Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-28
Gliwice: Remont ciągów pieszych i placu przed budynkiem nr 10 i nr 15, trybuną oraz wykonanie dojścia do OSF przy ulicy. Andersa 47 w Gliwicach. Konserwacja i wymiana ogrodzenia zewnętrznego i wewnętrznego w kompleksie wojskowym administrowanym przez WAK w Gliwicach. Odbudowa masztu stalowego w kompleksie wojskowym w Radzionkowie.
Numer ogłoszenia: 224930 - 2012; data zamieszczenia: 28.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4217 , ul. Andersa 47, 44-121 Gliwice, woj. śląskie, tel. 0-32 46 14 371, faks 0-32 46 14 230, 46 14 231.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.4wog.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ciągów pieszych i placu przed budynkiem nr 10 i nr 15, trybuną oraz wykonanie dojścia do OSF przy ulicy. Andersa 47 w Gliwicach. Konserwacja i wymiana ogrodzenia zewnętrznego i wewnętrznego w kompleksie wojskowym administrowanym przez WAK w Gliwicach. Odbudowa masztu stalowego w kompleksie wojskowym w Radzionkowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - remont ciągów pieszych i placu przed budynkiem nr 10 i 15, trybuną oraz wykonanie dojścia do OSF w Gliwicach przy ulicy Andersa 47. Szczegółowy opis zadania nr 1 stanowi załącznik nr 5 do siwz - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz załącznik nr 5.1 do siwz - przedmiar robót, Zadanie nr 2 - konserwacja i wymiana ogrodzenia zewnętrznego i wewnętrznego w kompleksie administrowanym przez WAK w Gliwicach. Szczegółowy opis zadania nr 2 stanowi załącznik nr 6 do siwz - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, załącznik nr 6.1 do siwz - przedmiar robót. Zadanie nr 3 - odbudowa masztu stalowego w kompleksie wojskowym w Radzionkowie. Szczegółowy opis zadania nr 3 stanowi załącznik nr 7 do siwz - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz załącznik nr 7.1 do siwz - przedmiar robót,.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 45.23.32.00-1, 45.23.31.40-2, 45.11.10.00-8, 45.23.32.20-7, 45.31.61.00-6, 45.11.00.00-1, 45.34.00.00-2, 45.34.10.00-9, 45.23.31.40-2, 45.11.10.00-8, 45.45.30.00-7, 45.00.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.11.00.00-1, 45.21.00.00-2, 32.34.42.40-0, 32.23.30.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadają wiedzę i doświadczenie (dla zadania nr 1 i 2) - zamawiający uzna, że warunek został spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył realizację co najmniej jednej roboty dla każdego z zadań z podaniem rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (np. referencje, protokoły odbioru) o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto dla zadania nr 1 i nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto dla zadania nr 2, i nie mniejszej niż 100 000, 00 zł dla zadania nr 3.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Podstawą spełnienia tego warunku jest dysponowanie przez Wykonawcę kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (zadanie nr 1, 2 i 3) oraz dysponują osobami posiadającymi uprawnienia elektryczne do eksploatacji E rodzaju G1, pkt. 2,7,10 (dotyczy zadania nr 1).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień o treści załącznika nr 8 do siwz dla zadania 1,2,3 oraz załącznik nr 11 dla zadania nr 1.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na prawidłowe wykonanie zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.4wog.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4217; ul. gen. Andersa 47; bud. nr 13, I piętro; 44-121 Gliwice..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2012 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4217; ul. gen. Andersa 47; bud. nr 7; Kancelaria Jawna; 44-121 Gliwice..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont ciągów pieszych i placu przed budynkiem nr 10 i nr 15, trybuną oraz wykonanie dojścia do OSF przy ulicy. Andersa 47 w Gliwicach..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: remont ciągów pieszych i placu przed budynkiem nr 10 i 15, trybuną oraz wykonanie dojścia do OSF w Gliwicach przy ulicy Andersa 47. Szczegółowy opis zadania nr 1 stanowi załącznik nr 5 do siwz - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz załącznik nr 5.1 do siwz - przedmiar robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-2, 45.23.32.00-1, 45.23.31.40-2, 45.11.10.00-8, 45.23.32.20-7, 45.31.61.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 75.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Konserwacja i wymiana ogrodzenia zewnętrznego i wewnętrznego w kompleksie wojskowym administrowanym przez WAK w Gliwicach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: konserwacja i wymiana ogrodzenia zewnętrznego i wewnętrznego w kompleksie administrowanym przez WAK w Gliwicach. Szczegółowy opis zadania nr 2 stanowi załącznik nr 6 do siwz - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, załącznik nr 6.1 do siwz - przedmiar robót..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1, 45.34.00.00-2, 45.34.10.00-9, 45.23.32.22-1, 45.23.31.40-2, 45.11.10.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 75.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: odbudowa masztu stalowego w kompleksie wojskowym w Radzionkowie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odbudowa masztu stalowego w kompleksie wojskowym w Radzionkowie. Szczegółowy opis zadania nr 3 stanowi załącznik nr 7 do siwz - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz załącznik nr 7.1 do siwz - przedmiar robót,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.00.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.11.00.00-1, 45.21.00.00-2, 45.23.23.40-7, 32.34.42.40-0, 32.23.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 100.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Wykonanie dokumentacji projektowych na potrzeby MZUK Gliwice(1)
- 4WOG-1200.2712.25.2025 Zakup i dostawa materiałów do utrzymania czystości w podziale na 8 części
- [4WOG-1200.2712.24.2025] Zakup i dostawa materiałów do konserwacji broni, z podziałem na 4 części.
- Sporządzenie dokumentacji projektowych, specjalistycznych, technicznych dla Sekcji Obsługi Infrastruktury w Bielsko-Biała w podziale na 2 części.
- 4WOG.1200.2712.27.2025 Zakup i dostawa materiałów gospodarczych dla 4 WOG Gliwice - SOI Bielsko - Biała
- Wykonanie okresowych przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych kotłów gazowych kondensacyjnych dwufunkcyjnych. Pełna nazwa znajduje się w dokumentacji postępowania.
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej w Siemyślu
- Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Regów Stary
- Modernizacja pokrycia dachowego budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie ul. Wyzwolenia 4
- Przebudowa zew. pochylni, montaż platform schodowych dla os. niepełnosprawnych, oznaczenie schodów FON, remont i malowanie pomieszczeń i klatki schodowej w szkole podst. im. Boh. Bukowskich w Buku.
- Budowa placu zabaw na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 21 we Wrocławiu, w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych dz. 136, obręb Skała
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.