Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-25
Warszawa: Wykonanie modernizacji serwerowni w Głównym Inspektoracie Weterynarii
Numer ogłoszenia: 225154 - 2008; data zamieszczenia: 25.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Inspekcja Weterynaryjna Główny Inspektorat Weterynarii , ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 623-12-08, fax. 623-14-08.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie modernizacji serwerowni w Głównym Inspektoracie Weterynarii.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji serwerowni w Głównym Inspektoracie Weterynarii. Oznaczenie przedmiotu zamówienia: - roboty instalacyjne elektryczne - dostawa i instalacja urządzeń chłodzących - dostawa i montaż centrali alarmowo-pożarowej oraz systemu kontroli dostępu - dostawa i montaż szaf serwerowych wraz z wyposażeniem - roboty budowlane wykończeniowe Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie przedmiotowych prac polegających na modernizacji pomieszczenia serwerowni (pokój nr 425) w Głównym Inspektoracie Weterynarii. Wymagania Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia znajdują się w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 4 do siwz.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.12.30 - Instalowanie urządzeń chłodzących 42.96.11.00 - System kontroli dostępu 48.82.00.00 - Serwery 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 03.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej do wysokości nie mniejszej niż 200 000 zł, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 pzp. Dodatkowo Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać następujące warunki: a) Wykonawcy wykażą, że w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 3 prace o podobnym charakterze, o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł każda. b) Wykonawcy wykażą, że dysponują osobą lub osobami łącznie posiadającymi uprawnienia i doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia, tj. posiadającymi: b.1) uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych, b.2) zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, ważne na dzień złożenia oferty, b.3) certyfikat/y producenta oferowanych urządzeń okablowania strukturalnego, uprawniający do ich instalacji. b.4) uprawnienia do wykonywania instalacji elektrycznych do 1 kV, potwierdzone przez Stowarzyszenie Elektryków Polskich (świadectwo kwalifikacyjne E), b.5) uprawnienia do wykonywania instalacji sieci strukturalnej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na podstawie załączonych oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy niespełniający warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z postępowania. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych w rozdziale V siwz, Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 pzp złożone na druku stanowiącym załącznik nr 1 do siwz, b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do siwz z podaną ceną brutto, d) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej do wysokości nie mniejszej niż 200.000 zł e) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - prac, w liczbie określonej w rozdziale V siwz, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i usługobiorców - na druku stanowiącym załącznik nr 3 do siwz, f) Wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy wykazy osób, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, g) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wymienione w wykazie, o którym mowa w lit. f), posiadają: uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych, zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, ważne na dzień złożenia oferty, certyfikat/y producenta oferowanych urządzeń okablowania strukturalnego, uprawniające do ich instalacji, uprawnienia do wykonywania instalacji elektrycznych do 1 kV, potwierdzone przez Stowarzyszenie Elektryków Polskich (świadectwo kwalifikacyjne E), uprawnienia do wykonywania instalacji sieci strukturalnej. h) Dokumenty wystawione przez usługobiorców (np. referencje), potwierdzające, że prace, o których mowa w lit. e (podane w wykazie), zostały wykonane należycie. 3. Dokumenty wymienione w ust. 2 należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wetgiw.gov.pl/bip/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Główny Inspektorat Weterynarii, ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2008 godzina 11:00, miejsce: Główny Inspektorat Weterynarii, ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu analizy finansowej i sprawozdawczości finansowej.
- Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego wyjałowionych plastrów do zatrzymywania krwawienia
- 108/2025 Prowadzenie bieżącej konserwacji i utrzymanie w ruchu instalacji gazowych, c. o. oraz instalacji wod-kan w zasobach administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynkach (wraz z terenem przyległym) zlokalizowanych w Ostrołęce, Radomiu i Warszawie.
- Świadczenie usług profilaktycznej opieki zdrowotnej w zakresie medycyny pracy dla pracowników Kancelarii Senatu i osób przyjmowanych do pracy.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 16 m 21, część nr 2: Warecka 4/6 m 14, cześć nr 3: al. "Solidarności" 82 m 5
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej oczyszczalni i przepompowni ścieków, ujęć wody, budynków Urzędu Gminy w Gniewoszowie oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego
- Remont łazienek w budynku internatu Zespołu Szkół im A. Mickiewicza w Objezierzu
- Modernizacja pochylni i naświetli piwnicznych oraz pomieszczeń archiwum w budynku A2
- Prace adaptacyjne i remontowe związane z dostosowaniem budynku i pomieszczeń do funkcji Klubu Samopomocy w Tarnawce
- Przebudowa z rozbudową remizy i świetlicy wiejskiej w Kunowie
- Budowa dwóch instalacji PV o łącznej mocy 99,9 kWp wraz z zabudową pompy ciepła o mocy 60 kW dla celów CWU i akumulacji energii w formie energii cieplnej w formule "zaprojektuj i wybuduj" zgodni(...)
więcej: System kontroli dostępu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.