eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławPrzedmiotem zamówienia jest dostawa przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego aparatu USG z funkcją kolorowego Dopplera (echokardiografu).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-06

Wrocław: Przedmiotem zamówienia jest dostawa przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego aparatu USG z funkcją kolorowego Dopplera (echokardiografu).
Numer ogłoszenia: 225076 - 2009; data zamieszczenia: 06.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu , ul. Grabiszyńska 105, 53-439 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3349520, 410.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dcchp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego aparatu USG z funkcją kolorowego Dopplera (echokardiografu)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego aparatu USG z funkcją kolorowego Dopplera, (echokardiografu) w ilości 1 szt. o funkcjach i parametrach spełniających co najmniej parametry techniczno-użytkowe (graniczne) przedstawione w załączniku Nr 2 do SIWZ.2) Urządzenie nie starsze niż 2 lata, z nową głowicą, może być to urządzenie rekondycjonowane, demonstracyjne, przeznaczone do stosowania w zakładach opieki zdrowotnej. Dostawa urządzenia obejmuje także: uruchomienie aparatu i przekazanie do eksploatacji, przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie właściwej eksploatacji. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy PZP o wartości szacunkowej: poniżej progów ustalonych na podstawie art.11 ust.8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj. 206 tys. euro, zgodnie z wymogami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.20.00 - Sprzęt obrazujący pogłosowy, ultradźwiękowy i dopplerowski .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania, co oznacza że: 1)podmiot został zarejestrowany we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; 2)nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania, decyzją właściwego organu; 3)nie zachodzą przesłanki wykluczenia określone w art. 24 ustawy; 4)posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 5)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2.Złożą ofertę, której treść odpowiada treści SIWZ. 3.Wyrażają zgodę na wszystkie warunki określone w SIWZ łącznie ze wzorem umowy. 4.Wykluczenie Wykonawcy 1)Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców w przypadku zaistnienia którejkolwiek z przesłanek zawartych w art. 24 Ustawy PZP. 2)Zamawiający zawiadamia równocześnie Wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 3)Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Spełnienie wymogów należy potwierdzić poprzez złożenie stosownego oświadczenia według (załącznik nr 4 do SIWZ) oraz przedłożenie pozostałych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale V. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy przedstawionych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów o których mowa w rozdziale V - według formuły spełnia / nie spełnia (druk ZP-17)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wyznaczył następujące wymagania, które Wykonawca spełni przedstawiając właściwie sporządzoną ofertę, oraz załączy do oferty niżej wymienione dokumenty oraz oświadczenia: 1.Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy p.z.p. (art.22 ust.1 i pkt.4 ustawy p.z.p.) Za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna: 1)Aktualny dokument określający status prawny Wykonawcy tzn. odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)Oświadczenie Wykonawcy lub aktualne zaświadczenie potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert; 3) Oświadczenie stanowiące załącznik Nr 3 do SIWZ (art. 44 ustawy p.z.p.). 2.Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust.1 pkt.2 ustawy PZP). Za spełnienie wymogu Zamawiający uzna: Wykaz wykonanych, a ze względu na charakter niniejszego zamówienia również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości brutto, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (minimum 1 dostawę) - dokument ten będzie stanowić kolejny załącznik do oferty, wzór załącznik Nr 4 do SIWZ. 3.Zdolność ekonomiczna i finansowa - Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust.1 pkt.3). Za spełnienie wymogu Zamawiający uzna: 1)Polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności (bez wyłączeń jakichkolwiek ryzyk dotyczących przedmiotu zamówienia) - aktualne przez okres związania umową lub przez okres związania ofertą. 4.Wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia. W celu potwierdzenia ważności oferty i spełnienia wymaganych warunków, Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty i oświadczenia według poniższych zasad: Za spełnienie wymogu Zamawiający uzna: 1.Certyfikat CE jednostki notyfikowanej w wersji oryginalnej oraz przetłumaczony przez tłumacza przysięgłego na język polski i potwierdzony przez tłumacza przysięgłego za zgodność z oryginałem. 2.Deklaracje zgodności z oznakowaniem CE dotyczącą urządzeń medycznych w wersji oryginalnej oraz przetłumaczoną przez tłumacza przysięgłego na język polski i potwierdzoną przez tłumacza przysięgłego za zgodność z oryginałem. Inne wymogi: 1)Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień wymagane jest, jeżeli osoba podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z KRS lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. 2)W przypadku spółki cywilnej konieczne jest dołączenie umowy spółki. 3)Oryginalne katalogi przedstawiające oferowane urządzenia w języku angielskim, niemieckim, polskim (do wyboru). 4)Opis urządzenia i instrukcja obsługi w języku polskim. 5)Wpis do rejestru wyrobów medycznych jeżeli klasa wyrobu na to wskazuje. Druki na których należy złożyć ofertę. 1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy zgodnie z załączonym wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 SIWZ; 2.Formularz wymagane parametry techniczno-użytkowe - Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ; 3.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków zgodnie z wymogami art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust.1 w związku z art. 44 ustawy p.z.p. sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ; 4.Wykaz co najmniej jednej wykonanej / wykonywanej dostawy - Załącznik Nr 4 do SIWZ; 5.Zaświadczenie lub Oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z opłatami, podatkami, składkami - z możliwością wykorzystania załącznika Nr 5 do niniejszej SIWZ; 6.Projekt umowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ; 7.Do oferty należy załączyć dodatkowe dokumenty wymagane przez Zamawiającego, wyszczególnione w niniejszej SIWZ oraz spis treści..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dcchp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Osobiście w Biurze Zamówień Publicznych DCCHP we Wrocławiu ul. Grabiszyńska 105 lub na pisemny wniosek drogą pocztową..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2009 godzina 13:00, miejsce: Sekretariat DCCHP przy ul. Grabiszyńskiej 105, pokój 4 (WYSOKI PARTER), który jest udostępniony w dni powszednie w godz. 7.30 do 15.05..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.