Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-18
Wisła: 1.Remont nawierzchni drogi dojazdowej do oddziałów leśnych 114, 115,116 w Leśnictwie Malinka
2.Remont nawierzchni drogi dojazdowej do oddziałów leśnych 16, 17 w Leśnictwie Dziechcinka
Numer ogłoszenia: 225023 - 2008; data zamieszczenia: 18.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Wisła , ul. Czarne 6, 43-460 Wisła, woj. śląskie, tel. 033 8552426, fax. 033 8551160.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.lasy.gov.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - gospodarka leśna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1.Remont nawierzchni drogi dojazdowej do oddziałów leśnych 114, 115,116 w Leśnictwie Malinka 2.Remont nawierzchni drogi dojazdowej do oddziałów leśnych 16, 17 w Leśnictwie Dziechcinka.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: 1.Remontu nawierzchni drogi dojazdowej do oddziałów leśnych o nr 114, 115, 116, w Leśnictwie Malinka na dł. 247.00 mb 2.Remontu nawierzchni drogi dojazdowej do oddziałów leśnych o nr 16 i 17 w Leśnictwie Dziechcinka na dł. 191.00 mb. Zakres prac do wykonania określony jest w projektach i Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i polega na: Zadanie nr 1 - mechanicznym oczyszczeniu nawierzchni drogi na całej powierzchni odcinka remontowanego, - uzupełnieniu podbudowy mieszanką z betonu asfaltowego w miejscach dziur oraz poprawieniu profilu nawierzchni, - skropieniu całej nawierzchni drogi asfaltem D-200 w ilości 0.55 kg/m2, - wykonaniu warstwy wiążącej z betonu asfaltowego grubości 4 cm, - wykonaniu warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 4 cm, - wykonaniu ścieków poprzecznych, wodospustów z połowizn świerkowych o średnicy 10 cm w nawierzchni asfaltowej. Zadanie nr 2 : - mechanicznym oczyszczeniu nawierzchni drogi na całej powierzchni odcinka remontowanego, - uzupełnieniu podbudowy w miejscu rozebrania nawierzchni, - skropieniu całej nawierzchni drogi asfaltem D-200 w ilości 0.55 kg/m2, - wykonaniu warstwy wiążącej z betonu asfaltowego grubości 4 cm, - wykonaniu warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 4 cm, - wykonaniu ścieków poprzecznych, wodospustów z połowizn świerkowych o średnicy 10 cm w nawierzchni asfaltowej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 2 500 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.Spełniają następujące warunki: a)są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. e)złożą komplet wymaganych dokumentów - wymienionych w rozdz. IX SIWZ. f) wykonali 2 zadania o podobnym charakterze i zakresie prac w okresie ostatnich 5 latach o łącznej wartości nie mniejszej niż wartość brutto składanej przez Wykonawcę oferty, a jeśli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie. 2.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków w oparciu o przedłożone dokumenty, referencje, oświadczenia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków Wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Wypełniony formularz ofertowy (zał. nr 1 SIWZ). 2.Wypełnione kosztorysy ofertowe w oparciu o przedmiary robót (zał. nr 2 SIWZ -do pobrania ze strony zamawiającego). 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający). 4.W przypadku podmiotów występujących wspólnie, umowę regulującą współpracę. 5.Wykaz osób odpowiedzialnych za roboty wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia drogowe, w tym kopie uprawnień oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do Izby Inżynierów Budownictwa (zał. nr 3 SIWZ). 6.Aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.Wykaz 2 wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót z budowlanych, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i łączną wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, zakresu prac, daty i miejsca wykonania (zał. nr 4 SIWZ). Należy załączyć dokumenty (referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 9.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, co najmniej do kwoty odpowiadającej wartości brutto zamówienia. 10.Zaparafowany przez Wykonawcę projekt umowy i karty gwarancyjnej (zał. nr 5 SIWZ). 11.Harmonogram robót - czynności, określający orientacyjny zakres rzeczowy do wykonania w poszczególnych miesiącach realizacji inwestycji zgodnie z projektem umowy. 12.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i SIWZ oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i (zał. nr 6 SIWZ). 13.Zaświadczenie o niekaralności wykonawcy lub osób wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 Ustawy prawo zamówień publicznych za przestępstwa tam wymienione,. 14.Dowód uiszczenia wadium..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90.00
- 2 - Gwarancja - 10.00
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Wisła, 43-460 Wisła, ul. Czarne 6,.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2008 godzina 11:30, miejsce: Sekretariat Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Wisła, 43-460 Wisła, ul. Czarne 6,.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WISŁY
więcej: przetargi w Wiśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont ul. Kujawskiej w Toruniu
- Opracowanie dok. proj., uzyskanie pozw. na budowę i wykonanie robót bud.-montaż. wraz z uzyskaniem pozw. na użytk. w zakresie przebudowy i rozbud. węzła przesiadk. i parkingu w Kobierzycach ...
- REMONT NAWIERZCHNI UTWARDZONYCH PLACÓW PRZY BUDYNKU SĄDU APELACYJNEGO W RZESZOWIE - STRONA ZACHODNIA I PÓŁNOCNA
- Remont odcinka drogi powiatowej nr 2072K Leszczyna - Nowe Rybie w m. Trzciana w ramach zadania pn.: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych Powiatu Bocheńskiego w roku 2025
- Remont DW 683 na odc. 4+140 ÷ 4+650 (Ludwików-Wola Wągrodzka)km 9+400 ÷ 10+550 (Uwieliny-Gabryelin)km 11+305 ÷ 11+868 (Gabryelin-Ławki) gm. Prażmów, powiat piaseczyński, woj. maz.-nr postęp. 073/25
- Wykonanie prac w ramach zadania pn.: "Stabilizacja osuwiska wraz z odbudową drogi powiatowej nr 1311R Zalasowa - Lubcza - gr. powiatu - Dęborzyn w miejscowości Zagórze w km 22+640 - 22+770"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.