To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-08-01
Ostróda: na pelnienie funkcji inspektora nadzoru nad wykonaniem robót budowlanych prowadzonych w ramach zadania pn. kontrakt nr 4 Budowa kwatery składowania II.2 realizowanego w ramach projektu pn. budowa systemu gospodarki odpadami komunalnymi na terenie Zwiazku Gmin Regionu Ostródzko-Iławskiego Czyste
Numer ogłoszenia: 225118 - 2011; data zamieszczenia: 01.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 169896 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Rudno Sp. z o.o., ul. Stępowskiego 10, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 644 12 44, faks 089 648 41 82.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Społka z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: na pelnienie funkcji inspektora nadzoru nad wykonaniem robót budowlanych prowadzonych w ramach zadania pn. kontrakt nr 4 Budowa kwatery składowania II.2 realizowanego w ramach projektu pn. budowa systemu gospodarki odpadami komunalnymi na terenie Zwiazku Gmin Regionu Ostródzko-Iławskiego Czyste.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres rzeczowy nadzoru, stanowiącego przedmiot postępowania obejmuje: 1) reprezentowanie inwestora, którym jest Zamawiający na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, harmonogramem rzeczowo-finansowym, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej, 2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, 4) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy, 5) szczegółowe zapoznanie się z zakresem Inwestycji i dokumentacją projektową, przekazanie Zamawiającemu uwag odnośnie ewentualnych nieprawidłowości lub braków oraz sugestii dotyczących ich usunięcia, 6) zapoznanie się z treścią umowy między Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych, 7) weryfikacja i wnioskowanie do akceptacji podwykonawców robót budowlanych, 8) kontrola uprawnień i świadectw potwierdzających umiejętności Wykonawcy robót budowlanych, 9) kontrola jakości robót budowlanych i stanu technicznego używanych przez Wykonawcę na budowie maszyn i urządzeń, 10) uczestnictwo w opracowaniu harmonogramu rzeczowo - finansowego, na podstawie którego będą realizowane roboty budowlane, 11) opiniowanie i egzekwowanie terminów określonych w harmonogramie, o którym mowa powyżej, 12) systematyczna kontrola i opiniowanie prawidłowości wpisów Wykonawcy robót budowlanych do Dziennika Budowy, podejmowanie decyzji w sprawach budowy, 13) ocena przygotowania placu budowy pod względem organizacji i bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia pracowników Wykonawcy robót budowlanych, 14) bieżące pisemne informowanie Zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach na placu budowy oraz o prawdopodobnych, przyszłych zdarzeniach i okolicznościach, które mogą mieć negatywny wpływ na jakość robót, wzrost kosztów budowy lub opóźnienie terminu realizacji wykonania robót, 15) egzekwowanie poprawienia prac wykonanych nieprawidłowo lub poniżej standardu, 16) kontrola jakości i zgodności urządzeń dostarczonych i zainstalowanych w miejscu przeznaczenia z określonymi w ofercie, uzgadnianie z Wykonawcą robót budowlanych oraz Projektantem wszelkich propozycji zmian do projektu wykonawczego oraz ich zatwierdzanie bądź odrzucanie, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym, 17) analizowanie i opiniowanie wniosków w sprawie robót zamiennych lub zaniechanych, 18) organizowanie i udział w czynnościach odbiorów częściowych określonych w harmonogramie rzeczowo -finansowym oraz odbioru końcowego, 19) przygotowanie w imieniu Zamawiającego kompletu dokumentów koniecznych do złożenia wniosku o zakończeniu budowy do Powiatowego Inspektora Nadzoru w Ostródzie; 20) przygotowanie i przedłożenie Zamawiającemu w terminie 14 dni od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót sprawozdania końcowego z realizacji Inwestycji na piśmie. Zakres podstawowych obowiązków i praw inspektora nadzoru inwestorskiego określa art. 25 i art. 26 ustawy z dnia 17 lipca 1994r.- Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r. N 156, poz. 1118 z poźn. zm.). Szczegółowy zakres robot budowlanych zadania pn. kontrakt nr 4 /Budowa kwatery składowania II.2/ określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót, Specyfikacja techniczna Wykonania i Odbioru Robót, stanowiąca załącznik nr 6, 6a, 6b do SIWZ oraz do odbioru na płycie CD w biurze Zamawiającego, ul. Stępowskiego 10, 14-100 Ostróda. Szczegółowe informacje na stronie: www.zuokrudno.pl.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiebiorstwo Usługowo-Budowlane INSPEC Sp. z o.o., ul. Partyzantów 26, 10-526 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30400,00
Oferta z najniższą ceną: 30400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 36000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- DOSTAWA SPRZĘTU ORAZ OPROGRAMOWANIA NA POTRZEBY CYBERBEZPIECZEŃSTWA NA RZECZ GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA
- Dostawy do siedziby Zamawiającego w projekcie "Mechatroniczny Witos"
- Sukcesywna dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku do apteki szpitalnej w podziale na 3 CZĘŚCI.
- Modernizacja kompleksu Orlik 2012 przy Liceum Ogólnokształcącym im. Jana Bażyńskiego w Ostródzie
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SPRAWOWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD MODERNIZACJĄ BUDYNKU B W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PROJEKTU pn. " UTWORZENIE ZAKŁADU OPIEKUŃCZO-LECZNICZEGO W ZOZ SZPITALA POWIATOWEGO W SOCHACZEWIE
- Budowa Oddziału Geriatrycznego w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu: " Rozwój opieki geriatrycznej poprzez modernizację infrastruktury ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji pn. Budowa kompleksu sportowego w ramach programu 'ORLIK' Edycja 2024 w Rudzie Strawczyńskiej, gmina Strawczyn
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa osiedla mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą w Sztumie.
- "Budowa systemów zaopatrzenia w wodę oraz odprowadzania ścieków na terenach Gminy Ciasna" w cz. dotyczącej: budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w sięgaczu ul. Łąkowej w miejscowości Panoszów
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w ramach operacji "Scalenie gruntów wsi Kryłów Kolonia, Prehoryłe w gminie Mircze"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.