Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-25
Szczecin: Roboty budowlane związane z remontem części pomieszczen piwnicznych i zmianą sposobu użytkowania jednego z pomieszczeń na cele biurowe w budynku Izby Celnej w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 225098 - 2008; data zamieszczenia: 25.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Szczecinie , ul. Energetyków 55, 70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4805500, fax. 091 4805801.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ic-szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane związane z remontem części pomieszczen piwnicznych i zmianą sposobu użytkowania jednego z pomieszczeń na cele biurowe w budynku Izby Celnej w Szczecinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie 1. roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, roboty ziemne 2. roboty konstrukcyjne 3. roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 4. roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 5. roboty izolacyjne 6. Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 7. tynkowanie 8. pokrywanie podłóg i ścian 9. roboty malarskie i szklarskie 10. roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Szczegółowy zakres robót określają następujące dokumenty: - przedmiar robót - zał. nr 2 do SIWZ - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zał. nr 3 do SIWZ - projekt budowlany - zał. nr 4 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.22.32.00 - Roboty konstrukcyjne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia następujące warunki: a) posiadający uprawnienia do wykonywania działalności określonej przedmiotem niniejszego zamówienia; - dysponujący osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Osoba ta musi przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego b) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - wykonał należycie w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie minimum 2 prace podobne do objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną Zamawiający uzna: wykonanie prac ogólnobudowlanych wewnętrznych wraz z pracami wodno-kanalizacyjnymi i elektrycznymi o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł każda. c) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej objętej przedmiotem zamówienia, do kwoty min. 100.000,00 zł d) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Spełnianie warunków określonych w pkt.1 oceniane będzie poprzez sprawdzenie złożonych przez wykonawcę niżej wymienionych dokumentów i oświadczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo odpis zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Za aktualny uważa się dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenie z art.22 ust.1 p.z.p. - zawarte na druku Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; c) wykaz podwykonawców, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. d) dokumenty stwierdzające, że osoby/a, o których mowa w ust.1.a posiadają wymagane uprawnienia, tj. stwierdzenie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego e) wykaz wykonanych robot budowlanych (prac podobnych) w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, tj. prac ogólnobudowlanych wewnętrznych wraz z pracami wodno-kanalizacyjnymi i elektrycznymi o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz ze wskazaniem podmiotu zlecającego robotę budowlaną, według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ oraz dokumenty -np. referencje potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. f) polisa ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej objętej przedmiotem zamówienia, do kwoty min. 100.000,00 zł.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ic-szczecin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającegoi - pok. 22 w godz.urzędowania.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2008 godzina 10:30, miejsce: Siedziba zamawiającego - pok. 21 (kancelaria).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Usługa sprawowania nadzoru nad zgodnością realizowanych robót budowlanych z dokumentacją projektową pn.: "Budowa Trasy Północnej - etap III
- Wykonanie kampanii promocyjno-informacyjnej w prasie oraz w Internecie o zasięgu ogólnokrajowym
- Świadczenie usług medycznych na rzecz osób nietrzeźwych przebywających w Szczecińskim Centrum Profilaktyki Uzależnień
- Zakup i dostawa odzieży ochronnej i zabezpieczającej dla żołnierzy motocyklistów , oraz oznak rozpoznawczych z podziałem na części.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zadanie: "Zagospodarowanie terenu przy ul. Łokietka 1-OF-5-OF w Szczecinie" z uzyskaniem uzgodnień i pozwoleń oraz pełnieniem nadzoru autorskiego
- Dostawa narzędzi chirurgicznych i kontenerów do sterylizacji dla USK NR 1 PUM
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu klatek schodowych w budynku szkoły.
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Juliusza Słowackiego w Białymstoku
- ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU LO W KOLE W RAMACH DWÓCH ZADAŃ: 1) WYKONANIE INSTALACJI WODOCIĄGOWEJ 2) REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO W KOLE
- Dostosowanie do potrzeb mieszkańców Gminy Stąporków oferty spędzania wolnego czasu z podziałem na części
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii", z opcją.
- Budowa żłobka w Siennie
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.