Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-08-31
Leżajsk: Budowa chodników przy ul. M. Konopnickiej i przy boisku Szkoły Podstawowej nr 3 w Leżajsku
Numer ogłoszenia: 224992 - 2015; data zamieszczenia: 31.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Leżajsk , ul. Rynek 1, 37-300 Leżajsk, woj. podkarpackie, tel. 017 2427333, faks 017 2427333.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastolezajsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodników przy ul. M. Konopnickiej i przy boisku Szkoły Podstawowej nr 3 w Leżajsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących dwie części zamówienia, które stanowią zadania: Zadanie nr 1 - Budowa chodnika przy ul. M. Konopnickiej (z terminem wykonania do 30.11.2015 r.). Zadanie nr 2 - Budowa chodnika przy boisku Szkoły Podstawowej nr 3 (z terminem wykonania do 30.10.2015 r.). część 1 - Zadanie nr 1 - Budowa chodnika przy ul. M. Konopnickiej: łączna długość chodnika 402 m, powierzchnia w zakresie objętym robotami 784,86 m2. Nawierzchnia i konstrukcja: chodnik - kostka szara gr. 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej i na warstwie ulepszającej gr. 10 cm.; zjazdy - kostka kolorowa (czerwona) gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej i na podbudowie z kruszyw łamanych gr. 10 cm. Chodnik od strony północnej ulicy, przylegający do krawężnika jezdni z jednostronnym szarym betonowym obrzeżem 30x8 cm. Zjazdy (w granicach pasa drogowego) poza obrysem chodnika w obustronnym obrzeżu 30x8 cm w kolorze kostki brukowej. Obrzeża betonowe osadzone w betonie C15. Na długości planowanego chodnika istnieje łącznie 16 szt. zjazdów i dojść utwardzonych - z czego 11 szt. pozostaje bez zmian, a cztery zjazdy i jedno dojście przeznacza się do przebudowy. Poza ww. pozostającymi bez zmian i przewidzianymi do przebudowy utwardzonymi zjazdami i dojściami należy wykonać 8 szt. nowych zjazdów w granicach pasa drogowego; część 2 - Zadanie nr 2 - Budowa chodnika przy boisku Szkoły Podstawowej nr 3 o nawierzchni z szarej kostki betonowej; chodnik przy boisku wielofunkcyjnym o powierzchni 220,50 m2 (w obębie istniejących piłkochwytów), przylegający do istniejących obrzeży z trzech stron boiska (dwa dłuższe pasy -szer. 2,0 m i jeden krótszy od strony północnej - szer.1,5 m). Nawierzchnia i konstrukcja: kostka szara gr. 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej na warstwie ulepszającej gr. 10 cm. z jednostronnym szarym obrzeżem 20x6 cm, dojścia do boiska po przeciwległych narożach boiska (od strony płn.-wsch. i płd.-zach.) o łącznej powierzchni 62,25 m2 (szt.2); szer.2,0 m i 1,25 m (na długości 5,0 m), - nawierzchnia i konstrukcja oraz kolor - j.w. lecz w obustronnym obrzeżu 20 x 6 cm. Na długości 5 -cio metrowego odcinka w dojściu szer. 1,25 m od strony płd.-zach. należy wykorzystać istniejące (przy nawierzchni asfaltowej) obrzeża. Wszystkie objęte robotami nawierzchnie należy wykonać z kostki brukowej typu behaton. Obrzeża betonowe należy osadzić w betonie C15..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.11.25.00-0, 45.21.22.00-8, 45.21.22.21-1, 45.23.32.22-1, 45.11.10.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: Część 1 (zadanie nr 1): - 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych), Część 2 (zadanie nr 2): - 500,00 zł (słownie: pięćset złotych).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla części 1 - wykonanie przez Wykonawcę w okresie jednego roku w ostatnich pięciu latach zamówień, obejmujących zakresem roboty budowlane polegające na wykonaniu chodników, o łącznej wartości robót co najmniej 70 000 zł. Dla części 2 zamówienia nie stawia się wymagań.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla części 1 - posiadanie przez Wykonawcę środków niezbędnych do realizacji zamówienia w wysokości co najmniej 35 000 zł lub zdolności kredytowej odpowiadającej tej wysokości Dla części 2 zamówienia nie stawia się wymagań.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
W wykazie najważniejszych robót, których dotyczy obowiązek złożenia poświadczeń należy ująć roboty wykonywania chodników. Zamawiający żąda wskazania w wykazie robót budowlanych informacji o robotach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.; - informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz oferty, formularz cenowy, kosztorys przedstawiający kalkulację wartości jednostkowych robót. Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia ww. zasobów odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstała wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie tych zasobów nie ponosi winy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin zapłaty faktur - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: zmiany terminu realizacji zamówienia, zmiany wartości wynagrodzenia Wykonawcy, zmiany ilości oferowanych do wykonania robót, określonych w formularzu cenowym, wynikające z rozliczenia faktycznie wykonanych robót. 1. Termin realizacji zamówienia może zostać zmieniony w przypadku: 1) konieczności wykonania robót dodatkowych, które będą niezbędne do prawidłowego wykonania i zakończenia robót realizowanych w ramach zamówienia podstawowego, a ich wykonanie wymagać będzie dłuższego terminu niż 7 dni, 2) konieczności wykonania zamówień dodatkowych zlecanych odrębną umową, nieobjętych zamówieniem podstawowym, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego, a ich wykonanie wymagać będzie dłuższego terminu niż 7 dni, 3) działania siły wyższej mającej wpływ na niemożność prowadzenia robót budowlanych, 4) wystąpienia warunków pogodowych mających wpływ na niemożliwość prowadzenia robót budowlanych jak: długotrwałe intensywne opady trwające powyżej 7 dni, 5) wystąpienia okoliczności powodujących konieczność wykonania dodatkowych opracowań lub uzyskania dokumentów niezbędnych do prawidłowego zakończenia zadania, (np. niezbędnych do zmiany zgłoszeń robót w zakresie niezbędnych zmian). 2. Zmiana wartości wynagrodzenia Wykonawcy może nastąpić w przypadku: 1) ustawowych zmian stawek podatku VAT, 2) wykonania robót dodatkowych, 3) zmniejszenia lub ograniczenia części robót. 3. Roboty dodatkowe, zmiana ilości lub ograniczenie oferowanych do wykonania robót, określonych w formularzu cenowym, mogą nastąpić w przypadku występowania błędów w dokumentacji przetargowej (w tym w ilości robót) dotyczącej zamówienia lub koniecznych do wprowadzenia zmian wynikłych w trakcie realizacji umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miastolezajsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Leżajsku, ul. Rynek 1, 37-300 Leżajsk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2015 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Urzędu Miejskiego w Leżajsku, ul. Rynek 1, 37-300 Leżajsk,.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Budowa chodnika przy ul. M. Konopnickiej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łączna długość chodnika 402 m, powierzchnia w zakresie objętym robotami 784,86 m2. Nawierzchnia i konstrukcja: chodnik - kostka szara gr. 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej i na warstwie ulepszającej gr. 10 cm.; zjazdy - kostka kolorowa (czerwona) gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej i na podbudowie z kruszyw łamanych gr. 10 cm. Chodnik od strony północnej ulicy, przylegający do krawężnika jezdni z jednostronnym szarym betonowym obrzeżem 30x8 cm. Zjazdy (w granicach pasa drogowego) poza obrysem chodnika w obustronnym obrzeżu 30x8 cm w kolorze kostki brukowej. Obrzeża betonowe osadzone w betonie C15. Na długości planowanego chodnika istnieje łącznie 16 szt. zjazdów i dojść utwardzonych - z czego 11 szt. pozostaje bez zmian, a cztery zjazdy i jedno dojście przeznacza się do przebudowy. Poza ww. pozostającymi bez zmian i przewidzianymi do przebudowy utwardzonymi zjazdami i dojściami należy wykonać 8 szt. nowych zjazdów w granicach pasa drogowego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.11.25.00-0, 45.23.32.22-1, 45.11.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin zapłaty faktur - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Budowa chodnika przy boisku Szkoły Podstawowej nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: chodnik o nawierzchni z kostki betonowej przy boisku wielofunkcyjnym o powierzchni 220,50 m2 (w obębie istniejących piłkochwytów), przylegający do istniejących obrzeży z trzech stron boiska (dwa dłuższe pasy -szer. 2,0 m i jeden krótszy od strony północnej - szer.1,5 m). Nawierzchnia i konstrukcja: kostka szara gr. 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej na warstwie ulepszającej gr. 10 cm. z jednostronnym szarym obrzeżem 20x6 cm; dojścia do boiska po przeciwległych narożach boiska (od strony płn.-wsch. i płd.-zach.) o łącznej powierzchni 62,25 m2 (szt.2); szer.2,0 m i 1,25 m (na długości 5,0 m), - nawierzchnia i konstrukcja oraz kolor - j.w. lecz w obustronnym obrzeżu 20 x 6 cm. Na długości 5 -cio metrowego odcinka w dojściu szer. 1,25 m od strony płd.-zach. należy wykorzystać istniejące (przy nawierzchni asfaltowej) obrzeża..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.11.25.00-0, 45.21.22.00-8, 45.21.22.21-1, 45.23.32.22-1, 45.11.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin zapłaty faktur - 5
INNE PRZETARGI Z LEŻAJSKA
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół Technicznych w Leżajsku
- Dostawa produktów nabiałowych
- Dostawa mięsa i wędlin
- Dostawa produktów spożywczych
- "Sukcesywna dostawa warzyw, owoców, jaj oraz ziemniaków w 2025 roku dla oświatowych jednostek organizacyjnych Gminy Miasto Leżajsk"
- SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO - WYCHOWAWCZEGO W LEŻAJSKU OD 01.01.2025 R. DO 30.06.2025 R. Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
więcej: przetargi w Leżajsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- Przebudowa drogi gminnej Nr 110822L w miejscowości Żurawnica.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.