eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarczynRoboty budowlane na drogach gminnychul. Kościelna w Rembertowie, ul. Ogrodowa w Kopanej, ul. Krzywa w Kotorydzu i ul. Długa w Rudzie oraz ul. Mokra w Pracach Dużych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-25

Tarczyn: Roboty budowlane na drogach gminnych: ul. Kościelna w Rembertowie, ul. Ogrodowa w Kopanej, ul. Krzywa w Kotorydzu i ul. Długa w Rudzie oraz ul. Mokra w Pracach Dużych
Numer ogłoszenia: 224990 - 2008; data zamieszczenia: 25.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tarczyn , ul. Rynek 8a, 05-555 Tarczyn, woj. mazowieckie, tel. 022 7157900, 7157938, fax. 022 7278191.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarczyn.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane na drogach gminnych: ul. Kościelna w Rembertowie, ul. Ogrodowa w Kopanej, ul. Krzywa w Kotorydzu i ul. Długa w Rudzie oraz ul. Mokra w Pracach Dużych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na drogach gminnych: ul. Kościelnej w Rembertowie na długości 500 mb, ul. Ogrodowej w Kopanej na długości 220 mb, ul. Krzywej w Kotorydzu i ul. Długiej w Rudzie na długości 540 mb oraz ul. Mokrej w Pracach Dużych na długości 500 mb. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia z załącznikami..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia określonego w pkt 2 siwz - na podstawie art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 Pzp oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605). Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności określonej przedmiotem zamówienia. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i doświadczoną kadrą zdolną do wykonania przedmiotowego zamówienia, tj.: dysponować co najmniej 1 osoba posiadającą uprawnienia budowlane w branży drogowej konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia, przewidzianą jako kierownik robót budowlanych; dysponować co najmniej następującymi urządzeniami: dla zadania numer 3 - walec statyczny samojezdny, samochód samowyładowczy, układarka do rozkładania tłucznia; dla zadania numer 1, numer 2 i numer 4 - walec statyczny samojezdny, samochód samowyładowczy, rozkładarka mas bitumicznych, skrapiarka do bitumu; wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat od dnia wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - wykonał co najmniej 3 roboty budowlane (osobno dla każdego zadania) odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. 3 roboty polegające na remoncie, modernizacji, przebudowie lub budowie drogi o wartości co najmniej 70 000,00 zł z podatkiem VAT - osobno każda z robót. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu - ocena: spełnia-nie spełnia. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu, w przypadku, gdy załączy on do oferty wszystkie dokumenty wymienione wyżej spełniające wymogi wskazane w przepisach..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykazanie niepodlegania wykonawcy wykluczeniu z postępowania oraz wykazanie, że oferowane roboty odpowiadają wymogom określonym w siwz przez zamawiającego, należy dokonać niżej wymienionymi dokumentami w postaci oryginałów lub kserokopii potwierdzonych przez wykonawcę, jak w pkt 1.12 siwz: W celu potwierdzenia uprawnień do wykonania przedmiotu zamówienia - § 1 ust. 1 rozporządzenia: Krajowy rejestr sądowy firmy lub/i inne odpowiednie dokumenty (podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej)-jeżeli ofertę składa podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczypospolitej Polskiej, podmiot ten składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości; Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 22 i 24 Pzp - załącznik numer 6 do siwz. W celu potwierdzenia niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - § 1 ust. 2 rozporządzenia: Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat (termin ten należy liczyć od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 3 robót budowlanych (3 roboty osobno dla każdego zadania), odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. 3 robót polegających remoncie, modernizacji, przebudowie lub budowie drogi o wartości co najmniej 70 000,00 z podatkiem VAT - każda z robót.- załącznik numer 7 do siwz; Potwierdzenie, że roboty o których mowa w pkt. 3.1.3 siwz, zostały wykonane należycie; Wykaz maszyn i urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia - wykonawca ma wykazać, że dysponuje co najmniej następującym sprzętem, który wykorzysta do wykonania zamówienia: dla zadania numer 3 - walec statyczny samojezdny, samochód samowyładowczy, układarka do rozkładania tłucznia; dla zadania numer 1, numer 2 i numer 4 - walec statyczny samojezdny, samochód samowyładowczy, rozkładarka mas bitumicznych, skrapiarka do bitumu - załącznik numer 10 do siwz; Dane osoby posiadającej uprawnienia budowlane w branży drogowej konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia, przewidzianej jako kierownik rób budowlanych - załącznik numer 9 do siwz; Zaświadczenie wydane dla kierownika robót budowlanych potwierdzające posiadanie przez niego uprawnień budowlanych w branży drogowej oraz ważne zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tarczyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Tarczynie, ul. Rynek 8a, 05-555 Tarczyn, pokój nr 14 na I pietrze w godz. 9:00-14:00 lub zostanie przesłana pocztą na pisemny wniosek.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Tarczynie, ul. Rynek 8a, 05-555 Tarczyn, pokój nr 2 na parterze (Punkt Obsługi Interesantów).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja drogi gminnej - ul. Kościelna w Rembertowie na długości 500 mb.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi gminnej - ul. Kościelnej w Rembertowie na długości 500 mb. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia z załącznikami.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej - ul. Ogrodowa w Kopanej na długości 220 mb..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej - ul. Ogrodowa w Kopanej na długości 220 mb. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej - ul. Krzywa w Kotorydzu, ul. Długa w Rudzie na długości 540 mb..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej - ul. Krzywa w Kotorydzu, ul. Długa w Rudzie na długości 540 mb. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Modernizacja drogi gminnej - ul. Mokra w Pracach Dużych na długości 500 mb.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji drogi gminnej - ul. Mokrej w Pracach Dużych na długości 500 mb. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.