Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-15
Łódź: Dostawa opakowań do sterylizacji parowej i plazmowej, kaset do sterylizacji plazmowej oraz wskaźników kontroli sterylizacji plazmowe i parowej, testów do sterylizacji parowej i innych akcesoriów dla SP ZOZ Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr 4 UM w Łodzi
Numer ogłoszenia: 22514 - 2011; data zamieszczenia: 15.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny ZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 4 im. M. Konopnickiej Uniwersytetu Medycznego w Łodzi , ul. Sporna 36/50, 91-738 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 61 77 777, faks (042) 61 77 917.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://usk4.umed.lodz.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa opakowań do sterylizacji parowej i plazmowej, kaset do sterylizacji plazmowej oraz wskaźników kontroli sterylizacji plazmowe i parowej, testów do sterylizacji parowej i innych akcesoriów dla SP ZOZ Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr 4 UM w Łodzi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa opakowań do sterylizacji parowej i plazmowej, kaset do sterylizacji plazmowej oraz wskaźników kontroli sterylizacji plazmowe i parowej, testów do sterylizacji parowej i innych akcesoriów dla SP ZOZ Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr 4 UM w Łodzi Szacunkowa wartość zamówienia jest mniejsza od wyrażonej w złotych równowartości kwoty 125 000 euro.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4, 33.12.41.30-5, 30.19.97.60-5, 33.12.41.31-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
Oświadczenia, Wykonawcy, że w zależności od klasyfikacji wyrobów medycznych, iż oferowane przedmioty zamówienia posiada dokumenty stwierdzające podstawę dopuszczenia do stosowania w placówkach służby zdrowia na terenie RP, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 107 poz. 679).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych przewiduje zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w poniższym zakresie : 1. w zakresie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili przystępowania do przetargu tj. zmiany stawki podatku VAT. 2. zwiększenie ilości asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w załączniku do umowy, bez konieczności zmiany wartości przedmiotu umowy; 3. zmniejszenie ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy; 4. zakupu towaru o tych samych parametrach lecz niższej cenie jeżeli nastąpi zmiana ceny producenta lub zostanie dopuszczony nowy, równoważny produkt o niższej cenie; 5. zamiany poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w załączniku do niniejszej umowy, z chwilą zaprzestania produkcji itp., a czego Wykonawca nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia umowy, na tzw. zamiennik tj. asortyment równoważny, pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego, w tym również cenę jednostkową netto i brutto; 6.wydłużenie terminu realizacji umowy w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego wartości umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://usk4.umed.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Uniwersytecki Szpital Kliniczny Nr 4 im. Marii Konopnickiej Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
91-738 Łódź, ul. Sporna 36/50
Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2011 godzina 12:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Uniwersytecki Szpital Kliniczny Nr 4 im. Marii Konopnickiej Uniwersytetu Medycznego w Łodzi 91-738 Łódź, ul. Sporna 36/50 Kancelaria Szpitala.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa rękawów papierowo - foliowych do sterylizacji parowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa rękawów papierowo - foliowych do sterylizacji parowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa rękaw typu TYVEK do sterylizacji plazmowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa etykiet dwustronnie przylepnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.97.60-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kaset do sterylizatora plazmowego STERRAD 100S.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet Nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa papieru do sterylizacji parowej oraz taśmy samoprzylepnej z indykatorem parowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet Nr 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wskaźników kontroli sterylizacji plazmowej i testów do sterylizacji parowej. Pakiecie Nr 7 Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne pozycje..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Prace budowlane związane z wykonaniem posadzek cementowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z zastosowaniem agregatu posadzkarskiego (miksokreta)."
- 25/D/25 "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących"
- Usługa organizacji szkoleń w ramach programu Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027 (ZP-06,07/25-USL/05,06)
- 1.Budowa doświetlenia na przejściu w ciągu DW Nr 482-Sieradz; 2.Budowa doświetlenia i montaż azylu na przejściu w ciągu DW Nr 475-Zgierz; 3.Budowa doświetlenia na przejściu w ciągu DW Nr 479-Miedźno.
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem pomieszczeń Ośrodka Szkolenia Policji KWP w Łodzi z siedzibą w Sieradzu przy ul. Sikorskiego 2 w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Sukcesywny druk i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych Województwa Łódzkiego
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy wyrobów, materiałów oraz innego asortymentu wykorzystywanego w procedurach sterylizacyjnych
- Dostawa odczynników laboratoryjnych, wyrobów diagnostycznych
- Dostawy odczynników i szybkich testów wraz z dzierżawą analizatorów dla Działu Diagnstyki Medycznej Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
- Dostawy opakowań medycznych i wskaźników do kontroli procesu sterylizacji i dezynfekcji dla Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu.
- Dostawa materiałów biurowych, ksiąg raportów, etykiet samoprzylepnych, etykiet termotransferowych
- Dostawa opakowań z włókniny i krepiny
więcej: Etykiety »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.