Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-23
Łódź: usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych budynków , przyległych terenów zewnętrznych nieruchomości oraz pielęgnacji i sprzątania terenów zielonych nieruchomości będących w zarządzie Widzewskiego TBS Spółka z o.o.
Numer ogłoszenia: 225195 - 2012; data zamieszczenia: 23.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Widzewskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , al. Piłsudskiego 150/152, 92-230 Łódź, woj. łódzkie, tel. (42) 674 77 14, faks (42) 6749398.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wtbs.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowgo.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych budynków , przyległych terenów zewnętrznych nieruchomości oraz pielęgnacji i sprzątania terenów zielonych nieruchomości będących w zarządzie Widzewskiego TBS Spółka z o.o..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania powierzchni wewnętrznych budynków , przyległych terenów zewnętrznych oraz pielęgnacji i sprzątania terenów zielonych nieruchomości będących w zarządzie Widzewskiego TBS Spółka z o.o. w Łodzi 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych wg poniższego podziału: Część 1 - Usługa sprzątania powierzchni wewnętrznych budynków, przyległych terenów zewnętrznych oraz pielęgnacji i sprzątania terenów zielonych nieruchomości Gminy w zarządzie Widzewskiego TBS Spółka z o.o. oraz terenów własnych Widzewskiego TBS Sp. z o.o. I Sprzątanie powierzchni wewnętrznych budynków, przyległych terenów zewnętrznych, pielęgnacji i sprzątania terenów zielonych nieruchomości Gminy Miasta Łódź, będących w zarządzie Widzewskiego TBS Spółka z o.o.: a) powierzchnia wewnętrzna budynków : 5347,62 m2 b) powierzchnia na zewnątrz nieruchomości: 23813,66 m2 c) powierzchnia terenów zielonych : 10772,14 m2 . Wykaz budynków, powierzchni wewnętrznych, przyległych terenów zewnętrznych oraz terenów zielonych wraz z ich powierzchniami stanowi załącznik nr 1.1.do SWIZ. II Sprzątanie powierzchni wewnętrznych budynków, przyległych terenów zewnętrznych, pielęgnacji i sprzątania terenów zielonych nieruchomości własnych Widzewskiego TBS Spółka z o.o.: a) powierzchnia wewnętrzna budynków : 16413,92 m2 b) powierzchnia na zewnątrz nieruchomości: 32041,81 m2 c) powierzchnia terenów zielonych : 44946,86 m2 Wykaz budynków, powierzchni wewnętrznych, przyległych terenów zewnętrznych oraz terenów zielonych wraz z ich powierzchniami stanowi załącznik nr 1.2.do SWIZ. Część 2 - Usługa sprzątania powierzchni wewnętrznych budynków, przyległych terenów zewnętrznych oraz pielęgnacji i sprzątania terenów zielonych nieruchomości Wspólnot Mieszkaniowych, usługa sprzątania terenów zewnętrznych , pielęgnacji i sprzątania terenów zielonych nieruchomości Wspólnot Lokali Użytkowych, nieruchomości Gminy we Wspólnotach Mieszkaniowych oraz nieruchomości Gminy we Wspólnotach Lokali Użytkowych będących w zarządzie Widzewskiego TBS Spółka z o.o. I Sprzątanie powierzchni wewnętrznych budynków, przyległych terenów zewnętrznych, pielęgnacji i sprzątania terenów zielonych nieruchomości Wspólnot Mieszkaniowych będących w zarządzie Widzewskiego TBS Spółka z o.o. a) powierzchnia wewnętrzna budynków : 24558,99 m2 b) powierzchnia na zewnątrz nieruchomości: 1992,70 m2 c) powierzchnia terenów zielonych : 1175,30m2 Wykaz budynków, powierzchni wewnętrznych, przyległych terenów zewnętrznych oraz terenów zielonych wraz z ich powierzchniami stanowi załącznik nr 2.1 do SWIZ. II Sprzątanie przyległych terenów zewnętrznych, pielęgnacji i sprzątania terenów zielonych nieruchomości Wspólnot Lokali Użytkowych będących w zarządzie Widzewskiego TBS Spółka z o.o. a) powierzchnia wewnętrzna budynków : nie dotyczy b) powierzchnia na zewnątrz nieruchomości: 1341,54 m2 c) powierzchnia terenów zielonych : 539,90 m2 Wykaz budynków, przyległych terenów zewnętrznych oraz terenów zielonych wraz z ich powierzchniami stanowi załącznik nr 2.2. do SWIZ. III Sprzątanie przyległych terenów zewnętrznych, pielęgnacji i sprzątania terenów zielonych nieruchomości Gminy we Wspólnotach Mieszkaniowych będących w zarządzie Widzewskiego TBS Spółka z o.o. a) powierzchnia wewnętrzna budynków : nie dotyczy b) powierzchnia na zewnątrz nieruchomości: 38477,68 m2 c) powierzchnia terenów zielonych : 65100,90 m2 Wykaz budynków, przyległych terenów zewnętrznych oraz terenów zielonych wraz z ich powierzchniami stanowi załącznik nr 2.3. do SWIZ. IV Sprzątanie przyległych terenów zewnętrznych, pielęgnacji i sprzątania terenów zielonych nieruchomości Gminy we Wspólnotach Lokali Użytkowych będących w zarządzie Widzewskiego TBS Spółka z o.o. a) powierzchnia wewnętrzna budynków : nie dotyczy b) powierzchnia na zewnątrz nieruchomości: 1427,00 m2 c) powierzchnia terenów zielonych : 410,60 m2 Wykaz budynków, przyległych terenów zewnętrznych oraz terenów zielonych wraz z ich powierzchniami stanowi załącznik nr 2.4. do SWIZ 3. Zamawiający zastrzega możliwość wyłączenia z przedmiotu zamówienia niektórych nieruchomości w związku z indywidualną decyzja Zarządów poszczególnych Wspólnot , części terenów zielonych usytuowanych w obrębie budynków gminnych oraz wspólnot mieszkaniowych, w przypadku przejęcia ich przez gminę . Wykonawca z tego tytułu nie będzie wnosił roszczeń względem Zamawiającego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.91.13.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do wykonawców, którzy należycie wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 usługi sprzątania wykonywane w ramach jednej umowy polegające na sprzątaniu terenów wewnętrznych i zewnętrznych budynków i utrzymaniu/sprzątaniu terenów zielonych, przy czym sprzątane powierzchnie wynosiły minimum: - dla części 1 - tereny na zewnątrz budynków 30.000 m2 , - powierzchnia wewnątrz budynków 20.000 m2 , - tereny zielone 40.000 m2 -dla części 2 - tereny na zewnątrz budynków 30.000 m2 , - powierzchnia wewnątrz budynków 20.000 m2 , - tereny zielone 40.000 m2
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do wykonawców, którzy dysponują następującym sprzętem: część 1 Pług do odśnieżania ulic, chodników, ciągów pieszo-jezdnych i terenów zamkniętych wewnątrz posesji - rozstaw lemiesza min. 120 cm - min. 2 szt. Pług do odśnieżania ulic, chodników, ciągów pieszo-jezdnych i terenów zamkniętych wewnątrz posesji - rozstaw lemiesza min. 160 cm - min. 2 szt Kosiarki do trawy - min 5 szt. Kosiarki do trawy z koszem - min. 5 szt Podkaszarki - min. 5 szt. Aparat do ciśnieniowego mycia chodników - 1 szt. Mechaniczna zgrabiarka do liści- 1 szt. Auto ciężarowe do wywozu liści i gabarytów - 1 szt. część 2 Pług do odśnieżania ulic, chodników, ciągów pieszo-jezdnych i terenów zamkniętych wewnątrz posesji - rozstaw lemiesza min. 120 cm - min. 2 szt. Pług do odśnieżania ulic, chodników, ciągów pieszo-jezdnych i terenów zamkniętych wewnątrz posesji - rozstaw lemiesza min. 160 cm - min. 2 szt Kosiarki do trawy - min 5 szt. Kosiarki do trawy z koszem - min. 5 szt Podkaszarki - min. 5 szt. Aparat do ciśnieniowego mycia chodników - 1 szt. Mechaniczna zgrabiarka do liści- 1 szt. Auto ciężarowe do wywozu liści i gabarytów - 1 szt.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do wykonawców, którzy posiadają średnie roczne zatrudnienie na poziomie: część 1 - minimum 18 osób, w tym 1 osoba stanowiąca personel kierowniczy część 2 - minimum 16 osób, w tym 1 osoba stanowiąca personel kierowniczy w każdym z ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w stosunku do Wykonawców, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę - części 1 - co najmniej 100 000,00 zł - części 2 - co najmniej 100 000,00 zł Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia- załącznik nr 10 do SIWZ. Wykonawca, który wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby podmiotu trzeciego, który będzie brał udział w realizacji części zamówienia, przedkłada pisemne zobowiązanie tego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia. Powołanie się przez wykonawcę na doświadczenie podmiotu trzeciego i posiadane przez niego referencje będzie dopuszczalne wyłącznie w sytuacji, gdy ten podmiot trzeci będzie brał udział w wykonaniu zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Oświadczenie Wykonawcy, że posiada umowę na odbiór odpadów roślinnych zawartą z firmą posiadającą uprawnienia do odbioru takich odpadów.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia- załącznik nr 10 do SIWZ. Wykonawca, który wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby podmiotu trzeciego, który będzie brał udział w realizacji części zamówienia, przedkłada pisemne zobowiązanie tego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia. Powołanie się przez wykonawcę na doświadczenie podmiotu trzeciego i posiadane przez niego referencje będzie dopuszczalne wyłącznie w sytuacji, gdy ten podmiot trzeci będzie brał udział w wykonaniu zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wtbs.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Widzewskie TBS Sp. z o.o
Al. Piłsudskiego 150/152
92-230 Łódź.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2012 godzina 12:00, miejsce: sekretariacie Widzewskiego Towarzystwie Budownictwa Społecznego, Al. Piłsudskiego 150/152, 92-230 Łódź.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa sprzątania powierzchni wewnętrznych budynków, przyległych terenów zewnętrznych oraz pielęgnacji i sprzątania terenów zielonych nieruchomości Gminy w zarządzie Widzewskiego TBS Spółka z o.o. oraz terenów własnych Widzewskiego TBS Sp. z o.o..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I Sprzątanie powierzchni wewnętrznych budynków, przyległych terenów zewnętrznych, pielęgnacji i sprzątania terenów zielonych nieruchomości Gminy Miasta Łódź, będących w zarządzie Widzewskiego TBS Spółka z o.o.: a) powierzchnia wewnętrzna budynków : 5347,62 m2 b) powierzchnia na zewnątrz nieruchomości: 23813,66 m2 c) powierzchnia terenów zielonych : 10772,14 m2 . Wykaz budynków, powierzchni wewnętrznych, przyległych terenów zewnętrznych oraz terenów zielonych wraz z ich powierzchniami stanowi załącznik nr 1.1.do SWIZ. II Sprzątanie powierzchni wewnętrznych budynków, przyległych terenów zewnętrznych, pielęgnacji i sprzątania terenów zielonych nieruchomości własnych Widzewskiego TBS Spółka z o.o.: a) powierzchnia wewnętrzna budynków : 16413,92 m2 b) powierzchnia na zewnątrz nieruchomości: 32041,81 m2 c) powierzchnia terenów zielonych : 44946,86 m2 Wykaz budynków, powierzchni wewnętrznych, przyległych terenów zewnętrznych oraz terenów zielonych wraz z ich powierzchniami stanowi załącznik nr 1.2.do SWIZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.91.13.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: - Usługa sprzątania powierzchni wewnętrznych budynków, przyległych terenów zewnętrznych oraz pielęgnacji i sprzątania terenów zielonych nieruchomości Wspólnot Mieszkaniowych, usługa sprzątania terenów zewnętrznych , pielęgnacji i sprzątania terenów zielonych nieruchomości Wspólnot Lokali Użytkowych, nieruchomości Gminy we Wspólnotach Mieszkaniowych oraz nieruchomości Gminy we Wspólnotach Lokali Użytkowych będących w zarządzie Widzewskiego TBS Spółka z o.o..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I Sprzątanie powierzchni wewnętrznych budynków, przyległych terenów zewnętrznych, pielęgnacji i sprzątania terenów zielonych nieruchomości Wspólnot Mieszkaniowych będących w zarządzie Widzewskiego TBS Spółka z o.o. a) powierzchnia wewnętrzna budynków : 24558,99 m2 b) powierzchnia na zewnątrz nieruchomości: 1992,70 m2 c) powierzchnia terenów zielonych : 1175,30m2 Wykaz budynków, powierzchni wewnętrznych, przyległych terenów zewnętrznych oraz terenów zielonych wraz z ich powierzchniami stanowi załącznik nr 2.1 do SWIZ. II Sprzątanie przyległych terenów zewnętrznych, pielęgnacji i sprzątania terenów zielonych nieruchomości Wspólnot Lokali Użytkowych będących w zarządzie Widzewskiego TBS Spółka z o.o. a) powierzchnia wewnętrzna budynków : nie dotyczy b) powierzchnia na zewnątrz nieruchomości: 1341,54 m2 c) powierzchnia terenów zielonych : 539,90 m2 Wykaz budynków, przyległych terenów zewnętrznych oraz terenów zielonych wraz z ich powierzchniami stanowi załącznik nr 2.2. do SWIZ. III Sprzątanie przyległych terenów zewnętrznych, pielęgnacji i sprzątania terenów zielonych nieruchomości Gminy we Wspólnotach Mieszkaniowych będących w zarządzie Widzewskiego TBS Spółka z o.o. a) powierzchnia wewnętrzna budynków : nie dotyczy b) powierzchnia na zewnątrz nieruchomości: 38477,68 m2 c) powierzchnia terenów zielonych : 65100,90 m2 Wykaz budynków, przyległych terenów zewnętrznych oraz terenów zielonych wraz z ich powierzchniami stanowi załącznik nr 2.3. do SWIZ. IV Sprzątanie przyległych terenów zewnętrznych, pielęgnacji i sprzątania terenów zielonych nieruchomości Gminy we Wspólnotach Lokali Użytkowych będących w zarządzie Widzewskiego TBS Spółka z o.o. a) powierzchnia wewnętrzna budynków : nie dotyczy b) powierzchnia na zewnątrz nieruchomości: 1427,00 m2 c) powierzchnia terenów zielonych : 410,60 m2 Wykaz budynków, przyległych terenów zewnętrznych oraz terenów zielonych wraz z ich powierzchniami stanowi załącznik nr 2.4. do SWIZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.91.13.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- UBEZPIECZENIE GMINY NOWOSOLNA
- "Usługi odbierania odpadów komunalnych z jednostek Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi".
- 81/ZP/2024 Sukcesywna dostawa notesów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup samochodów osobowych nieoznakowanych segmentu D na potrzeby KWP w Łodzi
- Usługa utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi
- Usługi pralnicze dla Aresztu Śledczego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POWIERZCHNI WEWNĘTRZNYCH NA 5 I 6 PIĘTRZE BUDYNKU PRZY UL. MŁYNARSKIEJ 42, NA POTRZEBY POLSKIEJ ORGANIZACJI TURYSTYCZNEJ
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa sprzątania nieruchomości stanowiących własność gminy Miasto Sieradz
- Oczyszczanie nawierzchni ulic, chodników, parkingów, zatoczek, przystanków autobusowych i ścieżek rowerowych na terenie gminy Kartuzy w roku 2025
- "Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puławach w okresie styczeń - grudzień 2025 r."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.