eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DobrePrzetarg nieograniczony na dowożenie uczniów do szkół na terenie Gminy Dobre w roku szkolnym 2009/2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-06

Dobre: Przetarg nieograniczony na dowożenie uczniów do szkół na terenie Gminy Dobre w roku szkolnym 2009/2010
Numer ogłoszenia: 225064 - 2009; data zamieszczenia: 06.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Oświaty i Wychowania w Dobrem , ul. Dworcowa 6, 88-210 Dobre, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-54 2850125, faks 0-54 2850660.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ugdobre.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dowożenie uczniów do szkół na terenie Gminy Dobre w roku szkolnym 2009/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dowożenie uczniów do przedszkola, szkół podstawowych i gimnazjum na terenie Gminy Dobre w roku szkolnym 2009/2010. CPV 61.72.00.0 - 61.72.00.0 . Zamówienie obejmuje dowożenie uczniów do niżej podanych szkół: Publiczne Gimnazjum w Dobrem, Publiczna Szkoła Podstawowa w Dobrem, Publiczna Szkoła Podstawowa w Krzywosądzy, Publiczna Szkoła Podstawowa w Byczynie, Publiczne Przedszkole w Dobrem. Ilość zamawianych autobusów - 2 szt. Minimalna ilość miejsc siedzących w autobusach - 39 i 45. Długość dziennych tras dowozu - 145 km i 185 km. Czas wykonywania dowozów - dni nauki szkolnej w godz. 6.30 - 16.00. Realizacja zamówienia odbywać się będzie poprzez odwożenie uczniów do szkół i odwożenie ze szkół po trasach i według harmonogramu, który poda zamawiający. Autobusy poruszać się będą po drogach gmninnych, powiatowych, wojewódzkich, a jedna z tras przebiega częściowo przez drogę krajową..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 06.17.20.00-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający niżej podane wrunki: 1) Prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, 2) Wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) min. 2 zamówienia o przedmiocie i złożoności poruwnywalnej z ofertą tj. dowożenie uczniów do szkół na trasach o łącznej dziennej długości 200 km i trwającego nie krócej niż 6 miesięcy. 3) Posiadanie przynajmniej 3 autobusów o ilści miejsc siedzących min. 39 (1 szt.) i 45 (2szt.) - 2 autobusy do stałego wykorzystania i 1 jako rezerwowy. 4) Zatrudnienie kierowców będących wykonywać zamówienie z odpowiednimi kwalfikacjami i uprawnieniami (minimum 3 kierowców). 5. Spełnienie wymogów zawartch w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełnienia warunków, o których mowa wyżej dokonana zostanie przez zamawiającego w oparciu o analizę dokumentów załączonych do oferty przez wykonawcę..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznikiem do niniejszej oferty są: 1. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Licencja na wykonanie transportu drogowego. 3. Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu z nieopłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianej prawem zgody na zewolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonaniadecyzji organu podatkowego - wystawione nie ecześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załącznikiem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie ( minimum 2 zamówienia). 6. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia pojazdów jakimi dysponuje Wykonawca (minimum 3 autobusy) wraz z kopiami dowodów rejestracyjnych. 7. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienia oraz dokumenty potwierdzające, że ossoby te posiadają wymagane uprawnienia (minimum 3 kierowców)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ugdobre.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Oświaty i Wychowania w Dobrem, ul Dworcowa 6, 88-210 Dobre, pok. nr 23.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Dobre, ul. Dworcowa 6, 88-210 Dobre (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.