eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole Lubelskie › MODERNIZACJA BUDYNKÓW KOLEJOWYCH W KARCZMISKACH PIERWSZYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-01

Opole Lubelskie: MODERNIZACJA BUDYNKÓW KOLEJOWYCH W KARCZMISKACH PIERWSZYCH
Numer ogłoszenia: 225064 - 2011; data zamieszczenia: 01.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Opolski , ul. Lubelska 4, 24-300 Opole Lubelskie, woj. lubelskie, tel. 081 8276122, faks 081 8272236.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA BUDYNKÓW KOLEJOWYCH W KARCZMISKACH PIERWSZYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu sześciu budynków zlokalizowanych na stacji kolejowej Nadwiślańskiej Kolejki Wąskotorowej w Karczmiskach Pierwszych, ul. Opolska 2, 24-310 Karczmiska i budynku powozowni w Kluczkowicach, w tym trzy są wpisane do rejestru zabytków województwa lubelskiego oraz wybudowanie czterech wiat turystycznych o konstrukcji drewnianej przy stacjach kolejowych w Polanówce, Rozalinie i jednej wiaty rowerowej o konstrukcji drewnianej na terenie grodziska w Żmijowiskach. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w ramach projektu pn. Szlakiem Nadwiślańskiej Kolejki Wąskotorowej po atrakcjach turystycznych regionu lubelskiego, Oś priorytetowa VII Kultura, turystyka i współpraca międzyregionalna, Działanie 7.1 Infrastruktura kultury i turystyki w Regionalnym Programie Operacyjnym Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Budynki zaplanowane w projekcie zlokalizowane są w: 1) Karczmiskach Pierwszych na działkach nr 2659/8 2659/9, 2659/10 1805, obręb ewidencyjny 07 - Karczmiska Pierwsze; 2) Kluczkowicach na działce nr 2/16, obręb 19-Kluczkowice-Osiedle,gmina Opole Lub.; 3) Rozalinie na działce nr 834/2, obręb 17-Kazimierzów, gmina Opole Lub. 4) Żmijowiskach na działce nr 890, obręb ewidencyjny 26-Żmijowiska, gmina Wilków. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy zadania, których zakres opisano w załącznikach do niniejszego ogłoszenia Szczegółowy zakres prac określa: a. Przedmiar robót budowlanych; b. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót; c. Dokumentacja projektowa.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.26.12.10-9, 45.21.21.40-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w w wysokości 19.500,00 zł., w tym: zadanie nr 1 - 1.800 zł; zadanie nr 2 - 7.300 zł; zadanie nr 3 - 10.400 zł.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Według zasady spełnia/nie spełnia na podstawie wymaganego oświadczenia o spełnianiu warunku, którego wzór określono w specyfikacji

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • według zasady spełnia/nie spełnia na podstawie wymaganego Wykazu robót budowlanych dokumentującego wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej w zakresie remontu budynków odpowiadającej wartości robotom budowlanym stanowiącym przedmiot oferty, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Według zasady spełnia/nie spełnia na podstawie wymaganego oświadczenia o spełnianiu warunku, którego wzór określono w specyfikacji

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Według zasady spełnia/nie spełnia na podstawie wymaganego wykazu osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, w tym wymagana jedna osoba posiadająca uprawnienia konstrukcyjno-budowlane, którego wzór określono w załączniku do specyfikacji, dodatkowo przy realizacji zadania nr 2 kierownik robót budowlanych winien spełniać kryteria określone w § 8 ust. 1 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych Dz. U. Nr 150, poz. 1579

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Według zasady spełnia/ nie spełnia na podstawie wymaganych dokumentów potwierdzających posiadanie opłaconej polisy ubezpieczenia wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej z sumą ubezpieczenia co najmniej 150.000,00 PLN dla zadania nr 2 i 200.000 dla zadania nr 3 w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Natomiast dla zadania nr 1 według zasady spełnia/nie spełnia na podstawie wymaganego oświadczenia o spełnianiu warunku, którego wzór określono w specyfikacji

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- kosztorys ofertowy; - podpisany i uzupełniony wzór umowy jako akceptacji jej treści i warunków

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy polegające na: 1. zmianie rozwiązań technicznych w dokumentacji projektowej wykonania zamówienia: a) na wniosek Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego w trakcie prowadzenia inwestycji, mogą być dokonywane zmiany technologii wykonywania elementów robót; dopuszcza się je tylko w przypadku gdy proponowane przez niego rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od tego, jakie przewiduje projekt, a Wykonawca nie będzie żądał zwiększenia wynagrodzenia za wykonywane roboty; w tym przypadku Wykonawca przedstawia projekt zamienny zawierający opis proponowanych zmian wraz z rysunkami; projekt wymaga zatwierdzenia przez nadzór autorski / projektanta /, uzgodnienia z inspektorem nadzoru i akceptacji Zamawiającego; powyższe zmiany nie mogą zmieniać terminu zakończenia robót, b) w uzasadnionych przypadkach za zgodą Zamawiającego, gdy realizacja zadania według dokumentacji technicznej i SST powodowałoby wadliwe wykonanie przedmiotu umowy dopuszcza się wprowadzenie zmian w stosunku do dokumentacji projektowej bez zmiany terminu zakończenia robót, c) w przypadku, gdy z punktu widzenia Zamawiającego zachodzi potrzeba zmiany rozwiązań technicznych nie przewidzianych w umowie, sporządza on protokół konieczności, a następnie dostarcza dokumentację projektową na te roboty; zmiany techniczne mogą powodować zmianę terminu zakończenia zamówienia podstawowego. 2. Zmianie terminu zakończenia zamówienia podstawowego: a) spowodowanej warunkami atmosferycznymi - w przypadku wystąpienia klęski żywiołowej lub gdy warunki atmosferyczne odbiegają od warunków określonych w SST i uniemożliwiają prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie robót i sprawdzeń oraz dokonywanie odbiorów; b) spowodowanej warunkami geologicznymi, wystąpieniem wykopalisk i odkryć archeologicznych oraz o znaczeniu historycznym, bądź wystąpieniem niewybuchów, niewypałów uniemożliwiających prowadzenie robót; wszystkie przedmioty o znaczeniu historycznym lub też przedstawiające znaczną wartość odkryte na terenie budowy, będą przekazane pod opiekę konserwatora zabytków; Wykonawca niezwłocznie zabezpieczy znaleziska przed osobami trzecimi; Wykonawca niezwłocznie powiadomi inspektora nadzoru o takich odkryciach i wykona jego polecenia, co do obchodzenia się z nimi i dalszego trybu postępowania. 3. Zmianie dotyczącej zakresu robót i wynagrodzenia, jeżeli wystąpią: a) nieprzewidziane kolizje z robotami prowadzonymi równolegle przez inne podmioty, w takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian powodujących uniknięcie lub usunięcie kolizji jak: zmiana sposobu wykonania, materiałów, technologii, lokalizacji wbudowywanych urządzeń oraz zmiana terminu i wynagrodzenia; b) okoliczności powodujące zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia; w przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, wynagrodzenie należne Wykonawcy za wykonane roboty pozostaje w takim stosunku do umownego wynagrodzenia, w jakim wykonane roboty budowlane pozostają do całości robót określonych umową. 4. zmianie osobowej: zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w SIWZ lub zmiana - za zgodą Zamawiającego, podwykonawców nie wskazanych w ofercie (lub zakresu wskazanego w ofercie jako planowany do powierzenia podwykonawcom); zmiana taka nie wymaga aneksu do umowy i może być przeprowadzona przy zachowaniu procedury zatwierdzenia podwykonawców wynikającej z przepisów prawa i SIWZ. 5. zmianie warunków płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych Instytucji Zarządzającej dotyczących realizacji projektu, 6. zmianie spowodowanej wystąpieniem siły wyższej, czyli zdarzenia, którego Strony nie mogły przewidzieć i któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań, jeżeli wykonanie umowy jest niemożliwe z powodu siły wyższej to inspektor nadzoru zaświadczy, że wykonanie umowy jest niemożliwe; Wykonawca zabezpieczy teren budowy tak szybko jak jest to możliwe i wstrzyma roboty, a Zamawiający zapłaci wynagrodzenie za wykonane roboty

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/powiatopole/index
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe ul. Lubelska 4, 24-300 Opole Lubelskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe ul. Lubelska 4, 24-300 Opole Lubelskie, Kancelaria Ogólna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotowe zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. Szlakiem Nadwiślańskiej Kolejki Wąskotorowej po atrakcjach turystycznych regionu lubelskiego, Oś priorytetowa VII Kultura, turystyka i współpraca międzyregionalna, Działanie 7.1 Infrastruktura kultury i turystyki w Regionalnym Programie Operacyjnym Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie wiat o konstrukcji drewnianej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stacja Polanówka Wykonanie wiat drewnianych turystycznych z tarcicy nasyconej 2szt. Pokrycie dachów blachą stalową płaską na rąbek stojący łącznie 68,4 m2 Stacja Rozalin Wykonanie wiat drewnianych turystycznych z tarcicy nasyconej 2szt. Pokrycie dachów blachą stalową płaską na rąbek stojący łącznie 68,4 m2 Żmijowiska Wiata rowerowa z tarcicy nasyconej z drewna świerkowego lub sosnowego klasy C 30 - 1szt. Pokrycie dachu trzciną 57,6 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.21.40-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont budynków zabytkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont zabytkowych warsztatów Rozbiórka wraz z utylizacją pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych -143,1 m2 Rozbiórka ściany ponad dachem 2,7 m3 Częściowa wymiana konstrukcji dachowej 29,7 m Pokrycie dachu blachą stalową powlekaną płaską na pełnym deskowaniu 143,1 m2 Wymiana rynien i rur spustowych z blachy powlekanej Wymiana stolarki okiennej drewnianej kolor brąz 35,19 m2 Wymiana stolarki drzwiowej na drewniane klepkowe 5,23 m2 Wykonanie opaski z kostki brukowej 28 m2 Wykonanie instalacji odgromowej 1 kpl Remont zabytkowej kuźni Częściowa wymiana konstrukcji dachowej - 48,7 m Wykonanie na deskowaniu, pokrycia dachu blachą stalową powlekaną płaską na rąbek stojący 91,9 m2 Wymiana obróbek blacharskich z blachy powlekanej 1 kpl Wymiana stolarki okiennej drewnianej kolor brąz -8,05 m2 Wymiana stolarki drzwiowej drewnianej kolor brąz - 7,4 m2 Wymiana części elementów konstrukcyjnych ścian drewnianych oraz wymiana podwaliny 66,6 m Wykonanie opaski z kostki brukowej 29,36 m2 Wykonanie instalacji odgromowej Remont dachu budynku powozowni w Kluczkowicach Rozebranie wraz z utylizacją płyt azbestowo-cementowych 829,38 m2 Częściowa wymiana konstrukcji dachowej 466 m Wykonanie pokrycia dachu blachą stalową powlekaną płaską 829,38 m2 Wykonanie instalacji odgromowej 1 kpl Wymiana drzwi zewnętrznych drewnianych 2 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.26.12.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont budynków kolejowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - Remont budynków kolejowych: - zbiornika wieżowego o pow. zabudowy 46 m2 polegający na wykonaniu tarasu widokowego, wykonaniu stropów, schodów, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej - parowozowni nr 1 polegający na wymianie pokrycia dachowego o pow. 413 m2 , wymianie stolarki okiennej i drzwiowej - parowozowni nr 2 polegający na wymianie pokrycia dachowego o pow. 366 m2 , wymianie stolarki okiennej i drzwiowej - budynku administracyjnego polegający na wymianie pokrycia dachowego o pow. 83 m2 , wymianie stolarki okiennej i drzwiowej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.26.12.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.