Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-28
Olsztyn: Narzędzia chirurgiczne; system zamknięty do pobierania krwi; urządzenie medyczne do wykonywania badań histopatologicznych
Numer ogłoszenia: 224909 - 2009; data zamieszczenia: 28.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy , ul. Żołnierska 18a, 10-561 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5393472, 0602816546, faks 089 5337701.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wssd.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Narzędzia chirurgiczne; system zamknięty do pobierania krwi; urządzenie medyczne do wykonywania badań histopatologicznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie zamówienia dotyczy dostawy: - Zadanie nr 1, 2, 3 - medycznych narzędzi chirurgicznych m.in.: nożyczki, kleszcze - rożne rodzaje, imadła, odgryzacz, pesety, rozwieracze, ostrza, peany, klamry do wyciągów do drutów, rozwiertaki, prowadniki, podważki, miarki itp. - Zadanie nr 4, 5, 6 - jednorazowych wyrobów medycznych do pobierania krwi m.in.: probówko - strzykawki /różne średnice i długości/, igły z adapterem, mikrometoda surowica z żelem, staza samozaciskowa itp. - Zadanie nr 7 - urządzenia medycznego, mikrotom saneczkowy, przeznaczony do wykonywania badań histopatologicznych - 1 szt. . Łącznie przedmiot zamówienia obejmuje 7 odrębnych zadań, z których każde stanowi odrębną część zamówienia. Szczegółowy opis zawiera zał. nr 1A do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.14.14.00 - Przecinaki i noże chirurgiczne, rękawice chirurgiczne 33.14.11.22 - Klamry chirurgiczne 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi 33.14.13.10 - Strzykawki 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust. 2 (załącznik nr 2 do SIWZ) B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości przedmiotu (dot. zad. nr 1 - każda nie mniejsza 20 tyś. zł. brutto; zadanie nr 4 - każda nie mniejsza niż 40 tyś. zł. brutto; zad. nr 7 - każda nie mniejsza niż 15 tyś. zł. brutto), dat wykonania i nazw oraz adresów odbiorców (wg załącznika nr 3 do SIWZ.). Wymagane jest wykazanie minimum 2 zrealizowanych dostaw o charakterze takim samym jak przedmiot zamówienia ( zad. nr 1 - narzędzia chirurgiczne; zad. nr 4 - produkty medyczne do pobierania krwi; zad. nr 7 - urządzenia medyczne) oraz załączenie minimum 2 potwierdzeń należytego ich wykonania np. listów referencyjnych. Potwierdzenia mają być podpisane przez wykazanych odbiorców. Uwaga. Dotyczy zadań nr 1, 4, 7 - warunek będzie spełniony, poprzez wykazanie minimum 2 dostaw o charakterze i wartości ww + 2 potwierdzeń należytego ich wykonania dla każdego zadania oddzielnie. Powyższy wymóg nie dotyczy zadań nr 2, 3, 5, 6. C. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1. Dot. zad. nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 - Deklaracja CE dla oferowanego produktu medycznego wystawione przez uprawniony organ notyfikowany lub producenta. 2. Dot. zad. nr 7, 5, 4 - Firmowe materiały informacyjne /FMI/ - ulotki, foldery reklamowe, strony z katalogów itp. zawierające podstawowe informacje i dane o oferowanym produkcie (lub grupie produktów - dot. zad. nr 4), ze zdjęciami /w j/ polskim/ 3. Dot. zad. nr 1, 2, 3 - Katalogi lub strony z katalogów producenta narzędzi /ze zdjęciami/ zawierające nr katalogowe i nazwy oferowanych produktów. D. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: - oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust. 2 (załącznik nr 2 do SIWZ Ocena przeprowadzona będzie na podstawie złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń - wg klucza -spełnia- lub -nie spełnia-..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wssd.olsztyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Adres jak w Sekcji I ww..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Przesyłając na adres jka w Sekcji I lub złozyć w Sekretariacie Szpitala.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rózne narzedzia hirurgiczne min. nożyczki, kleszcze - rożne rodzaje, imadła, odgryzacz, pesety, rozwieracze, ostrza, peany - razem 31 pozycji w zadaniu..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00-3, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klamry do wyciągu do drutów - razem 5 szt. (rózne rozmiary).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozwiertaki, prowadniki, podważki, miarka itp - 11 pozycji w zadaniu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00-3, 33.14.13.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby medyczne do pobierania krwi m.in.: probówko - strzykawki (różne średnice i długości), igły z adapterem - razem 21 pozycji w zadaniu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.00-4, 33.14.11.22-1, 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Ocena techniczno - uzytkowa - 30
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zadanie nr 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mikrometoda surowica z żelem - 5000 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Ocena techniczno - użytkowa - 30
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Staza samozaciskowa - 20 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Ocena techniczno - użytkowa - 30
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie medyczne - mikrotom saneczkowy przeznaczony do wykonywania badań histopatologicznych - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Świadczenie usług wywozu odpadów komunalnych z O/ZUS w Olsztynie i TJO w latach 2025-2026.
- ODBIÓR ODPADÓW KOMUNALNYCH Z OBIEKTÓW OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W OLSZTYNIE W 2025 r.
- Rozbudowa DataDomain Zamawiającego o dodatkową przestrzeń poprzez dostarczenie nowego urządzenia
- Świadczenie kompleksowej obsługi pocztowej w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek i paczek oraz ich ewentualnych zwrotów
- Usługa ubezpieczenia Ośrodka Sportu i Rekreacji w Olsztynie w roku 2025
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Ekonomicznych im. M. Kopernika w Olsztynie w roku 2025
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa rekrystalizowanego siarczanu wapnia zarejestrowanego do stosowania w infekcjach tkanek miękkich i kości
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku, w tym cewniki, worki do cewnikowania, chusty trójkątne
- Zakup sprzętu jednorazowego dla wszystkich oddziałów- powtórzenie
- Sukcesywna dostawa sprzętu drobnomedycznego jednorazowego II
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych na Blok Operacyjny Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- GAZIKI DO DEZYNFEKCJI SKÓRY W PAKIECIE II DLA APTEKI SZPITALNEJ W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.