZD Oława może udostępnić piaskarkę - remont na koszt Wykonawcy), b)pług odśnieżny (PZD Oława może udostępnić pług PO-64), c)samochód ciężarowy pod ww sprzęt (wskazane jest posiadanie dodatkowego samochodu ciężarowego), d)ładowarka e)posiadać zaplecze techniczne, plac składowy w m. Oława ( własność, dzierżawa ), Zadanie 3: a)posypywarka - do chodników, b)pług odśnieżny do odśnieżania chodników, c)narzędzia (zagarniacze, szufle, siekacze), d)ładowarka, e)posiadać zaplecze techniczne, plac składowy w m. Oława (własność, dzierżawa), Zadanie 4: a)piaskarkę (PZD Oława udostępni piaskarkę), b)pług odśnieżny (PZD Oława udostępni pług SNK 30 EPZ), c)samochód ciężarowy pod ww sprzęt (wskazane jest posiadanie dodatkowego samochodu ciężarowego), d)ładowarka, e)posiadać zaplecze techniczne, plac składowy w m. Jelcz-Laskowice (własność, dzierżawa) oraz: a)dowód wniesienia wadium w wysokości:Zadanie 1: a)200 PLN, b)200 PLN, c)200 PLN, d)200 PLN, e)200 PLN, f)200 PLN,g)200 PLN; Zadanie 2 - 1200 PLN; Zadanie 3 - 1000 PLN; Zadanie 4 - 1500 PLN; b)akceptacja zasad obliczania cen na sezon zimowy 2009)2010 c)oświadczenie wykonawcy o spełnianiu przesłanek zawartych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 PZP d)oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 PZP e)oświadczenie wykonawcy, na podstawie art. 44 PZP o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu f)wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 3. Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 5 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił. Zamawiający w oparciu o art. 26 ust. 3 i 4 ustawy PZP wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Niespełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.wypełniony i podpisany formularz oferty - wg załącznika nr 1 do SIWZ; 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - dokument będzie stanowił załącznik nr 2; 3.dla zadania 2, 3, 4 wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Przez usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością należy rozumieć przynajmniej trzy usługi w zakresie ZUD wykonane w okresie ostatnich 3 lat, o łącznej wartości min.: dla Zadania 2 - 100.000,00 zł. brutto dla Zadania 3 - 70.000,00 zł. brutto dla Zadania 4 - 100.000,00 zł. brutto które odpowiadają swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia - wg załącznika nr 3 do SIWZ; 7.dokumenty potwierdzające, że zamówienia wskazane w załączniku nr 3 do niniejszej SIWZ zostały wykonane należycie - dokumenty będą stanowiły załącznik nr 4; 8.wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca - wg załącznika nr 5 do SIWZ; 9.informacja o posiadanym zapleczu technicznym, placu składowym przewidzianym do realizacji zamówienia (dla zadania nr 2, 3, 4 ) - wg załącznika nr 6 do SIWZ; 10.zaakceptowany projekt umowy - wg załącznika nr 7 do SIWZ; 11.dowód wniesienia wadium - dokument będzie stanowił załącznik nr 8; 12.akceptacja zasad obliczania cen na sezon zimowy 2009/2010 - wg załącznika nr 9 do SIWZ; 13.oświadczenie wykonawcy o spełnianiu przesłanek zawartych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 PZP - wg załącznika nr 10 do SIWZ; 14.oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 PZP - wg załącznika nr 11 do SIWZ; 15.oświadczenie wykonawcy, na podstawie art. 44 PZP o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu - wg załącznika nr 12 do SIWZ; 16.wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - wg załącznika nr 13 do SIWZ; 17.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - dokument będzie stanowił załącznik nr 14; 18.W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - Pełnomocnictwo(a) - dokument będzie stanowił załącznik nr 15; 19.Zgodnie z art. 23 ust.1 PZP Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. W w/w przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt. 5 SIWZ winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pzd-olawa.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Drogowy w Oławie pl. Zamkowy 18, 55-200 Oława.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2008 godzina 09:55, miejsce: Powiatowy Zarząd Drogowy w Oławie pl. Zamkowy 18, 55-200 Oława - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: odśnieżanie dróg powiatowych oraz przygotowanie powierzonego sprzętu, remont pługów: a) pług SNK 30 EPZ, b)pług PO-64, c)pług PO-64, d)pług PO-64, e)pług PO-64, f)pług PO-64, g)pług POD-5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odśnieżanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Oławskiego na długości ok. 240 km.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zwalczanie śliskości zimowej na drogach powiatowych na terenie miasta Oława, Gminy Oława (część) oraz Gminy Domaniów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych; długość odcinków do posypywania ok. 25 km.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zwalczanie śliskości zimowej i odśnieżanie chodników na terenie miasta Oława.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zwalczanie śliskości zimowej i odśnieżanie chodników na terenie miasta Oława I kolejność odśnieżania - 3730 mb II kolejność odśnieżania - 4400 mb.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zwalczanie śliskości zimowej i odśnieżanie chodników oraz dróg na terenie miasta i gminy Jelcz - Laskowice oraz część gminy Oława..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych; długość odcinków do posypywania ok. 22 km; odśnieżanie chodników w ilości 4085 mb.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OŁAWY
- PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZANIE POSIŁKÓW OBIADOWYCH DLA DZIECI W ROKU 2025
- PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZANIE POSIŁKÓW OBIADOWYCH DLA DZIECI W ROKU 2025
- Zakup i dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym nr 1, Szkoła Podstawowa nr 8 w Oławie.
- Usługi restauracyjne na rzecz uczniów i wychowanków Zespołu Szkół Specjalnych im. Ireny Komorowskiej w Oławie. CPV 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9, 55.52.00.00-1, 55.52.12.00-0.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Oławie
- Dostawa całodziennego wyżywienia dla wychowanków Zespołu Placówek Resocjalizacyjno-Socjoterapeutycznych w Oławie
więcej: przetargi w Oławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi utrzymania czystości terenu Sądu Rejonowego w Kędzierzynie-Koźlu w 2025r.
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych, wewnętrznych, parkingów i chodnika w Gminie Uście Gorlickie do 15.04.2025 r.
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Dąbrowa Tarnowska w 2025 roku
- Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń w: SR w Szamotułach, OK nr 1 przy SR w Sz-łach, VI ZWKW w Międzychodzie oraz utrzymania czystości na terenie zewn. SR w Sz-łach od 01.01.2025 do 30.06.2026
- "Utrzymanie czystości i porządku oraz pielęgnacja zieleni na terenie miasta Drawno w 2025r."
- Świadczenie usług sprzątania, ochrony obiektów Centrum Usług Społecznych oraz ochrona przewozu wartości pieniężnych (konwój) należących do Zamawiającego.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.