To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-04
Ogłoszenie nr 2251 - 2017 z dnia 2017-01-04 r.
Libiąż: Świadczenie usługi oświetlenia ulic, placów, dróg, parkingów na terenie gminy Libiąż w 2017 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 363188-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Libiąż Urząd Miejski w Libiążu, krajowy numer identyfikacyjny
27625798900000, ul.
ul. Działkowa
1,
32590
Libiąż, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
326 271 311, faks
326 249 290, e-mail
urzad@libiaz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.libiaz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi oświetlenia ulic, placów, dróg, parkingów na terenie gminy Libiąż w 2017 roku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.3.5.2.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usługi oświetlenia ulicznego na terenie gminy Libiąż w 2017 roku. Świadczenie usługi oświetlenia ulic, placów, dróg, parkingów, polegać będzie na zapewnieniu świecenia wszystkich punktów świetlnych - lamp ulicznych, będących na majątku TAURON Dystrybucja S.A., w tym pojedyncze lampy stanowiące własność gminy, ale usytuowane na istniejącej sieci oświetleniowej będącej na majątku TAURON Dystrybucja S.A. Usługa obejmuje 1611 punktów świetlnych. Wykaz punktów świetlnych wraz z ich lokalizacją, długością linii oświetleniowej i ilością lamp - stanowi załącznik Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia jest mowa o: - instalacji oświetlenia ulic, placów, dróg, parkingów - rozumie się przez to część instalacji elektrycznej znajdującej się za układem pomiarowym służącym do rozliczeń między dostawcą a odbiorcą energii elektrycznej przeznaczonej na to oświetlenie, a w razie braku układu pomiarowego - za wyjściowymi zaciskami pierwszego urządzenia zabezpieczającego instalację od strony zasilania - punkcie świetlnym - rozumie się przez to element instalacji oświetlenia ulic, placów dróg obejmujący kompletną oprawę oświetleniową wraz ze źródłem światła. W ramach świadczonej usługi, wykonawca będzie prowadził czynności utrzymaniowe i naprawcze instalacji oświetlenia ulic, placów, dróg, parkingów oraz punktów świetlnych, w szczególności: 1)wymianę niesprawnych (zużytych, funkcjonujących wadliwie lub uszkodzonych) elementów instalacji oświetlenia ulic, placów, dróg, parkingów, a w szczególności: źródła światła, dławików, układów zapłonowych, oprawek, zacisków, gniazd i wkładek bezpiecznikowych, zegarów sterujących, przewodów wysięgników. Usunięcie uszkodzeń słupów i fundamentów stanowiących własność wykonawcy powstałych w wyniku kolizji drogowej lub innych zdarzeń losowych; 2)całodobową dyspozycyjność oraz dozór techniczny nad instalacją oświetlenia ulic, placów, dróg, parkingów; 3)kontrolę stanu oświetlenia ulic, placów , dróg, parkingów w porze świecenia, wykonywania nastawień i programowania urządzeń sterujących; 4)oględziny instalacji oświetlenia ulic, placów, dróg, parkingów na żądanie zamawiającego, sprawdzanie i regulacja zegarów sterujących instalacją oświetlenia ulic, placów, dróg, parkingów oraz ustawianie czasów świecenia latarń zgodnie z zaleceniami zamawiającego; 5)wymianę lamp rtęciowych na lampy energooszczędne w przypadku pogorszenia parametrów natężenia oświetlenia, wynikłe z pogorszenia stanu technicznego lamp oświetlenia, bądź zagrożenia bezpieczeństwa obsługi i otoczenia; 6)dostosowanie parametrów lamp ulicznych do obowiązujących w tym zakresie przepisów, 7)usuwanie bezzwłocznie zgłoszonych awarii obwodów oświetleniowych, powodujących zagrożenie bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz zdrowia i życia ludzi, spowodowane przez uszkodzone elementy instalacji oświetlenia ulic, placów, dróg, parkingów; 8)przyjmowanie zgłoszeń od zamawiającego o nieprawidłowym działaniu instalacji oświetlenia ulic, placów, dróg, parkingów i niezwłocznie usuwanie uszkodzeń; 9)przeglądy stanu technicznego urządzeń aparatury zasilającej i zabezpieczającej, pomiarowej, sterowniczej instalacji oświetlenia ulic, placów, dróg, parkingów; 10)przeglądy techniczne słupów, wysięgników i opraw, oraz ich konserwacja i naprawa; 11)konserwacja i remonty szafek sterowniczych, tablic i elementów układu sterującego instalacją oświetlenia ulic, placów, dróg, parkingów; 12)sprawdzanie posadowienia słupów, przywracanie pionowości, sprawdzanie oraz regulacja położenia opraw i odbłyśników; 13)usuwanie gałęzi drzew zasłaniających oprawy oświetleniowe pochłaniające strumień świetlny jak również powodujące zbliżanie do przewodów linii napowietrznej; 14)stała dbałość o estetykę urządzeń instalacji oświetlenia ulic, placów, dróg, parkingów (czyszczenie opraw i systemów optycznych, mycie i uzupełnianie brakujących kloszy, usuwanie pajęczyn i owadów, oraz plakatów, ogłoszeń i innych zanieczyszczeń ze słupów i szafek oświetleniowych, które mają wpływ na estetykę gminy, malowanie lub wymiana skorodowanych wysięgników, wymianę skorodowanych słupów); 15)oraz inne prace mające na celu zapewnienie prawidłowego świadczenia usługi, stosownie do aktualnych potrzeb. Wykonawca zobowiązany jest: 1)jako właściciel sieci, za zachowanie niezawodności współdziałania sieci, bezpieczeństwa obsługi i otoczenia po spełnieniu wymagań ochrony środowiska, zgodności z wymaganiami innych przepisów, z wymaganiami prawa budowlanego, prawa o ochronie przeciwporażeniowej, o ochronie przeciwpożarowej, o dozorze technicznym oraz przepisami o ruchu drogowym; 2)niezwłocznego zabezpieczenia miejsca uszkodzeń wszystkich punktów świetlnych objętych umową, wynikających z mechanicznego uszkodzenia (dewastacji) i usunięcia tych uszkodzeń niezwłocznie; 3)przyjmowania zgłoszenia i usuwania awarii w przypadku wystąpienia awarii na całych ciągach sieci oświetlenia ulicznego będącej na majątku gminy, włączonych do sieci zasilania będącego na majątku TAURON Dystrybucja (bez naliczania dodatkowych kosztów); 4)niezwłocznego przystąpienia do naprawy, w przypadku awarii linii instalacji oświetlenia ulic, placów, dróg, parkingów należących do wykonawcy a skorelowanych z siecią będącą własnością gminy Libiąż, jednocześnie informując o tym fakcie zamawiającego; 5)do zapewnienia we własnym zakresie materiałów niezbędnych do wykonania usługi, zastosowane materiały muszą spełniać wymagania określone w przepisach prawa; 6)wykonawca zobowiązany jest do oznakowania i zabezpieczenia terenu prowadzonych prac w sposób gwarantujący osobom korzystającym z tego terenu, za szkody powstałe w trakcie wykonywania prac odpowiada wykonawca; 7)wykonawca zapewni bezpieczeństwo dla ruchu pieszego i kołowego podczas prac; 8)wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wypadki i szkody związane z nieprawidłowym oznakowaniem terenu prac oraz niewłaściwym wykonywaniem prac; 9)wykonawca podnosi pełną odpowiedzialność cywilną za wszelkie szkody osobiste i majątkowe, które mogą powstać w związku z wykonywaniem usługi, zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za składniki majątkowe wykonawcy znajdujące się na terenie prac w trakcie realizacji usługi; 10)wykonawca zorganizuje zaplecze socjalno - techniczne w rozmiarach koniecznych do realizacji usługi. Na wykonawcy ciążą obowiązki wynikające z ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. - o odpadach,a w szczególnie prawidłowe zagospodarowanie odpadów wytworzonych w związku ze świadczonymi usługami.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
50232110-4
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT202019.40 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 247815.91 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki
na podstawie art. 67 ust.1 pkt.) 1 lit a
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze przedmiotowe usługi mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę. Administratorem sieci na której znajdują się urządzenia elektryczne na terenie gminy Libiąż jest TAURON Dystrybucja Spółka Akcyjna w Krakowie, Oddział w Będzinie. Świadczenie usług w w/w zakresie wymaga wykorzystania specjalnych układów pomiarowych i szaf sterowniczych oświetlenia ulicznego ze stacji transformatorowych stanowiących własność i pozostających w eksploatacji TAURON Dystrybucja S.A. W przypadku Gminy Libiąż w zdecydowanej większości przypadków instalacje oświetlenia drogowego posiadają elementy wspólne z siecią rozdzielczą niskiego napięcia. Właściwa eksploatacja jest ściśle związana z bezpieczeństwem dla otoczenia służb własnych zakładu elektroenergetycznego jak również warunkiem dotrzymania właściwych parametrów jakościowych dostarczanej energii elektrycznej głównie w zakresie dopuszczalnych przerw w zasilaniu, do czego przedsiębiorstwo dystrybucyjne jest ustawowo zobligowane Prawem Energetycznym. Pismem z dnia 23.09.2016 r. znak: TD/OBD/SR/2016-09-23/2711, TAURON Dystrybucja S.A. Oddział w Będzinie poinformował, że podtrzymuje swoje stanowisko i jest bezwzględnie przeciwny zlecaniu przez Gminę Libiąż eksploatacji instalacji oświetlenia drogowego podmiotowi zewnętrznemu i ewentualność taką opiniują negatywnie. Szczegóły negatywnej opinii zostały zawarte w w/w piśmie stanowiącym załącznik do wniosku. Wobec powyższego świadczenie usługi oświetlenia ulicznego na sieci TAURON Dystrybucja S.A. w przedmiotowym zakresie przez inny podmiot niż TAURON Dystrybucja S.A. Oddział w Będzinie w roku 2017 jest niemożliwe.
INNE PRZETARGI Z LIBIĄŻA
- Świadczenie usług w formie schronienia wraz z wyżywieniem, usługami opiekuńczymi oraz zapewnieniem niezbędnych warunków socjalnych dla 4 bezdomnych osób z terenu Gminy Libiąż
- Świadczenie usług w formie schronienia wraz z wyżywieniem, usługami opiekuńczymi oraz zapewnieniem niezbędnych warunków socjalnych dla 4 bezdomnych osób z terenu Gminy Libiąż
więcej: przetargi w Libiążu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.