Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-06
Sanok: Dostawa wyrobów wędliniarskich, mięsa, podrobów, drobiu, wyrobów drobiarskich dla SPZOZ Sanok.
Numer ogłoszenia: 225098 - 2009; data zamieszczenia: 06.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. 800-lecia 26, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4656290, faks 013 4656290.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zozsanok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyrobów wędliniarskich, mięsa, podrobów, drobiu, wyrobów drobiarskich dla SPZOZ Sanok..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów wędliniarskich, mięsa, podrobów, drobiu, wyrobów drobiarskich dla SPZOZ w Sanoku, z podziałem na 3 zadania, zgodnie z częścią IV SIWZ Opis części zamówienia Wspólny słownik zamówień CPV: 15.13.11.30- 5 - wyroby wędliniarskie 15.11.90.00 -5 - mięso 15.11.20.00-6 - drób Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.30-5, 15.11.90.00-5, 15.11.20.00-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: 5.1. W zakresie nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp - jeżeli wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na postawie art. 24 ustawy Pzp 5.2.Wykonawca zaoferuje 30 dniowy termin płatności licząc od dnia wystawienia prawidłowej faktury VAT. 5.3. Wykonawca zaoferuje minimalny okres niezmienności cen - 90 dni licząc od daty podpisania umowy przez okres obowiązywania umowy. Sposób oceny: Warunki podane w pkt 1),2),3),4),5.1),5.2),5.3) zostaną ocenione w systemie spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Druki, które należy wypełnić i podpisać (wyłącznie przez osoby uprawnione do reprezentowania firmy), załączyć do oferty: a) Formularz ofertowy - zał. nr 1 b) Formularz przedmiotu zamówienia, cenowy - zał. Nr 2 c) Oświadczenie zgodne z wymogami art. 22 Ustawy - zał. nr 3 d) Parafowany wzór umowy - zał. Nr 4 2. Oświadczenia oraz dokumenty, które należy złożyć w oryginałach, ewentualnie w odpisach lub kserokopiach poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osoba/osoby uprawniona/e do reprezentowania firmy): W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółki cywilnej), każdy z wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej musi udokumentować spełnianie warunków o jakich mowa w części XI SIWZ. Dopuszcza się możliwość składania wspólnych oświadczeń wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia potwierdzających, że razem spełniają warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 Pzp. 2.2) Wymagane dokumenty na potwierdzenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna): - należy przedłożyć oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw) udzielonego (y-ch) przez wszystkich wspólników spółki cywilnej lub przez wszystkich członków konsorcjum do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - jeżeli wspólną ofertę składają podmioty prowadzące działalność w formie spółki cywilnej lub powołano konsorcjum dla wykonania zamówienia (zgodnie z art. 23 ust. 2 pzp). Umocowanie może także wynikać z treści umowy konsorcjum lub treści umowy spółki cywilnej 2.3) Wymagane dokumenty na potwierdzenie opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Zamawiający nie wymaga przedstawienia dokumentów na potwierdzenie spełniania tego warunku. 2.4) Wymagane dokumenty na potwierdzenie opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Zamawiający nie wymaga przedstawienia dokumentów na potwierdzenie spełniania tego warunku. 2.5) Wymagane dokumenty na potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego: Zamawiający nie wymaga przedstawienia dokumentów na potwierdzenie spełniania tego warunku..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozsanok.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ ul. 800-lecia 26, 38-500 Sanok, Budynek Administracji, pok. nr 15.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2009 godzina 10:00, miejsce: SPZOZ ul. 800-lecia 26, 38-500 Sanok, Budynek Administracji, SEKRETARIAT.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wyroby wędliniarskie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów wędliniarskich..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.30-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. okres niezmienności cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Drób, wyroby drobiarskie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa drobiu, wyrobów drobiarskich.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6, 15.13.11.35-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. okres niezmienności cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Mięso i podroby.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa, podrobów..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.90.00-5, 15.11.40.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. okres niezmienności cen - 10
INNE PRZETARGI Z SANOKA
- Zakup używanego samochodu specjalnego dla OSP Kostarowce
- Przebudowa SORSPZOZ w Sanoku i jego rozb. o wiatę dla karetek wraz z rozbiórką ist.garaży Modernizacja, przebudowa i doposażenie SORSPZOZ w Sanoku oraz pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR
- Usługi związane z koszeniem poboczy, rowów dróg gminnych oraz terenów zielonych na terenie Gminy Sanok w roku 2025
- Budowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Wujskie (etap II)
- Wykonywanie przeglądów technicznych sprzętu medycznego SP ZOZ w Sanoku
- Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków Obrębu Dębna i Łodzina, Gm. Sanok-G
więcej: przetargi w Sanoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy świeżego mięsa i wędlin na potrzeby przygotowania konferencji i szkoleń oraz działalności komercyjnej Ośrodka Badawczo-Konferencyjnego IMPAN w Będlewie.
- Dostawa produktów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 5 w Andrychowie
- "Dostawa mięsa i wyrobów drobiowych na potrzeby Kuchni COZL" (znak postępowania: COZL/DZP/AS/3412/TP- 41/25)
- Dostawy drobiu wykonywane sukcesywnie do 31.05.2026 r.
- Sukcesywne dostawy mięsa i wędlin na potrzeby Powiatowej Bursy Szkolnej w Człuchowie
- Dostawy mięsa i wędlin na potrzeby działu żywienia Domu Pomocy Społecznej "Pod Sosnami" w Pułtusku
więcej: Drób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.